Gå til innhold

Mannen har sagt opp jobben... hva nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å, så flink du var. Men det er fortid, og nåtid er nåtid, og en annen del av å være voksen er å løse problemer hjemme uten å spille en offerrolle. Gå i gang med det.

Anonymkode: 50e63...fa0

Enig, men hvorfor er det alltid jeg som skal løse alle problemene? Blir noen ganger misunnelig på enkelte venninner som lever i mer tradisjonelle forhold, der mannen er den store problemløseren. Savner at noen "get my back" noen ganger.

Anonymkode: 4799c...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dere har forsørgingsplikt for felles barn ikke hverandre.... Er vel ikke 1950 tallet heller.

Når det er sagt så må han jo da bare søke alt av jobber og ta det han får. Han kan fortsette å søke på de jobbene han har lyst på imens han vasker doer eller sitter i kassa. 

En annen varsel lampe er jo det at dette har skjedd før... At han sier opp da på grunn av trakassering og denne gangen grunnet konflikter på jobben. Enten er han særdeles uheldig med arbeidsplasser eller så er det han som er fellesnevneren. Kanskje han ikke er en lett mann å jobbe med heller?. Jobbe litt med seg selv og?

Uansett du må vente med ny garderobe og spise ute... sånn er det. Veldig impulsiv mann du har som sier opp uten å snakke med deg først... ganske skummelt.

Anonymkode: 8fadc...c9d

Er man gift har man forsørgerplikt for hverandre, også i 2018.

Anonymkode: 4b819...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan han trekke tilbake oppsigelsen sin? Han bør jo kunne være såpass voksen at han står i det på jobb frem til han finner seg noe nytt. Fullstendig uansvarlig oppførsel. Dessuten må jo han ta ALT av husarbeid, oppfølging av barn og matlaging dersom han ikke har en jobb å gå til. Gjør han ikke det, hadde jeg kastet han ut på en flekk!

Anonymkode: 271bb...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er ingen som snakker om ny TV her. Men jeg har vært i veldig vanskelig situasjon på jobb, uten at det noen gang falt meg inn å si opp jobben før jeg hadde noe nytt å gå til. Det er faktisk en del av det å være voksen - at man noen ganger må gjøre ting man overhode ikke vil.

Anonymkode: 4799c...4ef

Ok så tv-en er det eneste du fikk ut av meldingen min??? Ikke det å ringe banken ikke det å lage mat på forhånd og stor handle osv????? Jeg blir bare matt altså!!!

Anonymkode: 0a556...1d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er jeg som tjener mest og har gjort det hele tiden. Å redusere forbruket på nåværende tidspunkt vil si å kutte i matbudsjettet og at jeg driter totalt i utseendet (altså kutter ut alt som har med det å gjøre - frisør, fuktighetskrem, sminke og shampo/såpe fra annet enn first price). Det vil også bety at jeg må kutte enda en time til av søvnen for å kunne lage mer mat fra bunn, som da er billigere enn halvfabrikata. På den måten vil det si at jeg aldri får tid til å hente meg inn, se en halvtime på TV, lese en bok. Jeg har tenkt at jeg nå må skrive detaljert timeplan for hver dag for å rekke alt samtidig som jeg rekker å ivareta barna. For et helvete det kommer til å bli.

Anonymkode: 4799c...4ef

Frisør er virkelig ikke et must(har ikke vært hos en siden jeg giftet meg for snart 3 år siden :D), ved mindre du har ekstrem problemhud som gjør at du trenger dagkremer fra apotek/resepter, så funker vanlige dagkremer til 100 lappen den perioden dette vil gjelde. Vil tru du også kan bruke vanlige sjampoer fra dagligvaren sånn som vi vanlige dødelige i noen måneder. Sminke kan du også få kjøpt for en billig penge på HM eller makup mekka... 

Merker du krisemaksimerer for helt feil ting. Dere vil fortsatt ha råd til alt essensielt, ha huset, bilen, mat nok osv...Greit dere kan ikke spise på resturant 3 ganger i måneden eller dra på kino hver uke, men det er det vel egentlig ikke mange som kan i utgangspunktet. Her hadde det vært en reel krise hvis en av oss skulle miste jobben... For da hadde vi ikke hatt råd til annet enn de faste utgiftene også kanskje hatt 1000 kr igjen til mat..(begge har 2 ordinære jobber)

Du er virker lite villig til å faktisk gjøre det som må gjøres grunnet luksusgreier...

Anonymkode: 8fadc...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ok så tv-en er det eneste du fikk ut av meldingen min??? Ikke det å ringe banken ikke det å lage mat på forhånd og stor handle osv????? Jeg blir bare matt altså!!!

Anonymkode: 0a556...1d2

Du trenger ikke å bruke så mange spørsmålstegn og være så sint. Jeg bare skjønte ikke hvor du tok den nye TV'en fra. Det jeg snakket om var å kjøpe basisklær til meg selv, skifte ut vinduer som gjør at det er trekk, huset blir kaldt og vi får store strømutgifter på vinteren, og skifte ut gammel bil som må på verksted annenhver måned. Vi storhandler allerede, men det å lage mat på forhånd må nesten mannen gjøre nå. Hvis jeg skal jobbe i over 100 % stilling, så kan jeg ikke tilbringe hele helga med å stå ved ovnen. Da vil jeg ikke vare lenger.

Når det gjelder banken så har jeg mulighet til å ikke betale avdrag en periode, men da går renta opp. Mitt gunstige tilbud om huslån hadde klausul om at jeg ikke har avdragsfri periode, ellers dobles renta. Og det er ikke så veldig smart i langsiktig perspektiv. Jeg har for øvrig allerede byttet forsikringsselskap til et billigere et og sagt opp treningssenter. Neste blir nok å selge verdifulle ting som gullsmykker og bunad, det burde holde til å dekke hans del i en tid.

Anonymkode: 4799c...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vi storhandler allerede, men det å lage mat på forhånd må nesten mannen gjøre nå. Hvis jeg skal jobbe i over 100 % stilling, så kan jeg ikke tilbringe hele helga med å stå ved ovnen. Da vil jeg ikke vare lenger.

Det er en selvfølge at mannen må gjøre det nå

Anonymkode: 324d0...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Synes du svartmaler veldig umiddelbart her. 

Men, jeg er enig med deg, mannen din virker umoden og å forsørge han utover hus og mat hadde jeg ikke giddet. Han kunne glemt å bruke bil, hvis han røyker/snuser kan han slutte med det. Utover dette hadde han fått et månedskort med bussen. 

Hadde han mistet jobben hadde det selvsagt vært anderledes, han har sagt opp, står uten inntekt så da får han kjenne litt på den. 

Anonymkode: 1ebca...eda

Synes faktisk ikke hun svartmaler - synes hun er løsningsorientert. Men - er ikke enig i løsningsforslagene. Hadde dette vært meg hadde mannen måtte flytte ut, i hvertfall på gang nr 2. Synes det er betenkelig at et voksent menneske kan sette familien i en slik situasjon to ganger uten å måtte ta i et skikkelig tak selv. Slik det høres ut blir det tilrettelagt for hans dårlige valg.

Anonymkode: eb669...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er man gift har man forsørgerplikt for hverandre, også i 2018.

Anonymkode: 4b819...64f

Jeg har kun sett at man kan få ektefellebidrag etter samlivsbrudd... hvis den ene parten som skal betale det godkjenner det. Eneste jeg fant om forsørgingsplikt  gjaldt egne barn og at begge foreldre der har en plikt til å forsørge barna etter evne. Fant heller ingenting i ekteskapsloven som sier at man har plikt til forsørge den andre... men at man har plikt til å forsørge felles husholdning og barn.?

Så jeg kan eksempelvis bare nekte å gjøre noe grunnet latskap også plikter gubben å økonomisk forsørge meg?? Skaffe meg mat, klær, osv og jeg må ikke løfte en finger? Selv når vi ikke har barn?! Hmmm dårlig deal...

Anonymkode: 8fadc...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Frisør er virkelig ikke et must(har ikke vært hos en siden jeg giftet meg for snart 3 år siden :D), ved mindre du har ekstrem problemhud som gjør at du trenger dagkremer fra apotek/resepter, så funker vanlige dagkremer til 100 lappen den perioden dette vil gjelde. Vil tru du også kan bruke vanlige sjampoer fra dagligvaren sånn som vi vanlige dødelige i noen måneder. Sminke kan du også få kjøpt for en billig penge på HM eller makup mekka... 

Merker du krisemaksimerer for helt feil ting. Dere vil fortsatt ha råd til alt essensielt, ha huset, bilen, mat nok osv...Greit dere kan ikke spise på resturant 3 ganger i måneden eller dra på kino hver uke, men det er det vel egentlig ikke mange som kan i utgangspunktet. Her hadde det vært en reel krise hvis en av oss skulle miste jobben... For da hadde vi ikke hatt råd til annet enn de faste utgiftene også kanskje hatt 1000 kr igjen til mat..(begge har 2 ordinære jobber)

Du er virker lite villig til å faktisk gjøre det som må gjøres grunnet luksusgreier...

Anonymkode: 8fadc...c9d

Vi har ingen luksusgreier, hvor tar du det fra? Å gå til frisør for å klippe seg to ganger i året er ikke noe luksus. Farge håret gjør jeg selv hjemme. Jeg bruker vanlig dagkrem fra dagligvare eller når den er på kjempetilbud i parfymerier. Bruker også vanlige sjampoer, men de koster jo nesten 40 kroner flaska. Hvis jeg skal spare, må jeg kjøpe drittsjampo fra FP til 8 kroner. Vi spiser heller ikke på restaurant tre ganger i måneden, vi drar ikke på kino hver uke. Har også ordinær jobb. Med "ganske høy lønn" mente jeg 600 000, ikke fire millioner. Vi har fem barn, tre av dem driver med fritidsaktiviteter. Det finnes ikke gratis fritidsaktiviteter i dette landet, og å la tenåringer slenge rundt og gjøre ingenting etter skoletid er ikke et alternativ. Ett av barna har allergi, og allergimat i Norge er dobbelt så dyrt som vanlig mat.  

Jeg har nå brukt 2 år på å slanke meg og stramme opp etter fødsel, gikk ned 2 størrelser. Som resultat av dette har jeg ingen klær som passer lenger. Jeg mister f eks buksa når jeg går, fordi jeg ble kvitt en god del magefett. Er også en god stund siden jeg kjøpte klær (siden jeg ikke kjøpte noe i slankeprosessen), så mange av klærne er slitte og lite presentable til å gå på jobb med. Jeg snakker heller ikke om å kjøpe dyre klær, men vanlige klær fra Cubus, Lindex og så videre.

Så jeg forstår ikke hvor du tar det fra at jeg lever i luksus og er lite endringsvillig.

Anonymkode: 4799c...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du trenger ikke å bruke så mange spørsmålstegn og være så sint. Jeg bare skjønte ikke hvor du tok den nye TV'en fra. Det jeg snakket om var å kjøpe basisklær til meg selv, skifte ut vinduer som gjør at det er trekk, huset blir kaldt og vi får store strømutgifter på vinteren, og skifte ut gammel bil som må på verksted annenhver måned. Vi storhandler allerede, men det å lage mat på forhånd må nesten mannen gjøre nå. Hvis jeg skal jobbe i over 100 % stilling, så kan jeg ikke tilbringe hele helga med å stå ved ovnen. Da vil jeg ikke vare lenger.

Når det gjelder banken så har jeg mulighet til å ikke betale avdrag en periode, men da går renta opp. Mitt gunstige tilbud om huslån hadde klausul om at jeg ikke har avdragsfri periode, ellers dobles renta. Og det er ikke så veldig smart i langsiktig perspektiv. Jeg har for øvrig allerede byttet forsikringsselskap til et billigere et og sagt opp treningssenter. Neste blir nok å selge verdifulle ting som gullsmykker og bunad, det burde holde til å dekke hans del i en tid.

Anonymkode: 4799c...4ef

Hvorfor skal du selge dine gullsmykker og din bunad? Det er jo mannens ting så må selges her!

Anonymkode: 4b819...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor skal du selge dine gullsmykker og din bunad? Det er jo mannens ting så må selges her!

Anonymkode: 4b819...64f

Han har dessverre ikke så mange ting å selge. Jeg har en del ting med verdi som jeg skaffet meg før vi giftet oss.

Anonymkode: 4799c...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har ingen luksusgreier, hvor tar du det fra? Å gå til frisør for å klippe seg to ganger i året er ikke noe luksus. Farge håret gjør jeg selv hjemme. Jeg bruker vanlig dagkrem fra dagligvare eller når den er på kjempetilbud i parfymerier. Bruker også vanlige sjampoer, men de koster jo nesten 40 kroner flaska. Hvis jeg skal spare, må jeg kjøpe drittsjampo fra FP til 8 kroner. Vi spiser heller ikke på restaurant tre ganger i måneden, vi drar ikke på kino hver uke. Har også ordinær jobb. Med "ganske høy lønn" mente jeg 600 000, ikke fire millioner. Vi har fem barn, tre av dem driver med fritidsaktiviteter. Det finnes ikke gratis fritidsaktiviteter i dette landet, og å la tenåringer slenge rundt og gjøre ingenting etter skoletid er ikke et alternativ. Ett av barna har allergi, og allergimat i Norge er dobbelt så dyrt som vanlig mat.  

Jeg har nå brukt 2 år på å slanke meg og stramme opp etter fødsel, gikk ned 2 størrelser. Som resultat av dette har jeg ingen klær som passer lenger. Jeg mister f eks buksa når jeg går, fordi jeg ble kvitt en god del magefett. Er også en god stund siden jeg kjøpte klær (siden jeg ikke kjøpte noe i slankeprosessen), så mange av klærne er slitte og lite presentable til å gå på jobb med. Jeg snakker heller ikke om å kjøpe dyre klær, men vanlige klær fra Cubus, Lindex og så videre.

Så jeg forstår ikke hvor du tar det fra at jeg lever i luksus og er lite endringsvillig.

Anonymkode: 4799c...4ef

Selvfølgelig skal dere fortsatt kjøpe basisvarer, du skal ha klær som sitter på kroppen, og barna skal ikke måtte ofre fritidsaktiviteter på grunn av en korttenkt mann. Hva ser han for seg som løsning? Hva synes han selv om sin egen håndtering av situasjonen? Har dere satt dere ned og diskutert dette? Kan han trekke oppsigelsen? Jeg ser på det som en selvfølge at han gjør alt hjemme, at han kutter ut øl og snus i denne perioden, at han kommer med forslag til hvordan dette ikke skal gå ut over barna (kan han drive gratis dugnadsarbeid for aktiviteten i bytte mot at datteren deres ikke trenger å betale?), og at han hele tiden er aktivt arbeidssøkende og tar hva han måtte få av småjobber eller faste ansettelser.

Anonymkode: efba6...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Han har dessverre ikke så mange ting å selge. Jeg har en del ting med verdi som jeg skaffet meg før vi giftet oss.

Anonymkode: 4799c...4ef

Men hva vil han gjøre for å bedre situasjonen da?

Anonymkode: 324d0...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Med å bytte garderobe mente jeg å bytte ut klær i feil størrelse, klær med hull og slitte klær i nye klær. Jeg har gått ned to størrelser ganske nylig, så ingenting passer lenger. Da blir det sikkert Fretex-klær på meg fremover.

Bilen bør byttes ut til neste år på grunn av kilometerstand. Og dårlige vinduer gjør at stømforbruket vinterstid er mye høyere enn det burde ha vært, så vi sparer egentlig på å bytte vinduene i første etasje.

Mannen har den hobbyen at han snuser og tar seg noen øl i helgene til fotballkampen. Han ønsker ikke slutte å snuse, jeg har spurt ham flere ganger.

Anonymkode: 4799c...4ef

Ikke gi han noe penger da! Har han ikkr penger til snus? Så snuser han ikke.

Anonymkode: eef7d...1a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må bedrive all kjøring, all matlaging og husarbeid.

Snus og øl må reduseres.

Jobber må søkes.

Anonymkode: 3caee...e68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har ingen luksusgreier, hvor tar du det fra? Å gå til frisør for å klippe seg to ganger i året er ikke noe luksus. Farge håret gjør jeg selv hjemme. Jeg bruker vanlig dagkrem fra dagligvare eller når den er på kjempetilbud i parfymerier. Bruker også vanlige sjampoer, men de koster jo nesten 40 kroner flaska. Hvis jeg skal spare, må jeg kjøpe drittsjampo fra FP til 8 kroner. Vi spiser heller ikke på restaurant tre ganger i måneden, vi drar ikke på kino hver uke. Har også ordinær jobb. Med "ganske høy lønn" mente jeg 600 000, ikke fire millioner. Vi har fem barn, tre av dem driver med fritidsaktiviteter. Det finnes ikke gratis fritidsaktiviteter i dette landet, og å la tenåringer slenge rundt og gjøre ingenting etter skoletid er ikke et alternativ. Ett av barna har allergi, og allergimat i Norge er dobbelt så dyrt som vanlig mat.  

Jeg har nå brukt 2 år på å slanke meg og stramme opp etter fødsel, gikk ned 2 størrelser. Som resultat av dette har jeg ingen klær som passer lenger. Jeg mister f eks buksa når jeg går, fordi jeg ble kvitt en god del magefett. Er også en god stund siden jeg kjøpte klær (siden jeg ikke kjøpte noe i slankeprosessen), så mange av klærne er slitte og lite presentable til å gå på jobb med. Jeg snakker heller ikke om å kjøpe dyre klær, men vanlige klær fra Cubus, Lindex og så videre.

Så jeg forstår ikke hvor du tar det fra at jeg lever i luksus og er lite endringsvillig.

Anonymkode: 4799c...4ef

Jeg tror mange reagerte på at du skrev at du "trengte å skifte ut garderoben" uten noen videre forklaring. Nå som du har utdypet litt mer, skjønner vi hva du mente med det, men min første tanke da jeg leste den setningen var en Frogner-frue som ville bytte ut samtlige klær pluss Gucciveska fordi den var fra i fjor. 

Anonymkode: 64fc8...39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig skal dere fortsatt kjøpe basisvarer, du skal ha klær som sitter på kroppen, og barna skal ikke måtte ofre fritidsaktiviteter på grunn av en korttenkt mann. Hva ser han for seg som løsning? Hva synes han selv om sin egen håndtering av situasjonen? Har dere satt dere ned og diskutert dette? Kan han trekke oppsigelsen? Jeg ser på det som en selvfølge at han gjør alt hjemme, at han kutter ut øl og snus i denne perioden, at han kommer med forslag til hvordan dette ikke skal gå ut over barna (kan han drive gratis dugnadsarbeid for aktiviteten i bytte mot at datteren deres ikke trenger å betale?), og at han hele tiden er aktivt arbeidssøkende og tar hva han måtte få av småjobber eller faste ansettelser.

Anonymkode: efba6...e11

Han har ikke ønsket å snakke om det eller foreslått noen løsninger. Men jeg har tenkt å sette meg ned med ham ikveld og tvinge ham til å snakke.

Anonymkode: 4799c...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg tror mange reagerte på at du skrev at du "trengte å skifte ut garderoben" uten noen videre forklaring. Nå som du har utdypet litt mer, skjønner vi hva du mente med det, men min første tanke da jeg leste den setningen var en Frogner-frue som ville bytte ut samtlige klær pluss Gucciveska fordi den var fra i fjor. 

Anonymkode: 64fc8...39e

Jeg vet ikke hvordan man ellers kan kalle det når man skal skifte ut så å si alt av klær.. fant ingen annen samlebetegnelse på det.

Anonymkode: 4799c...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Han har ikke ønsket å snakke om det eller foreslått noen løsninger. Men jeg har tenkt å sette meg ned med ham ikveld og tvinge ham til å snakke.

Anonymkode: 4799c...4ef

Det holder jeg med deg i. Legg det frem slik det er: Dette er hans ansvar, og det er han som må finne og stå for løsninger. Lykke til!

Anonymkode: efba6...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har ingen luksusgreier, hvor tar du det fra? Å gå til frisør for å klippe seg to ganger i året er ikke noe luksus. Farge håret gjør jeg selv hjemme. Jeg bruker vanlig dagkrem fra dagligvare eller når den er på kjempetilbud i parfymerier. Bruker også vanlige sjampoer, men de koster jo nesten 40 kroner flaska. Hvis jeg skal spare, må jeg kjøpe drittsjampo fra FP til 8 kroner. Vi spiser heller ikke på restaurant tre ganger i måneden, vi drar ikke på kino hver uke. Har også ordinær jobb. Med "ganske høy lønn" mente jeg 600 000, ikke fire millioner. Vi har fem barn, tre av dem driver med fritidsaktiviteter. Det finnes ikke gratis fritidsaktiviteter i dette landet, og å la tenåringer slenge rundt og gjøre ingenting etter skoletid er ikke et alternativ. Ett av barna har allergi, og allergimat i Norge er dobbelt så dyrt som vanlig mat.  

Jeg har nå brukt 2 år på å slanke meg og stramme opp etter fødsel, gikk ned 2 størrelser. Som resultat av dette har jeg ingen klær som passer lenger. Jeg mister f eks buksa når jeg går, fordi jeg ble kvitt en god del magefett. Er også en god stund siden jeg kjøpte klær (siden jeg ikke kjøpte noe i slankeprosessen), så mange av klærne er slitte og lite presentable til å gå på jobb med. Jeg snakker heller ikke om å kjøpe dyre klær, men vanlige klær fra Cubus, Lindex og så videre.

Så jeg forstår ikke hvor du tar det fra at jeg lever i luksus og er lite endringsvillig.

Anonymkode: 4799c...4ef

Ok ok, her kommer det jo litt mer info da.... Når du sier at du må kutte ned på frisør, så ser jo jeg selvfølgelig for meg at du er der hver 6 uke, ikke 2 ganger i året. For de fleste jeg kjenner anser ikke frisør som en del av budsjett ved mindre de drar hver 6 uke....Da dette nettopp er så sjeldent at det ikke blir tatt opp en gang.  Du nevnte heller ikke 5 unger, så da tok jeg utgangspunkt i at dere hadde 3 osv...

 

Greit å åpne med: Hei har 5 unger, gubben har sagt opp jobben, har grei inntekt selv men lever ingen luksus. Hva gjør vi nå? Ikke ramse opp alle bekvemmeligheter man mister for en periode og krisemaksimere det. 

Du nevnte heller ikke at du har gått ned mange kiloer og at du i slankeprosessen ikke har kjøpt deg et eneste plagg...Det bare virker som om ordne vinduer, ny garderobe, ikke kan bruke first price sjampoer osv, osv mååååå skje i de 12 ukene han ikke vil kunne motta dagpenger... Du har i hvertfall fått veldig mange råd.

Ellers kan du jo alltids kaste han ut for udugelighet, hvis han ikke gjør noen tiltak nuh.

Anonymkode: 8fadc...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet ikke hvordan man ellers kan kalle det når man skal skifte ut så å si alt av klær.. fant ingen annen samlebetegnelse på det.

Anonymkode: 4799c...4ef

Nei, skjønner det nå, og forstår godt hvorfor du trenger nye klær. Godt gjort å gå ned to størrelser etter fem barn, forresten! Lykke til med alt sammen fremover, håper mannen tar til fornuft og skjønner hva han må dra av lasset nå. Forstår godt at du er frustrert. 

Anonymkode: 64fc8...39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har tid til å gå innom og sjekke butikker der det er salg, så er det ofte mye igjen i din størrelse(34) Alle monner drar, og du kan også være heldig og få dyre plagg til en billig penge.

Anonymkode: 3caee...e68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du virker svært lite emapatisk overfor mannen din, han gjorde helt riktig, man skal ikke jobbe på en en jobb man ikke trives på det ødelegger han.

du virker veldig egoistisk her

Anonymkode: 25bfa...dc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Synes du virker svært lite emapatisk overfor mannen din, han gjorde helt riktig, man skal ikke jobbe på en en jobb man ikke trives på det ødelegger han.

du virker veldig egoistisk her

Anonymkode: 25bfa...dc1

Hi har en mann som ikke vil bidra med noe, og som ikke bidro med noe sist han sa opp. Men det er hi som er egoistisk?

Anonymkode: 324d0...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...