Gå til innhold

Ser du litt ned på folk som røyker?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Får du diabetes eller kreft av mye sjokoladespising kan det koste samfunnet dyrt så å si at det kun går ut over deg selv blir litt feil

I fremtiden kan det koste samfunnet 

Anonymkode: 3477a...06a

Kreft av for mye sjokolade? Hva slags kreft får man da mener du?

Anonymkode: 1b65c...978

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 8.7.2018 den 11.53, Anonym bruker skrev:

Min fastlege er kraftig overvektig, han er rett over 30. Vet og at 2 av legene på det samme legekontoret røyker. Så ja de finnes absolutt

Anonymkode: 1b65c...978

Samme her, to av de kvinnelige legene og en av de mannlige er godt overvektige, samt at den ene av de stinker gammel tobakksfabrikk. Er ubehagelig å,sitte på kontoret hans å kjenne på stanken, selv om han lufter hele året, men det kunne ikke falle meg inn å se ned på han av den grunn, verdens hyggeligste  fastlege :) 

Anonymkode: 23a49...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men irriterende er det. Nå som det ikke er vanlig at man røyker overalt, kjenner man lukten bedre, selv om det røykes ute. Like irriterende når de som røyker bare forsvinner fordi de MÅ ha en røyk.  Har flere gode venner som røyker, og det siste jeg ville finne på, er å tenke at de ikke var intelligente, tvert om. Men fornuftige er de ikke.

Angående leger, røyk og overvekt. Nå har jeg et yrke som gjør at jeg har omgang med svært mange leger. Og joda , finnes leger som røyker, flere som har gått over til snus, og mange overvektige både kvinnelige og mannlige leger.

Anonymkode: 60e99...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 8.7.2018 den 12.49, Anonym bruker skrev:

Mener du virkelig at om man kommer på besøk til folk at de skal ha et 100% røykfritt hjem? Man røyker ikke med barn tilstede men uansett hvor dumme jeg synes røykere er så må de få bestemme i eget hjem. 

 

Anonymkode: b977e...154

Leste du i det hele tatt det jeg skrev? Dette er litt spesielt da hun vet vi kommer siden vi bør ganske langt unna, og ja jeg mener bestemt at når mindre BARN er med på besøk kan de kaste ut røyken den tiden man er der :) var ikke helt memingen å poste som anonym for et par uker sia, men fort i svingene og vane på for å poste på litt mer "intime" tråder gjorde kluss 😅

Endret av LisK
La til litt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.7.2018 den 11.14, Anonym bruker skrev:

På vårt legesenter røyker ingen av 30 leger. Hvilke politikere da? Sandberg? Eller noen som faktisk er oppegåande?

Anonymkode: d8047...eb7

Hvordan vet du det med sikkerhet ?

Fordi de ikke står og røyker utenfor legekontoret? 

Anonymkode: b429d...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er nikotinslaver og dere ser ned på dem? Jeg startet som 15-åring og klarte å slutte da jeg var 30. Jeg bestemte meg ikke da jeg var 15 at jeg måtte ut etter middagen på julebordet i 20 minus da jeg var 30. Les litt på forskning.no  Jeg må innrømme at jeg ser ned på så lite beleste mennesker som de som ser ned på røykere. 

Anonymkode: d2cf8...2f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...