Gå til innhold

Noen som vil fortelle om fødsel nr 3?


kei80

Anbefalte innlegg

Har to med 8 års mellomrom og nå kommer sistemann i desember med 9 års mellomrom fra den yngste.  Den første var styrtfødsel og den andre måtte settes igang på 6 dagers overtid. Veldig spent på neste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Fortsetter under...

Venter nr 3 jeg også nå, er noen dager over både mens og ul termin. Dette har ikke skjedd med de to andre, de kom 4 dager før og på termindato. 

Det er akkurat 5 år mellom hver. Født Mai, Mars og nå kommer Aprilbarnet😅

Med 1 mann gikk vannet om natten, husker igrunn ikke stort fra den fødselen. Fikk epidural og innbiller meg at det er grunnen pga jeg ikke hadde noe spesielt smerter. 

Med 2. gikk det 50 min fra 4 cm til hun var ute, DENNE fødselen husker jeg! Det var så vanvittig vondt og intens.. Fikk ikke noe smertelindring🤦‍♀️

Så er veldig spent på hva som skjer nå denne 3.gangen... Håper det går fort og "smertefritt" 😅

Anonymkode: 4fe2b...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Superspent her og! 

Med første, født 14 dager før termin. 

Kjente noe var på gang på natta. Kjørte inn til føden. Aktiv fødsel 5 timer. Pressrier 30 min. 

Lystgass og petedin. 

 

Med andre kjente jeg noe var på gang på dagen. 13 dager før ul termin. 

Aktiv fødsel 1 time 20 min

Pressrier kom når vannet gikk. Tok 1 min med pressrier, (fra 6 cm til 10 cm) . Han "falt" ut kan man si. Hehe. Jordmor rakk akkurat å få tak på han. Satt på huk på ei matte på gulvet. 

 

Veldig spent på frøkna som ventes nå i juni. Håper vi rekker sykehuset 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...