Anonym bruker Skrevet 29. juli 2018 #1 Skrevet 29. juli 2018 Har til tider svært sterke smerter ifm menstruasjon, det varer bare det første døgnet, men kan nesten være invalidiserende. Prøver med naproxen i kombinasjon med Paracet, men det hjelper ikke. Er det noen som har fått skrevet ut noe annet som hjelper? Vil det f eks bli bedre med paralgin forte? Vet at Ibux- preparater anbefales ved menssmerter. Jeg vil ikke ta p piller eller lignende pga bivirkninger og mannen er sterilisert. Anonymkode: cbccc...268
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2018 #2 Skrevet 29. juli 2018 Har du prøvd hormonspiral? Ev. Naproxen? Anonymkode: 3b29a...2fe
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2018 #3 Skrevet 29. juli 2018 Jeg har fått så snakk med legen din. De ekstreme smertene varte bare en dag hos meg også, men jeg fungerte ikke. Besvimte både hjemme og på jobb av smertene. Anonymkode: 50944...79f
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2018 #4 Skrevet 29. juli 2018 Jeg fikk hormonspiral og hos meg forsvant da smertene gradvis over 4 mnd. Veldig effektivt for meg, men vet ikke om det hjelper deg og ditt problem. Anonymkode: e7afa...c3f
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2018 #5 Skrevet 30. juli 2018 For meg hjelper paralgin forte. Men har fått dem utskrevet pga noe annet. Helt vanvittig bra bivirkning at jeg slipper menssmertene.... er himmelstor forskjell. tar to paracet og en PF. Anonymkode: 1e39b...8e8
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2018 #6 Skrevet 30. juli 2018 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har fått så snakk med legen din. De ekstreme smertene varte bare en dag hos meg også, men jeg fungerte ikke. Besvimte både hjemme og på jobb av smertene. Anonymkode: 50944...79f Hva fikk du skrevet ut? Anonymkode: cbccc...268
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2018 #7 Skrevet 30. juli 2018 Nei, hormonspiral får jeg bivirkninger av. 4 timer siden, Anonym bruker skrev: For meg hjelper paralgin forte. Men har fått dem utskrevet pga noe annet. Helt vanvittig bra bivirkning at jeg slipper menssmertene.... er himmelstor forskjell. tar to paracet og en PF. Anonymkode: 1e39b...8e8 Det bør du ikke ta sammen. Paralgin forte inneholder 500 mg. paracetamol, og hvis du tar en sammen med to paracet overskrider du høyeste anbefalte dose med paracetamol (1 g). Kombiner heller PF med ibux eller naproxen. Anonymkode: cbccc...268
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2018 #8 Skrevet 30. juli 2018 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det bør du ikke ta sammen. Paralgin forte inneholder 500 mg. paracetamol, og hvis du tar en sammen med to paracet overskrider du høyeste anbefalte dose med paracetamol (1 g). Kombiner heller PF med ibux eller naproxen. Anonymkode: cbccc...268 Signerer dette. Ev. kan du kombinere en PF med EN paracet (500 mg). Anonymkode: 3b29a...2fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå