Gå til innhold

Når man er så"skadet" etterbtidligete forhold så man ikke klarer å.ta i not ting fra andre. Hva gjør man da?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er så vandt til at alt som gis, er med forventning av å få noe i retur. Så har jeg en venn som ønsker å kjøpe meg en ring. (En mannlig venn) Han vet hvordan ståa er, og at det aldri kan bli mer enn vennskap mellom oss to. Jeg har flere ganger forsikret meg om.det slik.at han ikke skal få falske forhåpninger. Så er det det da at han liker meg så godt som person og venn at hsn ønsker å gi meg en ring. Derfor ber han om ringstrørrelsen min. Hva gjør jeg,? Er så.smigret, men.samtidig redd for å t

a i mot  i frykt for å gi forhåpninger jeg ikke ksn innfri..... trenger hjelp.,🙈

Anonymkode: f998f...fe9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke ta imot. Å kjøpe RING, av alle ting, er dypt symbolsk og kommer aldri uten forpliktelser!

Anonymkode: fcd67...40b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta i mot. Så kleint å få en ring ! Skal du gå med den så det ser ut som du er opptatt? 

Si du ønsker deg en klokke 😅neida. ❤

Du trenger ikke ta i mot noe som helst. Virker som han vil ha noe i retur... slik som dine tiligere gutter. 

Anonymkode: 40b76...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er så vandt til at alt som gis, er med forventning av å få noe i retur. Så har jeg en venn som ønsker å kjøpe meg en ring. (En mannlig venn) Han vet hvordan ståa er, og at det aldri kan bli mer enn vennskap mellom oss to. Jeg har flere ganger forsikret meg om.det slik.at han ikke skal få falske forhåpninger. Så er det det da at han liker meg så godt som person og venn at hsn ønsker å gi meg en ring. Derfor ber han om ringstrørrelsen min. Hva gjør jeg,? Er så.smigret, men.samtidig redd for å t

a i mot  i frykt for å gi forhåpninger jeg ikke ksn innfri..... trenger hjelp.,🙈

Anonymkode: f998f...fe9

Har du vært krystallklar i avvisningen? Er noen menn der ute som ikke tar et hint, vært i den situasjonen selv. Har du sagt sånne ting som "jeg tviler på at det kan bli oss altså" så finnes det håp. Ved å bruke ordet tro, så er du ikke 100% sikker.

"Jens, jeg liker deg ikke på den måten og kommer aldri til å gjøre det. Jeg håper du prøver lykken med andre damer!"

Anonymkode: 2f62a...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...