Gå til innhold

Dere som har prøvd microblading


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er du fornøyd? Gjorde det vondt? Hva betalte du? Vurderer sterkt

Anonymkode: 8140b...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er du fornøyd? Gjorde det vondt? Hva betalte du? Vurderer sterkt

Anonymkode: 8140b...866

Ble ikke fornøyd. Det satt rett og slett ikke, alt datt av etter en uke. Fikk beskjed om at jeg hadde veldig fet hud i ansiktet, og da sitter det ikke. Nå holder jeg på med å få tatovert bryn med maskin, men det må også tas i flere omganger på grunn av min hudtype. Prisen er kr 4 900 for tre omganger. Gjør ikke vondt synes jeg, men jeg har flere tatoveringer ellers på kroppen, og synes heller ikke de gjorde vondt.

Anonymkode: f3413...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

betalte 3000,- VELDIG fornøyd!! Gjorde litt vondt, men det var ikke for ille. Gjorde det for 1 år siden, har ikke tenkt på brynene mine siden da :D

Anonymkode: c4f72...ec8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte slå opp for å se hva dette er, og fyttigrisen så stygge øyebrynene blir etter en slik behandling 😱 Hvorfor i alle dager ønsker noen å gjøre noe slik med sitt eget utseende?

Anonymkode: 4f869...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Måtte slå opp for å se hva dette er, og fyttigrisen så stygge øyebrynene blir etter en slik behandling 😱 Hvorfor i alle dager ønsker noen å gjøre noe slik med sitt eget utseende?

Anonymkode: 4f869...316

Det er da langt fra det verste jeg har sett, selv om det var mye stygt.
Det er sikkert myntet på dem med halvkilos øyevipper, som tror det "ser så naturlig ut".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Måtte slå opp for å se hva dette er, og fyttigrisen så stygge øyebrynene blir etter en slik behandling 😱 Hvorfor i alle dager ønsker noen å gjøre noe slik med sitt eget utseende?

Anonymkode: 4f869...316

Vel, for min del så har jeg ikke bryn. Eller, jeg har enkelte hårstrå som vokser i alle retninger. Jeg har mørkt hår og mørke øyne, så kan ikke akkurat gå uten bryn. Hele ansiktet blir jo veldig stygt da. Men det er fint for dere som er heldig fra naturens side og har fine bryn.

Anonymkode: f3413...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, gale damen skrev:

Det er da langt fra det verste jeg har sett, selv om det var mye stygt.
Det er sikkert myntet på dem med halvkilos øyevipper, som tror det "ser så naturlig ut".

Naturlig eller ikke, jeg orker ikke å gå rundt uten bryn og være stygg. Jeg ønsker også å se presentabel ut. På samme måte som jeg farger mitt grå hår i alder av 32 og vokser "kinnskjegg".

Anonymkode: f3413...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vel, for min del så har jeg ikke bryn. Eller, jeg har enkelte hårstrå som vokser i alle retninger. Jeg har mørkt hår og mørke øyne, så kan ikke akkurat gå uten bryn. Hele ansiktet blir jo veldig stygt da. Men det er fint for dere som er heldig fra naturens side og har fine bryn.

Anonymkode: f3413...702

Hvis det er utgangspunktet ditt så forstår jeg at du ønsker å gjøre noe, men på før og etter bildene jeg så var før betraktelig bedre enn etter da de fleste hadde helt fine øyebryn i utgangspunktet. Det må jo også være mulig å få det litt mindre markant inn mot midten da formingen ser enormt unaturlig ut, og når brynene ser så unaturlige ut er det ikke pent uansett hvor lite bryn man har i utgangspunktet.

Anonymkode: 4f869...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...