Gå til innhold

Når man føler man har prøvd alt.....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Strever med nr.3.vært på utredning både meg og min mann men finner ikkenoe galt....prøvd i 2 år nå..har to gutter fra før og to aborter før jeg fikk dem men nå vil ikke spiren sitte i det hele.har prøvd letrozol i 2pp men har ikke funka...noen som har noen gode råd??? 😣 

Anonymkode: 4e5dd...bd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gamle er dere? 

Kan prøverør være noe da? 

Har desverre ingen gode råd, annet enn at jeg skjønner frustrasjonen. Det er tøft når det tar lang tid, og spesielt med flere aborter bak seg. 

Anonymkode: 05fd8...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff vet hvordan du har det. Kan bare dele min erfaring, og den prøveperioden det satt så brukte jeg prefert (kjøpte på fertil.no)etter hver gang vi hadde sex også puttet jeg inne en menskopp etter å ha ligget med beina opp i en time. Menskoppen hadde jeg inne i 8 timer. Brukte også eggløsningstester så jeg visste at vi traff eggløsning. Vi tok masse vitaminer som var ment for fruktbarheten. Det finnes pakker spesielt for de som prøver. Mannen tok og jeg. Ellers så trente jeg. Leste at god blodsirkulasjon rundt eggløsning var viktig. Så gikk masse turer og var generelt aktiv. Spiste også noe sunnere. 🌷 Mannen dusjet testiklene i kaldt vann pga varmen. Vet ikke om det hjalp. Vi hadde også sex annenhver dag, men pause to dager før eggløsning, og på eggløsningsdagen så hadde vi morgen og kveld. Tok alltid en ny prefert før samleie også inn med menskopp til kvelden også en ny runde i halmen 👍🤗

Anonymkode: 1a82a...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke det du vil høre, men hvorfor ikke bare glede dere over de barna dere har fått? Hvorfor utsette seg for skuffelser og fortvilelse når dere allerede har to barn? 

Jeg skjønner frustrasjonen om det er en annen pappa til nr 3. Om det er samme mann vil rådet mitt være å fokusere på det dere allerede har. 

Anonymkode: 792cd...91a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg veldig over de to jeg har 😀så er veldig glad for at jeg har fått de to..men føler meg liksom ikke helt ferdig....måtte bare få ut litt frustrasjon....

Anonymkode: 4e5dd...bd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...