Gå til innhold

Ikm uke 35 ❤️


Flutili

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Da er eggløsning til helgen og det startes å legge inn aksjer :)  Blir litt vanskelig siden vi selvsagt skal på hytte tur med barn og unger 🤦‍♀️  Også kjenner jeg allerede nå at jeg gruer meg til dpo tiden.... 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med hær! Litt usikker på når el  var, men er på dag 15 i syklus og tror IKM er ca 26 aug😊  

Forrige syklus kom TR på dag 16, så krysser fingrene for hver dag som går om at tanta ikke kommer🤞

Lykke til alle sammen❤️

Anonymkode: c3a6f...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Urk ja hvordan går det.. hmm 

er i pp3. Både første og andre pp fikk jeg klare utslag på el test.. 

så plutselig fikk jeg TR fire dager før tiden, det har aldri skjedd før. Nå driver jeg å tester med el strimler men får ikke utslag...skulle hatt el på lørdag/søndag.. ikke noe enda :( 

og nå i ste fikk jeg litt brunt rustrødt på papiret? What...? 

Har googla frem at noen mener det betyr en er ekstra fruktbar men finner det ikke i noe «sikker kilde», bare som i «hørt at...» 

og hvorfor slår ikke el testene ut :( 

har lagt inn aksjer til og med fredag og så opphold lørdag men så igjen i hår. 

Blir så frustrert av sånt som aldri pleier å være 😳

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, er ikke alltid like lett å forstå seg på koppen og syklus..🙄

Jeg tror ikm er på søndag og har kjøpt inn rfsu sin gravisitetstest for å teste i morgen. Må si at jeg virkelig har tro på at det har klaffet denne gangen, men er realistist og tenker at det kan gå andre veien også. Har faktisk klart å ikke tenke/kjenne etter på kroppen denne syklusen da dagene har gått i ett.  

Blendahvit test på tirsdag, men den var ikke sensitivt og det var nok for tidlig.

Krysser fingrene for i morgen😃🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.8.2018 den 16.15, Nøtteliten93 skrev:

Huff, er ikke alltid like lett å forstå seg på koppen og syklus..🙄

Jeg tror ikm er på søndag og har kjøpt inn rfsu sin gravisitetstest for å teste i morgen. Må si at jeg virkelig har tro på at det har klaffet denne gangen, men er realistist og tenker at det kan gå andre veien også. Har faktisk klart å ikke tenke/kjenne etter på kroppen denne syklusen da dagene har gått i ett.  

Blendahvit test på tirsdag, men den var ikke sensitivt og det var nok for tidlig.

Krysser fingrene for i morgen😃🤞

Ja det viste seg det ble full TR her :( bare 16 dagers syklus, aldri før hatt sånt tull, skjønn ingenting!

så er skikkelig frustrert når endelig mannen var hjemme fra jobb :( nå kommer han ikke til å være hjemme på el før i slutten av november :( skikkelig skikkelig kjipt :( 

 

men hvordan har det gått med deg? 

Krysser alle fingre og tær 💛💛💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.8.2018 den 10.43, Anonym bruker skrev:

Slenger meg med hær! Litt usikker på når el  var, men er på dag 15 i syklus og tror IKM er ca 26 aug😊  

Forrige syklus kom TR på dag 16, så krysser fingrene for hver dag som går om at tanta ikke kommer🤞

Lykke til alle sammen❤️

Anonymkode: c3a6f...829

Hvordan har det gått med deg? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, KmammaK skrev:

Ja det viste seg det ble full TR her :( bare 16 dagers syklus, aldri før hatt sånt tull, skjønn ingenting!

så er skikkelig frustrert når endelig mannen var hjemme fra jobb :( nå kommer han ikke til å være hjemme på el før i slutten av november :( skikkelig skikkelig kjipt :( 

 

men hvordan har det gått med deg? 

Krysser alle fingre og tær 💛💛💛

Åh, det skjønner jeg er kjedelig ja.. huff😕😕 

Jeg sluttet på p-pillene i slutten av mai og har hadd syklus på 24, 19, 19 og 15 dager før denne. I denne syklus hadde jeg 10 dager med TR og ingen eltester, så trodde ikke det skulle gå. 

Men nå ser det ut som om det har klaffet faktisk. Er litt i sjokk og tørr ikke helt å håpe enda da ikm er på søndag. Har hatt en del brun utflod ved toalettbesøk.

det er forresten jeg som er anonym bruker også🙈

IMG_1617.JPG

IMG_1618.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.8.2018 den 23.56, Nøtteliten93 skrev:

Åh, det skjønner jeg er kjedelig ja.. huff😕😕 

Jeg sluttet på p-pillene i slutten av mai og har hadd syklus på 24, 19, 19 og 15 dager før denne. I denne syklus hadde jeg 10 dager med TR og ingen eltester, så trodde ikke det skulle gå. 

Men nå ser det ut som om det har klaffet faktisk. Er litt i sjokk og tørr ikke helt å håpe enda da ikm er på søndag. Har hatt en del brun utflod ved toalettbesøk.

det er forresten jeg som er anonym bruker også🙈

IMG_1617.JPG

IMG_1618.JPG

Oi så spennende!! Håper det henger fast!!:):)

 

Gir meg litt håp at det kanskje kan klaffe selv med ustabile sykluser 😊 hvordan regner du ikm når du hadde sånne ulike sykluser ? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hvordan det går nå da, blødd litt nå og da, ikke lile mye som en mens.. men har ikke helt troen. Har ikke fått flere positive tester da de ikke er så følsomme. Får bare vente å se.

regner ut i fra når jeg tror eggløsning var sånn ca, og 14 dager etter det, så vet jo ikke helt sikkert🙈 Gikk tom for eltester før den rakk å bli positiv..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Trodde jeg hadde IKM forrige uke, men d blir visst denne uka.

PP 12. Går nå på pergo og siste mens varte i nesten to uker . Aldri opplevd før. Derfor vanskelig å vite når IKM er... nå har jeg hatt mensmurringer i flere dager, men ingen mens å se. Ikke spottet heller, som jeg alltid gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.8.2018 den 23.56, Nøtteliten93 skrev:

Åh, det skjønner jeg er kjedelig ja.. huff😕😕 

Jeg sluttet på p-pillene i slutten av mai og har hadd syklus på 24, 19, 19 og 15 dager før denne. I denne syklus hadde jeg 10 dager med TR og ingen eltester, så trodde ikke det skulle gå. 

Men nå ser det ut som om det har klaffet faktisk. Er litt i sjokk og tørr ikke helt å håpe enda da ikm er på søndag. Har hatt en del brun utflod ved toalettbesøk.

det er forresten jeg som er anonym bruker også🙈

IMG_1617.JPG

IMG_1618.JPG

Gratulerer så mye! Jeg ser streken helt tydelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud er denne positiv? Vet ikke eksakt hvem dag ikm er pga sist blødning i 14 dager, men utifra el skulle den ha vært igår. Dette er ettermiddagsurin.

20180829_154640.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Sami12 skrev:

Positiv ❤️Gratulerer😘

Tør ikke tro det nesten jeg 💗 ett års prøving og en SA. Takk 💗 håper den klorer seg fast denne gangen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.8.2018 den 15.43, Knerten <3 skrev:

Herregud er denne positiv? Vet ikke eksakt hvem dag ikm er pga sist blødning i 14 dager, men utifra el skulle den ha vært igår. Dette er ettermiddagsurin.

20180829_154640.jpg

Den ser positiv ut😍gratulerer 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shitt jeg vet ikke helt hva jeg skal tro her... for jeg skjønner ingenting.. redd det er feil.. for se....!!!

el test og g test... 😳 

 

jeg blødde jo en hel hau på dag 17,18 og 19. Så var sikker på det var super kort syklus.. og begynte på nytt og tenkte det var el på vei. Tok den og blinka jo omtrent! Også jammen var det en strek å skimte på g test og?!  Men så rar? 

Og jeg kom til å tisse på hele greia så er redd det er feil... hjelpes... 

Jeg fatter ikke det er mulig egget har festa seg... var en veeeldig stor eggløsningsblødning i tilfelle 😳 

 

er vel redd ting ikke er som de skal og sånn så er ikke helt i hundre men oi oi jeg er spent på morgen urin i morra tidlig!! 😳😳

7002279F-B293-4362-B308-F8D2887D3D49.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shitt jeg vet ikke helt hva jeg skal tro her... for jeg skjønner ingenting.. redd det er feil.. for se....!!!

el test og g test... 😳 

 

jeg blødde jo en hel hau på dag 17,18 og 19. Så var sikker på det var super kort syklus.. og begynte på nytt og tenkte det var el på vei. Tok den og blinka jo omtrent! Også jammen var det en strek å skimte på g test og?!  Men så rar? 

Og jeg kom til å tisse på hele greia så er redd det er feil... hjelpes... 

Jeg fatter ikke det er mulig egget har festa seg... var en veeeldig stor eggløsningsblødning i tilfelle 😳 

 

er vel redd ting ikke er som de skal og sånn så er ikke helt i hundre men oi oi jeg er spent på morgen urin i morra tidlig!! 😳😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.8.2018 den 15.43, Knerten <3 skrev:

Herregud er denne positiv? Vet ikke eksakt hvem dag ikm er pga sist blødning i 14 dager, men utifra el skulle den ha vært igår. Dette er ettermiddagsurin.

20180829_154640.jpg

😃💕😃 krysser fingrene videre for deg og gratulerer så mye!!! 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, KmammaK skrev:

Shitt jeg vet ikke helt hva jeg skal tro her... for jeg skjønner ingenting.. redd det er feil.. for se....!!!

el test og g test... 😳 

 

jeg blødde jo en hel hau på dag 17,18 og 19. Så var sikker på det var super kort syklus.. og begynte på nytt og tenkte det var el på vei. Tok den og blinka jo omtrent! Også jammen var det en strek å skimte på g test og?!  Men så rar? 

Og jeg kom til å tisse på hele greia så er redd det er feil... hjelpes... 

Jeg fatter ikke det er mulig egget har festa seg... var en veeeldig stor eggløsningsblødning i tilfelle 😳 

 

er vel redd ting ikke er som de skal og sånn så er ikke helt i hundre men oi oi jeg er spent på morgen urin i morra tidlig!! 😳😳

7002279F-B293-4362-B308-F8D2887D3D49.jpeg

Begynte å blø 9 dager før ikm. Pleier alltid å spotte men synes dette var litt vel tidlig. Så kom ikm dagen og spottingen stoppet helt. Tok test dagen etter og positiv 🎈 El testen lyste mer enn positiv og gtesten var lik som din. Nå er jeg 7+1 ca. Lykke til 🤞🏼🤞🏼🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Belle12 skrev:

Begynte å blø 9 dager før ikm. Pleier alltid å spotte men synes dette var litt vel tidlig. Så kom ikm dagen og spottingen stoppet helt. Tok test dagen etter og positiv 🎈 El testen lyste mer enn positiv og gtesten var lik som din. Nå er jeg 7+1 ca. Lykke til 🤞🏼🤞🏼🤞🏼

Åå så du blødde en god del og? Jeg syns liksom det var omtrent som en vanlig mens i mengde og tid. Med litt spotting en dag etter og. 

Fikk litt håper oppe, men så tok jeg fem (!😂) tester på morran i dag. Alle negative. Så en i lunchen i dag og den var så vidt bittelitt strek... men det er fra samme parti med tester som den fra i går... redd de skal være noe feil med.. tørr bare ikke tro noe.. men blir kokko av sånne uvissheten altså ... :s 

Og gratulerer så mye til deg ❤️❤️❤️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...