Gå til innhold

Kattunge på 4 mnder alene i 10 dager!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

En vennine har en kattunge på 4 mnder å nå reiser de snart vekk i 10 dager. Hun har ordnet med en nabo som skal gi pusen mat og drikke hver dag og rengjøre kassen til pusen mot betaling. Men det er altså ingen som skal være med pusen å gi den selskap og kos. Etter 5 dager kommer de riktig nok hjem igjen å skal være hjemme en dag før de reiser på en ny ferie,men syns det er altfor lenge at en så liten kattunge skal være alene! Venninen min mener jeg bare er hysterisk. Hva tenker dere andre om dette?

Anonymkode: 5391a...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun vil nok oppleve å få en sky og lite sosial katt etter det. Synd. Kan ikke noen ha kattungen hos seg den tiden da? Fortsatt vil nok katten «miste» eierfølelsen til henne, men bedre en å være alene inne.

At noen folk skaffer seg dyr, men ikke gidder ansvaret som følger...🤦🏻‍♀️Haff

Anonymkode: c1fce...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun vil nok oppleve å få en sky og lite sosial katt etter det. Synd. Kan ikke noen ha kattungen hos seg den tiden da? Fortsatt vil nok katten «miste» eierfølelsen til henne, men bedre en å være alene inne.

At noen folk skaffer seg dyr, men ikke gidder ansvaret som følger...🤦🏻‍♀️Haff

Anonymkode: c1fce...4fa

Jeg vet hun har prøvd å få noen som kan passe katten hjemme hos seg selv men hun fant ingen. Så da mener hun det er grei non løsning at naboen bare gir mat,drikke og rengjør kassen.

Anonymkode: 5391a...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg vet hun har prøvd å få noen som kan passe katten hjemme hos seg selv men hun fant ingen. Så da mener hun det er grei non løsning at naboen bare gir mat,drikke og rengjør kassen.

Anonymkode: 5391a...6a0

Altså hjemme hos den som eventuelt skulle passe pusen.

Anonymkode: 5391a...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du da? Kan du ha pusen? Det er mye alenetid for en kattunge. de finner også på mye rart, setter seg fast i gardiner, under en sofa, bak et skap osv.. Hadde ikke dratt fra en kattunge så lenge.

Anonymkode: 7831b...978

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan ikke du da siden du reagerer slik på det?

Anonymkode: ebbc7...e34

Det skulle jeg gjerne ha gjort men vi er dessverre bortreist samtidig.

Anonymkode: 5391a...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du da? Kan du ha pusen? Det er mye alenetid for en kattunge. de finner også på mye rart, setter seg fast i gardiner, under en sofa, bak et skap osv.. Hadde ikke dratt fra en kattunge så lenge.

Anonymkode: 7831b...978

Jeg er dessverre bortreist samtidig. 

Anonymkode: 5391a...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde forbys å holde huskatter uten spesiell lisens. Folk tar det ikke seriøst.

Anonymkode: 56892...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er er en uansvarlig og egoistisk dyreeier som aldri burde hatt dyr

Anonymkode: e7a00...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun mener det er forsvarlig siden pusen får mat og drikke,men kattunger som er så små trenger nærhet og trygghet! Blir helt matt av henne!

Anonymkode: 5391a...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hun mener det er forsvarlig siden pusen får mat og drikke,men kattunger som er så små trenger nærhet og trygghet! Blir helt matt av henne!

Anonymkode: 5391a...6a0

Har du fortalt henne hva du mener om det?

Anonymkode: 3c454...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du fortalt henne hva du mener om det?

Anonymkode: 3c454...3bc

Ja det har jeg men hun mener som sagt at jeg bare er hystetisk ettersom pusen får mat og drikke hver dag.

Anonymkode: 5391a...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...