Gå til innhold

De irriterende tingene mannen din gjør...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Renser ikke sluket etter oppvask, legger ting på benken og ikke i søpla, bytter ikke sokker hver dag, og sover med sokkene på. 

Men er nå litt søtt og ;)

Anonymkode: 9f95c...39a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg må si ting tusen ganger... 😑 

Begynner å bli lei. Hvis jeg sier en ting, og han spør om det en time etterpå, for så å spørre igjen neste dag selvom jeg har svart... Irriterende.

Han får én oppgave. Henge opp badetøy, så ordner jeg klær og ting og tang i huset. Så klarer han å henge opp halvparten . Blir helt matt.

At han viser meg så mye ømhet og nærhet når vi holder på, men aldri ellers. 

Har snakket om alt dette men. 

Han ble helt forandret etter at vi fikk barn. Plutselig er jeg 3 barnemor istedenfor for 2. 

Anonymkode: 64536...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han spiser opp alt som er søtt i huset.

At han synes det er morsomt å fise når vi sitter sammen, han har heldigvis skjerpet seg en del på det.

At han aldri bretter klær, men kaster alt inn i skap i en krøll.

Anonymkode: 73643...1c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobilavhengig. Peller seg i nese/ører/navle etc. i stua. Dårlig personlig hygiene. Dårlig munnhygiene. Gjør ting halvveis. Svarer ikke når han blir snakket til. Klipper skjegg/negler i vasken uten å fjerne. Etterlater doen flekkete etter å ha bæsjet (med døra åpen). Spiser godteri hele tiden. Tar på ekstremt mye pålegg. Er generelt grådig, også ifht. barna. 

Anonymkode: 8b183...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen nærhet eller sex de siste årene - han nekter. Han nekter samtidig å utredes hos lege eller gå til psykolog. Det er ikke bare ting som irriterer, men jeg kommer nok snart til å gå fra ham, selv om vi har barn. Orker ikke å føle meg som intetkjønn lenger.

Anonymkode: f2cef...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mobilavhengig. Peller seg i nese/ører/navle etc. i stua. Dårlig personlig hygiene. Dårlig munnhygiene. Gjør ting halvveis. Svarer ikke når han blir snakket til. Klipper skjegg/negler i vasken uten å fjerne. Etterlater doen flekkete etter å ha bæsjet (med døra åpen). Spiser godteri hele tiden. Tar på ekstremt mye pålegg. Er generelt grådig, også ifht. barna. 

Anonymkode: 8b183...f21

Å denne mannen er du sammen med?

løp å se deg aldri tilbake....

Anonymkode: 498c3...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mobilavhengig. Peller seg i nese/ører/navle etc. i stua. Dårlig personlig hygiene. Dårlig munnhygiene. Gjør ting halvveis. Svarer ikke når han blir snakket til. Klipper skjegg/negler i vasken uten å fjerne. Etterlater doen flekkete etter å ha bæsjet (med døra åpen). Spiser godteri hele tiden. Tar på ekstremt mye pålegg. Er generelt grådig, også ifht. barna. 

Anonymkode: 8b183...f21

😳😳😳😳

Anonymkode: 31cc7...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke så snakkesalig, og jeg savner lange dype samtaler. (Jeg er en sånn type som ELSKER å diskutere politikk, nyheter, analysere ditt og datt😅).

Han har ikke noe særlig behov for sex lengre. Noe jeg synes er veldig synd. Vi koser og kysser men sex er det aldri lengre.

 

Men.... vi samarbeider veldig godt om barn,hus og hverdag. Vi har det morsomt sammen og er gode mot hverandre. Begge ønsker å bruke det meste av tid og energi på barna og vi har det egentlig veldig godt sammen.

Anonymkode: 31cc7...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puster med munnen. Jeg klikker. (Bare for å understreke det -siden dette er dib- er dette satt på spissen, og jeg ser at det er jeg som har et problem her og ikke han. Jeg liker bare ikke å få ånden hans rett i fjeset når vi er nær hverandre)

Ellers: Forsyner seg selv med mat og setter seg til å spise før alt er satt på bordet og uten å hjelpe barna. Også når barna har besøk gjør han dette, selv om jeg prøver å lære barna at det er gjestene først. Han har gjerne spist en porsjon før jeg har rukket å sette meg.

"Velter" drikkekartonger som er tomme. Altså legger dem over på siden på matbordet. Aner ikke hvorfor han gjør dette.

Når vi skal ut setter han seg i bilen uten å gjøre noe først, også når vi har det travelt. Jeg stresser rundt og gjør klar barna, mens han sitter inne i bilen og surfer på telefonen. Må ofte be ham komme inn igjen og hjelpe til med pakking/bæring av utstyr og påkledning av barn. 

Anonymkode: ef05b...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Puster med munnen. Jeg klikker. (Bare for å understreke det -siden dette er dib- er dette satt på spissen, og jeg ser at det er jeg som har et problem her og ikke han. Jeg liker bare ikke å få ånden hans rett i fjeset når vi er nær hverandre)

Ellers: Forsyner seg selv med mat og setter seg til å spise før alt er satt på bordet og uten å hjelpe barna. Også når barna har besøk gjør han dette, selv om jeg prøver å lære barna at det er gjestene først. Han har gjerne spist en porsjon før jeg har rukket å sette meg.

"Velter" drikkekartonger som er tomme. Altså legger dem over på siden på matbordet. Aner ikke hvorfor han gjør dette.

Når vi skal ut setter han seg i bilen uten å gjøre noe først, også når vi har det travelt. Jeg stresser rundt og gjør klar barna, mens han sitter inne i bilen og surfer på telefonen. Må ofte be ham komme inn igjen og hjelpe til med pakking/bæring av utstyr og påkledning av barn. 

Anonymkode: ef05b...db0

Det gjør jeg og innimellom :) det er en vane fra organiserte aktiviteter/fellesmåltider fra barndommen. De kunne ikke ha unger flygende overalt for å kaste ting, og da blir det synlig at kartongen er tom (både for de voksne som holdt styr på måltidet, og de som skulle forsyne seg.)

Det er faktisk ganske praktisk, men skjønner at det kan være irriterende! 

Anonymkode: 8c926...594

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det gjør jeg og innimellom :) det er en vane fra organiserte aktiviteter/fellesmåltider fra barndommen. De kunne ikke ha unger flygende overalt for å kaste ting, og da blir det synlig at kartongen er tom (både for de voksne som holdt styr på måltidet, og de som skulle forsyne seg.)

Det er faktisk ganske praktisk, men skjønner at det kan være irriterende! 

Anonymkode: 8c926...594

Takk for forklaringen! Ja, jeg ser at det kan være praktisk i slike sammenhenger, men det ser bare rotete ut på et familiebord.

Anonymkode: ef05b...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lar alltid vannet renne når han pusser tennene!! Hihi.. får ikke lov å kjefte på han for det heller :) 

Anonymkode: 8a6c0...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lar alltid vannet renne når han pusser tennene!! Hihi.. får ikke lov å kjefte på han for det heller :) 

Anonymkode: 8a6c0...1c3

Hvorfor er det et problem?

Anonymkode: 8b183...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg alltid blir kritisert når jeg glemmer å slå av lyset på badet. Jeg prøver virkelig alt jeg kan å huske det, men iblant bare glipper det. Da kan jeg vente ren kritikk eller små stikk. Hver. Jævla. Gang.

Anonymkode: 77042...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Puster med munnen. Jeg klikker. (Bare for å understreke det -siden dette er dib- er dette satt på spissen, og jeg ser at det er jeg som har et problem her og ikke han. Jeg liker bare ikke å få ånden hans rett i fjeset når vi er nær hverandre)

Ellers: Forsyner seg selv med mat og setter seg til å spise før alt er satt på bordet og uten å hjelpe barna. Også når barna har besøk gjør han dette, selv om jeg prøver å lære barna at det er gjestene først. Han har gjerne spist en porsjon før jeg har rukket å sette meg.

"Velter" drikkekartonger som er tomme. Altså legger dem over på siden på matbordet. Aner ikke hvorfor han gjør dette.

Når vi skal ut setter han seg i bilen uten å gjøre noe først, også når vi har det travelt. Jeg stresser rundt og gjør klar barna, mens han sitter inne i bilen og surfer på telefonen. Må ofte be ham komme inn igjen og hjelpe til med pakking/bæring av utstyr og påkledning av barn. 

Anonymkode: ef05b...db0

Helt identisk med min!

Når det gjelder det siste så er det helt sinnsykt irriterende at han hver gang sier: "jeg er klar jeg, så det er ikke meg det skal stå på hvor tidlig vi kommer oss avgårde". Akkurat som om han kun har ansvar for seg selv, og jeg for barna pluss alt av "fellespakking" (ting vi alle trenger)

Anonymkode: 488af...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Helt identisk med min!

Når det gjelder det siste så er det helt sinnsykt irriterende at han hver gang sier: "jeg er klar jeg, så det er ikke meg det skal stå på hvor tidlig vi kommer oss avgårde". Akkurat som om han kun har ansvar for seg selv, og jeg for barna pluss alt av "fellespakking" (ting vi alle trenger)

Anonymkode: 488af...c64

Dette høres kjent ut🙊 

Min kan også finne på å kun passe på seg selv, og jeg skal få pakket ferdig til 3 stk!

Det med å legge ned tomme melkekartonger gjør jeg på.jobb(jobber i bhg) slik at de andre vet at det er tomt. Men ikke hjemme.

Min kan være litt irriterende på at han sier  vi må få ordnet det og det, men i realiteten betyr det, dette må du fikse.

Anonymkode: f183c...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

At jeg alltid blir kritisert når jeg glemmer å slå av lyset på badet. Jeg prøver virkelig alt jeg kan å huske det, men iblant bare glipper det. Da kan jeg vente ren kritikk eller små stikk. Hver. Jævla. Gang.

Anonymkode: 77042...7bb

Hvorfor må det lyset være av, da...? Man taper jo penger på å slå av og på.

Anonymkode: 37f6e...26b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor må det lyset være av, da...? Man taper jo penger på å slå av og på.

Anonymkode: 37f6e...26b

Det har jeg lært også. Blir utrolig irritert over at han ikke klarer å bite i seg noen av "kjefterundene" heller, men MÅ ta den kampen hver gang. For helt oppriktig så slår jeg ikke av det lyset kun når jeg glemmer det, noejeg har fortalt mange ganger.

Anonymkode: 77042...7bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Helt identisk med min!

Når det gjelder det siste så er det helt sinnsykt irriterende at han hver gang sier: "jeg er klar jeg, så det er ikke meg det skal stå på hvor tidlig vi kommer oss avgårde". Akkurat som om han kun har ansvar for seg selv, og jeg for barna pluss alt av "fellespakking" (ting vi alle trenger)

Anonymkode: 488af...c64

Mannen min tar heller aldri ansvar for annet enn sine egne ting. Han er i tillegg alltid sist ute, slik at jeg (som har ordnet alt utenom hans ting) må sitte sammen med barna og vente på han.. Må virkelig jobbe med meg selv for å ikke kjefte på han hver eneste gang vi skal på tur, for det er så lite hyggelig å starte turen med krangling🙈

Det der med å forsyne seg selv uten å tenke på andre må være en mannegreie eller? Og det gjelder alt: heller feks vann kun til seg selv, altså hva faen skjedde med å helle til resten av familien rundt bordet eller? Og har vi feks bursdagsselskap, kan han gjerne forsyne seg først av alle, og sitte i ro og fred og spise. Mens jeg fikser alt, hjelper barn osv.

 

Anonymkode: 8a840...7b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer inn på badet om morgenen bare for å stå der, se på meg og PRATE mens jeg steller meg og sminker meg! Det er den absolutt eneste tiden jeg har for meg selv fra jeg står opp til jeg legger meg, og det er PSYKT irritertende!!! I morges måtte jeg be ham om å gå ut to ganger! 

Anonymkode: 9e13b...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser her blir jeg ekstra glad for at jeg har nettopp min mann. Han tenker alltid på andre først, og seg selv sist. Han hjelper til hjemme og gjør alt han kan for meg, såpass at jeg er fullstendig bortskjemt!🙈

Men han har sine ting han også, som at han alltid ringer meg når han er ute, selv om det bare er en kort tur i butikken, bare for å skravle. Og jeg er faktisk lei det😮😅For da får jeg ikke gjort det jeg holder på med, rydde, brette klær osv. Og jeg føler jeg ikke kan klage på det, for han savner meg og vil bare høre stemmen min, så det er ikke fare for at han blir lei meg med det første😅 Han er renslig, snill, oppmerksom og kjærlig, så hans småting kan jeg fint leve med.

Og han "negger" på meg for småting, som at jeg ligger søppel oppå benken og ikke rett i søppelet, og ja, jeg vet det er like kjapt å legge det der det skal med en gang, men jeg holder gjerne på med flere ting samtidig og det hadde havnet i søppelet etterhvert, og grunnen til at det irriterer meg er at han er 100x verre!😂 Så nå har jeg begynt å ta igjen, og han blir fornærmet og syns jeg er streng🤔😂 Så han har sine ting som irriterer, men jeg har også det, men vi har det veldig fint sammen uten å krangle eller være sint og sur.

Anonymkode: f79db...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjeggstubber på halve badet når han har barbert seg. At når jeg sier noe han er uenig i ser han på meg som om jeg er dum med ett spesielt type blikk. At han er veldig bastant på småting. At han ikke evner å se egne feil. At han ikke lukker brødet etter seg. At han legger ting der de ikke hører hjemme. At klær havner på baderomsgulvet rett ved stampen...  Osv...

Anonymkode: 9b3e3...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...