Gå til innhold

Lenge siden sist


Grethe81

Anbefalte innlegg

På 22.9.2018 den 20.00, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for svar ❤️ Håper du har rett, og at han kommer til fornuft 😉 Og at jeg forhåpentlig kan oppleve å bli gravid igjen. Har pcos i tillegg, så jeg vil ikke vente for lenge heller. 

Jeg er ihvertfall mer sikker på kjønn. Ganske sikker på gutt som første barn, og jente som andre barn. Muligvis en gutt til etter dette. To gutter og en jente kommer opp ihvertfall. Skikkelig liten flokk 😁❤️❤️❤️

Anonymkode: 70f51...c2c

Altså, det siste avsnittet handler om deg. Ikke meg 😅 Hvis det var uklart. Haha!

Anonymkode: 70f51...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Altså, det siste avsnittet handler om deg. Ikke meg 😅 Hvis det var uklart. Haha!

Anonymkode: 70f51...c2c

Hehe..Ja jeg skjønte at du såg på meg 😉

Men 3(!) til?? 😯😯 Hehehe...det var mange ja 😋 Men de er hjertelige velkommen til verden ❤  Håper virkelig det skjer snart nå. Vil ikke være for gammel heller liksom... så nå synes jeg at universet kan hjelpe meg med å bli gravid så fort som mulig 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Grethe81 skrev:

Hehe..Ja jeg skjønte at du såg på meg 😉

Men 3(!) til?? 😯😯 Hehehe...det var mange ja 😋 Men de er hjertelige velkommen til verden ❤  Håper virkelig det skjer snart nå. Vil ikke være for gammel heller liksom... så nå synes jeg at universet kan hjelpe meg med å bli gravid så fort som mulig 🙂

Hvor mange har du fra før? ❤️

Kanskje jeg fikk opp noen barn du allerede har?😅

Anonymkode: 70f51...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.9.2018 den 9.07, Mamma2013.2015 skrev:

Hei! Er gravid 9+ 5 idag. Ser du om dette svangerskapet går bra? Får du opp noe kjønn? 😉 1 eller 2 fostre? 

Håper så indelig du har tid til å spå meg kjære deg🤗 

Min fødselsdato 12.0390 

mvh 

 

🙏🏻🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Grethe81 skrev:

Hei,

Beklager for seint svar, men har fullt opp ellers dessverre.

Jeg får opp at det tar litt tid før dere blir enige om å få et barn sammen. Jeg ser en del irritasjon fra din side mot den nye mannen din. Jeg ser du setter ned foten til slutt og sier det sånn som det er. At nå er tiden inne for å bestemme seg om han vil videre med forholdet deres og få et barn ilag. Og det kan faktisk se ut som at det er det som skal til. Men ikke før neste år. Mot midten av neste år begynner ting å skje for deg. Vil si fra mai og utover. Ha tålmodighet med ham og la baby saken ligge litt. Men å plante små frø her og der skader ikke 😉

Tusen takk og ingen stress :) 

Det med irritasjon kan nok stemme bra, men om det er om baby er jeg nok ikke helt sikker på. Hvertfall ikke i bevisstheten. Er nå 2 år siden jeg mistet et høyt ønsket barn så kan være det er en tung periode nå.

Ikke meningen å mase, men får du sett om jeg blir å slite med å få barn i fremtiden og om det eventuelt forblir med kun de to barna jeg ønsker?🙊

Til sist, jeg vet at jeg har noen egne evner. Ganske slitsomme til tider. Får du opp noe du kan si om det? Jeg er selv veldig på villspor når det gjelder dette! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mange har du fra før? ❤️

Kanskje jeg fikk opp noen barn du allerede har?😅

Anonymkode: 70f51...c2c

Jeg har ei jente på 16 og en gutt på 13 😉 Jeg hadde en SA ikke og er ganske sikker på det var en gutt 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Hei igjen 🙂

Noen som ser noe mer på meg? Går her ennå og prøver jeg 😜 Kanskje det skjer noe mot jul som ei skrev her tidligere? Eller har jeg klart å utsette det ennå mer? Har en samboer som har tatt en del healing på meg i magen pga pcos. Og jeg har kjent at det har endret seg mye i meg. Så jeg har et håp om at det skal hjelpe på med det å bli gravid ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.10.2018 den 23.31, Grethe81 skrev:

Hei igjen 🙂

Noen som ser noe mer på meg? Går her ennå og prøver jeg 😜 Kanskje det skjer noe mot jul som ei skrev her tidligere? Eller har jeg klart å utsette det ennå mer? Har en samboer som har tatt en del healing på meg i magen pga pcos. Og jeg har kjent at det har endret seg mye i meg. Så jeg har et håp om at det skal hjelpe på med det å bli gravid ❤

Ingen som vil se?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...
På 15.7.2018 den 15.04, Grethe81 skrev:

Hva vil du bli lest om? 

Og hva er din fødselsdato?

19.03.87

Hva bør jeg gjøre videre nå i forhold til krisen barna og jeg står i? 

Vil økonomien min bli bedre? Jobb?

Blir vi eller flytter vi?

Om du vil svare på dette på pm ville jeg blitt takknemlig. ❤

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.11.2018 den 14.27, Grethe81 skrev:

Hei igjen 🙂

Prøver igjen jeg om noen vil prøve å se om jeg er så heldig at jeg blir gravid snart 😍

Jeg ser fortsatt en gutt som skal komme. Tidspunktet er jeg ikke så god på 😋

Anonymkode: 70f51...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...