Gå til innhold

De irriterende tingene mannen din gjør...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha, akkurat som min. Han har aldri ryddet, flytter bare ting ut av syne. Enkelte ganger sparker han bare alle leker på gulvet inntil veggene og er veldig fornøyd med ryddig gulv etterpå🙄

Anonymkode: c7dc4...7de

Godt å høre vi er flere med slike mannfolk🙈 Det morsomste er at når jeg tar han på det, forstår han rett og slett ikke problemet..,han ser det som ryddig 😂😂

Anonymkode: baa63...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Godt å høre vi er flere med slike mannfolk🙈 Det morsomste er at når jeg tar han på det, forstår han rett og slett ikke problemet..,han ser det som ryddig 😂😂

Anonymkode: baa63...d63

Min støvsuger slik.... rundt leker/ting på gulvet. Rent nok da skjønne du😂 

Jeg rydder alt fra gulvet slik at jeg får komme til overalt. 

Anonymkode: f183c...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han insisterer på samtaler om morgenen før jeg har fått kaffekoppen min, eller enda verre: han legger seg etter meg og stryker meg på armen el l når jeg nesten har sovnet eller når jeg faktisk har sovnet så jeg våkner. Har fått hundre beskjeder om at det ikke er ønsket, uten at han lærer. Både kos og snakk kan gjøres når jeg er våken. 

Anonymkode: 48a85...940

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Han insisterer på samtaler om morgenen før jeg har fått kaffekoppen min, eller enda verre: han legger seg etter meg og stryker meg på armen el l når jeg nesten har sovnet eller når jeg faktisk har sovnet så jeg våkner. Har fått hundre beskjeder om at det ikke er ønsket, uten at han lærer. Både kos og snakk kan gjøres når jeg er våken. 

Anonymkode: 48a85...940

Makan! Da hadde jeg sovet et annet sted. 

Samtaler på morningen må ofte gjøres om igjen her, ihvertfall hvis det gis beskjeder jeg må huske. Merkelig at det ikke synker inn at disse tingene er uønsket.

Anonymkode: 77d83...17a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...