Gå til innhold

Vil leve på 1700-tallet..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I barndommen min levde jeg i min egen fantasiverden av og til der jeg drømte meg tilbake i tid. Tror serien/filmen Frendeløs må ta på seg skylden. Jeg var en dramatisk og teatralsk jentunge, men ser tilbake på disse drømmene med et smil. 

Så ja hi, tror du er gjennom en fase der du ikke helt finner din plass i samfunnet. Mulig er du så ung at du ikke har startet utdannelsen din? Oppsøk en coach og få hjelp til å finne ut hva du kan bruke dette århundret i istedet for å sette deg fast i disse drømmene. 

Anonymkode: 6d953...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg levde meg inn i ulike bøker og filmer opp gjennom oppveksten. Har alltid hatt min egen stil, og kjolene vil jeg aldri gi slipp på. Det finnes bra ting i denne verdenen også så det er bare å finne en balanse.

 

Anonymkode: 33d7a...d76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oi så mange damer det var som ikke finner feil i det århundret vi lever i!

Er folk så uopplyste? det er mye verre å leve nå enn før 

Anonymkode: 44988...a0e

På hvilken måte? Er det prevensjon, antibiotika, helsevesenet, matvaresikkerheten eller husholdningsmaskinene du misliker? 

Anonymkode: f8348...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Oi så mange damer det var som ikke finner feil i det århundret vi lever i!

Er folk så uopplyste? det er mye verre å leve nå enn før 

Anonymkode: 44988...a0e

Da tror jeg du må komme med eksempler på hva som var bedre på 1700-tallet for et gjennomsnittsmenneske. For i mine øyne vitner din kommentar om totalt manglende historiekunnskaper.

Anonymkode: 1d147...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marihønne
10 hours ago, Anonym bruker said:

Oi så mange damer det var som ikke finner feil i det århundret vi lever i!

Er folk så uopplyste? det er mye verre å leve nå enn før 

Anonymkode: 44988...a0e

På hvilken måte? Antibiotika, vaksiner, godt helsevesen, rettssikkerhet for kvinner, stemmerett for kvinner, mindre barnedød, velferds goder. Hadde du bodd I midtøsten kunne jeg ha forstått det, men med tanke på at du er så heldig å bor I dagens rike Norge synes jeg du høres ekstremt utaknemmelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...