Gå til innhold

Får ikke lov til å gå med magetopp eller sminke😳


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg har et problem som frustrerer meg skikkelig. Og det er at moren min ikke lar meg gå med sminke.... De fleste tenker sikkert at jeg kan sende inn et spørsmål til ung.no, men de sier mye av det samme... 

Vil forresten si at mamma blåser i hvor viktig dette er for meg. 

Mvh en 13 år gammel jente. 

Og! Et spørsmål til! Lar du barna dine holde på med slike ting? 🙈

Anonymkode: d73fd...b2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei.

Sminke kun til fest, ikke i hverdagen. Og magetopp er for det første ikke nødvendig for å være moderne, for det andre fremmer det kroppens fettdannelse i det nakne område. 

Men uansett hva folk her kommenterer er det moren din som er den, som har ansvaret for deg og dermed også rett til å sette de grenser for deg som hun mener er fornuftige.

Anonymkode: fa51d...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du.Min 14 år gamle jente får ikke lov til å bruke magetopp. Det er rett og slett fordi hun da sender ut signaler som hun selv ikke forstår. Hvorfor vil du som 13. åring kle deg sexy?Hun sminker seg med maskara og blush, men ikke noe mere enn det. Det er rett og slett fordi hun forsatt er et barn, selv om hun selv tror hun nesten er voksen 😃 

Jeg synes din mor gjør det riktig, og om noen år vil nok du se tilbake og forstå hvorfor moren din ikke lot deg kle deg så voksent når du fortsatt er et barn.

Anonymkode: 76d92...132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at hun ikke lar deg gå med magetopp. Men sminke i moderate mengder hadde min 13-åring fått lov til. 

Anonymkode: de04a...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...