Gå til innhold

Han er så dårlig på å ta kontakt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er temmelig nyskilt 1/2år og møtte en kollega på byen for et par mnd siden. Vi flørtet og han inviterte meg hjem, men jeg avslo fordi jeg ikke var klar. 

Etter det sendte han melding til meg og etter hvert ble jeg litt keen. Han er egentlig ganske frempå, gir meg en klem selv om jeg er med andre, inviterer på kaffe hvor vi snakker med hverandre (på jobb) i evigheter og stryker meg på armen eller lar hånden gli over låret mitt osv. 

Han har sagt at han er interessert i å finne ut hva dette kan bli men vil ta det sakte på grunn av min situasjon og på grunn av en annen han har hatt et litt uavklart forhold til. 

Vi har god kjemi og kan prate om alt, og  når jeg en gang ble usikker, ringte han meg tilbake med en gang for å forsikre meg om at han ikke hadde mistet interessen og fortsatt var på  

Så langt så er ting egentlig helt OK,  men han sender meg aldri melding først.. sånn for å høre hvordan jeg har det, på ferie eller whatever.  Og jeg blir usikker av den grunn. Han svarer meg, alltid, men jeg skriver sjelden fordi jeg egentlig vil at gan skal gjøre det, og dermed blir det veldig uinteressant på messenger uansett. 

Hva hadde dere gjort og hvor mye bør jeg legge i det. Vi har ikke en fang klint.. 

Anonymkode: 3ee14...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser det er noen skrivefeil, men det betyr ikke at vi er  20, vi er begge i 40 årene

Anonymkode: 3ee14...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. Du er virkelig high-maintenance... Avviser ham og lurer deretter på hvorfor han ikke tar kontakt. Nei, der skjønner jeg virkelig ingenting, Sherlock!

Anonymkode: 08912...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo ikke avvist mannen. Jeg takket nei til et overnattingsbesøk og mulig ons, første kvelden..

Anonymkode: 3ee14...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er vel usikker på hvor du er da. Og vil ikke være alt for pågående. Hva med å si til ham at du er interessert i noe mer? 

Anonymkode: 9db78...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10. juli 2018 den 22.01, Anonym bruker skrev:

Så langt så er ting egentlig helt OK,  men han sender meg aldri melding først.. sånn for å høre hvordan jeg har det, på ferie eller whatever.  Og jeg blir usikker av den grunn. Han svarer meg, alltid, men jeg skriver sjelden fordi jeg egentlig vil at gan skal gjøre det, og dermed blir det veldig uinteressant på messenger uansett

Jo, du avviser. Skriver sjelden på messenger fordi du vil at HAN skal gjøre det? Playing hard to get, eller? Han ringte deg jo for å forklare at han er interessert, han prøver å vise deg respekt ved å gå sakte fram, men du vil helst ha en tankeleser som skjønner at du vil forføres av prinsen på den hvite hesten???

Anonymkode: 08912...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, kanskje dere har rett. Jeg tenkte at hvis han var interessert så ville han sendt noe, hvis jeg ikke sendte først, men så langt har han ikke gjort det. Ja ja, snart begynner min hverdag igjen og da møter jeg han uansett. Må vel prøve å være litt tydelig, siden jeg kanskje ikke er så lett og lese som jeg selv tror. 

 

Anonymkode: 3ee14...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tja, kanskje dere har rett. Jeg tenkte at hvis han var interessert så ville han sendt noe, hvis jeg ikke sendte først, men så langt har han ikke gjort det. Ja ja, snart begynner min hverdag igjen og da møter jeg han uansett. Må vel prøve å være litt tydelig, siden jeg kanskje ikke er så lett og lese som jeg selv tror. 

 

Anonymkode: 3ee14...458

Jeg er ikke enig, menn som er interessert og vet hva de vil tar hyppig kontakt - det er min erfaring. Man får ofte litt magefølelse på disse tingene også, og virker som om din magefølelse er litt usikker, vanskelig å vite hvor du har han?

Jeg får litt playerfølelse av det du forteller. Han virker veldig rutinert og frempå i måten han går frem på: tar initiativ til ons, flørter masse på jobb - inkludert å ta på deg på en intim måte. En annen ting som gir meg dårlige vibber, er det du sier om at han har ei anna som han har et uavklart forhold til. Min erfaring med den typen er at de liker å holde flere muligheter åpne, holder flere varme samtidig som de ikke er seriøse med noen av dem.

Anonymkode: c7149...293

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...