Gå til innhold

Ja, da har man hørt det og...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå er det ikke spesielt sunt med bedervet pålegg heller... i denne varmen er det ingenting bortsett fra syltetøy, nugatti eller lignende som holder seg.

Anonymkode: 5b101...b2e

Hvis det bare hadde eksistert en innretning som holdt maten kjølig på varme dager. En slags boks man kunne putte kalde ting i slik at maten holdt seg kjølig. Det hadde vært noe. Noen burde finne opp en slik boks....

Nei, dra meg baklengs inn i fuglekassa! Det finnes allerede! Kalles visst KJØLEBOKS.

Anonymkode: 112cb...c6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Prøvd å skrive det før her, det jeg reagerte på er at han sa det høyt, hva hvis det satt noen med dårlig råd der, er vel ikke gøy å høre det, eller?

Skjønner ikke helt hvem du sikter til? Mener aldeles ikke noe om at folk har dårlig råd, hadde ikke svart det til mine barn hvis de spurte om hvorfor noen spiste matpakke, vi satt jo der selv med matpakke. Jeg bryr meg ikke om hva folk spiser. Greia var vel at han sa det høyt, synes det var unødvendig.

Og igjen, beklager at vi satt på en resturant, visste ikke at det var ulovlig i parken, gjør det selvfølgelig ikke på andre resuranter, vi dreit oss ut, beklager.

Hi

Anonymkode: 57c77...d93

Jeg tror han sa det nettopp fordi dere satt «ulovlig» på restaurant, for å prøve å få deg til å ta et hint. 

Anonymkode: 38838...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror han sa det nettopp fordi dere satt «ulovlig» på restaurant, for å prøve å få deg til å ta et hint. 

Anonymkode: 38838...fd5

Det hinte skjønte ikke jeg ihvertfall, tror ikke andre hadde skjønt det heller, eller?...høres jo ut som vi har begått noe helt ulovlig som burde straffes med fengselstraff. 

Hi

Anonymkode: 57c77...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det hinte skjønte ikke jeg ihvertfall, tror ikke andre hadde skjønt det heller, eller?...høres jo ut som vi har begått noe helt ulovlig som burde straffes med fengselstraff. 

Hi

Anonymkode: 57c77...d93

Nei, du er vel neppe typen til å ta hint. Men han forsøkte i det minste. 

Anonymkode: 38838...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, du er vel neppe typen til å ta hint. Men han forsøkte i det minste. 

Anonymkode: 38838...fd5

Kjære vene, hvorfor må man være så ekkel på dette forumet? Lurer virkelig til tider på hvilke mennesker som sitter bak alle sure kommentarene her inne til tider. Er dere sånn i det daglidagse og? Svare surt og frekt og tråkke litt ekstra ned på folk?

Men nå gir jeg meg her, blir bare sure diskusjoner om en bitte liten ting.

Hi

Anonymkode: 57c77...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...