Gå til innhold

IKM uke 33


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

59 minutter siden, KmammaK skrev:

Litt samme som oss :) jeg har to fra før og dette vil bli vår første sammen :) 

Dette blir min nr 5 😅 hans nr 1 👍🏻 Så det blir mange men d får gå 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bare måtte teste i dag 10 dpo... den var mer negativ enn positiv 😔 fikk bare en skyggestrek og det kan man få uansett. Nå er jeg så skuffa over testen og pver meg selv for at jeg ikke klarte æ la være å teste så tidlig. Værste er at jeg er så skråsikker på at jeg er gravid fordi det kjennes slik ut. Men mulig hodet bare innbiller seg ligamentsmærter, ømme pupper og trøtthet 😔🤷🏼‍♀️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Edelweis skrev:

Jeg bare måtte teste i dag 10 dpo... den var mer negativ enn positiv 😔 fikk bare en skyggestrek og det kan man få uansett. Nå er jeg så skuffa over testen og pver meg selv for at jeg ikke klarte æ la være å teste så tidlig. Værste er at jeg er så skråsikker på at jeg er gravid fordi det kjennes slik ut. Men mulig hodet bare innbiller seg ligamentsmærter, ømme pupper og trøtthet 😔🤷🏼‍♀️ 

Ikke mist håpet, vi må tro alle sammen til mensen intrer, også får vi bare sende gode energier til hverandre, og håpe at det ikke skjer i det hele tatt denne pp. 

Hvor lenge har du prøvd? 

Det har ikke gått en uke enda siden eggløsning, men jeg innbiller at det skjer denne gangen..merker symptomer, men tror det er hjertet som tar over litt... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle! 

Jeg er vel teknisk sett IKM uke 32 men fant ikke IKM  uke 32 gruppe , og hadde den eggløsning. Derfor blir jeg med her jeg :). Lykke til alle!

 

Jeg er på prøveperiode 2 , har aldri prøvd før i mitt liv. Veldig spennende. :) Jeg begynte å lese meg opp i Juni og har lært masse på disse forumene!! 

Denne gangen har jeg gjort alt jeg kan for å få det til å løfte, bruker cb monitor, og temper også å legger inn i Fertility Friend. 

Det morsomme er at trodde jeg hadde eggløsning en viss dag, men tempingen sa vi hadde fire dager etter dette. Men heldigvis hadde vi sex to dager før det likevel. (For vi hadde begynt å slappe av etter det 🙈

 

Og nå er jeg faktisk tre dager over mensen , vet nå jeg har 26 dagers syklus for tiden. Og det har jeg aldri vært. Og jeg har uvanlig ømme bryster, murringer i magen på en måte jeg ikke har hatt før. Og i dag tok jeg en tidlig test. Vet det er for tidlig å si noe sikkert, men tok for noen dager siden nå og da var den helt blank, nå er det faktisk en skygge strek. 

 

Spennende. Håper :) hva tror dere. (Men prøver å holde bena på jordet også.. ikke lett :)

 

Jeg skal kunne teste fra i morgen i følge Fertility Friend. :)

IMG_20180810_072148.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Baby2016 skrev:

Ikke mist håpet, vi må tro alle sammen til mensen intrer, også får vi bare sende gode energier til hverandre, og håpe at det ikke skjer i det hele tatt denne pp. 

Hvor lenge har du prøvd? 

Det har ikke gått en uke enda siden eggløsning, men jeg innbiller at det skjer denne gangen..merker symptomer, men tror det er hjertet som tar over litt... 

 

Det er bare 1 pp altså men jeg har ikke måttet prøve tidligere 😅 heldig der da 😊 får bare krysse fingrene 😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Hjerteimagen skrev:

Hei alle! 

Jeg er vel teknisk sett IKM uke 32 men fant ikke IKM  uke 32 gruppe , og hadde den eggløsning. Derfor blir jeg med her jeg :). Lykke til alle!

 

Jeg er på prøveperiode 2 , har aldri prøvd før i mitt liv. Veldig spennende. :) Jeg begynte å lese meg opp i Juni og har lært masse på disse forumene!! 

Denne gangen har jeg gjort alt jeg kan for å få det til å løfte, bruker cb monitor, og temper også å legger inn i Fertility Friend. 

Det morsomme er at trodde jeg hadde eggløsning en viss dag, men tempingen sa vi hadde fire dager etter dette. Men heldigvis hadde vi sex to dager før det likevel. (For vi hadde begynt å slappe av etter det 🙈

 

Og nå er jeg faktisk tre dager over mensen , vet nå jeg har 26 dagers syklus for tiden. Og det har jeg aldri vært. Og jeg har uvanlig ømme bryster, murringer i magen på en måte jeg ikke har hatt før. Og i dag tok jeg en tidlig test. Vet det er for tidlig å si noe sikkert, men tok for noen dager siden nå og da var den helt blank, nå er det faktisk en skygge strek. 

 

Spennende. Håper :) hva tror dere. (Men prøver å holde bena på jordet også.. ikke lett :)

 

Jeg skal kunne teste fra i morgen i følge Fertility Friend. :)

IMG_20180810_072148.jpg

P.s testen er fra make sure. Fra Fertilitet.no eller noe.  Noen andre som har erfaring med den? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Edelweis skrev:

Jeg bare måtte teste i dag 10 dpo... den var mer negativ enn positiv 😔 fikk bare en skyggestrek og det kan man få uansett. Nå er jeg så skuffa over testen og pver meg selv for at jeg ikke klarte æ la være å teste så tidlig. Værste er at jeg er så skråsikker på at jeg er gravid fordi det kjennes slik ut. Men mulig hodet bare innbiller seg ligamentsmærter, ømme pupper og trøtthet 😔🤷🏼‍♀️ 

Jeg er i akkurat samme situasjon. Men det er fortsatt håp. Jeg er tre dager over IKM og har stikninger i mage osv. La ut bilde her av skygge strek . Testen ble i alle fall helt  blank sist så det gir meg litt håp.. Har ikke gått over mensen på lenge tror jeg så det er spennende.  Håper det ordner seg for oss begge, krysse fingre. Er vel ikke så lenge før vi finner ut av det 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P.s jeg er også 10 dpo i følge Fertility Friend of temping. Og jeg stoler ganske på at det stemmer.

 

Der har vært en skikkelig reise det å lære om å prøve å symptomer osv. En skikkelig verden her på disse forumene og masse å lære :)for min del for i juni trodde jeg jeg var gravid og hadde MASSE symptomer og var super sliten og svimmel (men ikke kvalm) og alt var nytt da det var den først måneden jeg prøvde. Og det var rett før vi dro på ferie i Italia så det var litt Texas. Og skulle få svar på blodprøve før Italia tur som jeg ikke fikk, så da kunne jeg ikke spise hva jeg ville i Italia og ante ikke om jeg var gravid eller ikke.. hehe.. til slutt fikk jeg svar fra blodprøve på ferie uke nr 2 at jeg ikke vet gravid..

 

g så var jeg så satt ut av det og av alle symptomene som ikke var noe sånn at vi ikkje prøvde egentlig så mye neste i prøveperiode. Så dette er prøveperiode to, og nå har  og egentlig flaks vi hadde sex en gang for jeg trodde jeg hadde eggløsning først den 26 Juli  , om cb monitoren sa, men tempingen sa 30.. 

Vi hadde en del sex rundt det som var det vi først trodde var eggløsning.men da det ikke stemte så veldig det bare flaks det andre. Men de sier jo at å ha sex to dager før eggløsning skal være ganske gunstig. Jeg blir 35 første August og håper også veldig å bli gravid før 35 for alle sier det er er best. Så det hadde vært verdens beste bursdag gave da og jeg faktisk er det. Da hadde jeg vært Såååå takknemlig. 

 

Noen med liknende erfaringer med prøving? Eller også er 10 dpo i dag?

 

Det er en Berg og dalbane hehe. Sender masse babystøv !! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.7.2018 den 21.20, Mamma2013.2015 skrev:

Så leit med en EXU😞 

Krysser fingrene for dere denne perioden☺️

Så kjipt med exu altså! Føler med deg! Satser på alt det ordner seg denne prøve perioden!! 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hjerteimagen skrev:

Så kjipt med exu altså! Føler med deg! Satser på alt det ordner seg denne prøve perioden!! 🙂 

Nei uff jeg svarte på feil innlegg. Beklager! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2018 den 22.14, Mamma2013.2015 skrev:

Stikkinger i magen å øm å vondt i korsryggen ikveld! Prøvde å jogge idag, men hadde så ømme pupper🤣 håper håper.. 

skal teste på søndag!!! 

12 dpo

Følte det akkurat på samme måte da :) Så spennende! Hvordan går det nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, Hjerteimagen skrev:

P.s jeg er også 10 dpo i følge Fertility Friend of temping. Og jeg stoler ganske på at det stemmer.

 

Der har vært en skikkelig reise det å lære om å prøve å symptomer osv. En skikkelig verden her på disse forumene og masse å lære :)for min del for i juni trodde jeg jeg var gravid og hadde MASSE symptomer og var super sliten og svimmel (men ikke kvalm) og alt var nytt da det var den først måneden jeg prøvde. Og det var rett før vi dro på ferie i Italia så det var litt Texas. Og skulle få svar på blodprøve før Italia tur som jeg ikke fikk, så da kunne jeg ikke spise hva jeg ville i Italia og ante ikke om jeg var gravid eller ikke.. hehe.. til slutt fikk jeg svar fra blodprøve på ferie uke nr 2 at jeg ikke vet gravid..

 

g så var jeg så satt ut av det og av alle symptomene som ikke var noe sånn at vi ikkje prøvde egentlig så mye neste i prøveperiode. Så dette er prøveperiode to, og nå har  og egentlig flaks vi hadde sex en gang for jeg trodde jeg hadde eggløsning først den 26 Juli  , om cb monitoren sa, men tempingen sa 30.. 

Vi hadde en del sex rundt det som var det vi først trodde var eggløsning.men da det ikke stemte så veldig det bare flaks det andre. Men de sier jo at å ha sex to dager før eggløsning skal være ganske gunstig. Jeg blir 35 første August og håper også veldig å bli gravid før 35 for alle sier det er er best. Så det hadde vært verdens beste bursdag gave da og jeg faktisk er det. Da hadde jeg vært Såååå takknemlig. 

 

Noen med liknende erfaringer med prøving? Eller også er 10 dpo i dag?

 

Det er en Berg og dalbane hehe. Sender masse babystøv !! :)

Jeg har også masse symptomer så om jeg ikke er gravid blir jeg veldig skuffa, men jeg vet jo jeg kan bli lurt av mitt eget hode 😂 kan man inbille seg ligamentsmærter 🙄 skulle hatt en drøss billigtester nå 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Hjerteimagen skrev:

Følte det akkurat på samme måte da :) Så spennende! Hvordan går det nå?

Jeg tok en test idag. For tidlig selvsagt!! Så den var blenda hvit! Håper ikke ogst har godt enda! Formen er jo elendig! Huff😂 Puppene er super ømme å vonst i korsryggen... 

IKM 14 aug. Burde sikkert vente med teste igjen til da?😬 Har maasange billigtester i skapet. + en digital; men den akal jeg vente lenge med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Edelweis skrev:

Jeg bare måtte teste i dag 10 dpo... den var mer negativ enn positiv 😔 fikk bare en skyggestrek og det kan man få uansett. Nå er jeg så skuffa over testen og pver meg selv for at jeg ikke klarte æ la være å teste så tidlig. Værste er at jeg er så skråsikker på at jeg er gravid fordi det kjennes slik ut. Men mulig hodet bare innbiller seg ligamentsmærter, ømme pupper og trøtthet 😔🤷🏼‍♀️ 

Jeg å testet idag. Mener å være 10 dpo her også...  skikkelig domt! 🙄😖 

når har du IKM? 

 

Krysser fingrene for oss enda!! 😉 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mamma2013.2015 skrev:

Jeg å testet idag. Mener å være 10 dpo her også...  skikkelig domt! 🙄😖 

når har du IKM? 

 

Krysser fingrene for oss enda!! 😉 

 

 

Jeg har ikm ca 14-16 august. Ladycomp forventer mens 16. Jeg hadde siste mens 16.07 og jeg hadde el den 31.07. 

Jeg har et håp om at den er en svaaaaak positiv men tørr ikke håpe for mye 😊

6826218D-4E1E-407B-9671-2602D2C20A2E.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Edelweis skrev:

Jeg har ikm ca 14-16 august. Ladycomp forventer mens 16. Jeg hadde siste mens 16.07 og jeg hadde el den 31.07. 

Jeg har et håp om at den er en svaaaaak positiv men tørr ikke håpe for mye 😊

6826218D-4E1E-407B-9671-2602D2C20A2E.jpeg

Oooi!! Denne er jo mye sterkere en den var med mine 2👍🏽 Krysser fingrene for deg😀😀😀  Håper streken blir sterkere for hver dag!! Å at flere for positiv test!!👌🏻

 

 

hadde du barn fra før? 😀 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mamma2013.2015 skrev:

Oooi!! Denne er jo mye sterkere en den var med mine 2👍🏽 Krysser fingrene for deg😀😀😀  Håper streken blir sterkere for hver dag!! Å at flere for positiv test!!👌🏻

 

 

hadde du barn fra før? 😀 

 

Er den det ja 👏🏻😬 

jeg har 4 fra før 🤗 men ingen av de var planlagte så jeg har aldri testa tidlig før 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Edelweis skrev:

Er den det ja 👏🏻😬 

jeg har 4 fra før 🤗 men ingen av de var planlagte så jeg har aldri testa tidlig før 🙄

Så herlig med stor flokk😍 

nei, det har du ikke nei! 😄 spennende dager fremover! Kjlpt deg en digital å ta om noen dager!!🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mamma2013.2015 skrev:

Så herlig med stor flokk😍 

nei, det har du ikke nei! 😄 spennende dager fremover! Kjlpt deg en digital å ta om noen dager!!🤩

Det skal jeg 😊 krysser fingre for dere også ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test idag igjen.. fortsatt blenda hvit 😖 Jeg aner ikke når EL var..  

Føler meg jo så gravid🤪 Disse dagene er ALT for lange...😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle prøvere☺️

2 barn her,og prøver nå på nr 3🙏🏼Har hatt 2 MA og 1 SA på to år nå. Mistet nå 20 juli og det ble en medisinsk abort. Hadde eggløsning på 19/20 dag. Så får vi se om det stemmer og om det er ei spire som har klort seg fast😉

Jeg fikk positiv test på dag 13 etter eggløsning,4 dager før mens. (På siste graviditet nå) Det er vel litt individuelt hvor mye HCG man skiller ut?! 

Lykke til alle prøvere,en spennende tid er det☺️

Anonymkode: 674bc...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei alle prøvere☺️

2 barn her,og prøver nå på nr 3🙏🏼Har hatt 2 MA og 1 SA på to år nå. Mistet nå 20 juli og det ble en medisinsk abort. Hadde eggløsning på 19/20 dag. Så får vi se om det stemmer og om det er ei spire som har klort seg fast😉

Jeg fikk positiv test på dag 13 etter eggløsning,4 dager før mens. (På siste graviditet nå) Det er vel litt individuelt hvor mye HCG man skiller ut?! 

Lykke til alle prøvere,en spennende tid er det☺️

Anonymkode: 674bc...161

 

Velkommen 🤗 

så trist at di har oppøevd MA og SA.

krysser fingrene for deg nå 😉 

hvor gammel er søsken? 😉 

Anonymkode: 22a83...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk☺️

Jeg har ei jente på 17 år (fra tidligere forhold) og en gutt på 4 år (prøver nå med samme mann som jeg er gift med). Jeg er 37 år, så kan hende alderen «spiller meg et puss». Men vi får se☺️

 

Anonymkode: 674bc...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...