Gå til innhold

IKM uke 31


BRGN

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Knerten <3 skrev:

På dag 11 i syklus. El slim i 2 dager, men ikke positiv el test enda... 

Venter på at mitt EL slim skal komme. Murrer i eggstokken, så ikke lenge til den kommer. Negativ test i dag og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, BRGN skrev:

Venter på at mitt EL slim skal komme. Murrer i eggstokken, så ikke lenge til den kommer. Negativ test i dag og. 

Da er nok el rett rundt hjørnet for deg da. Jeg har tatt 3 el tester idag 🙈 pleier bare.å.være positiv noen timer om ettermiddagen. Men ikke blitt positiv idag heller.. Mer el slim idag. Tenker kanskje el er imorra. Da er ikke mannen hjemme og jeg blir litt stressa...la inn aksjer igår og idag, men skulle gjerne gjort d på selve eø dagen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Knerten <3 skrev:

Da er nok el rett rundt hjørnet for deg da. Jeg har tatt 3 el tester idag 🙈 pleier bare.å.være positiv noen timer om ettermiddagen. Men ikke blitt positiv idag heller.. Mer el slim idag. Tenker kanskje el er imorra. Da er ikke mannen hjemme og jeg blir litt stressa...la inn aksjer igår og idag, men skulle gjerne gjort d på selve eø dagen også.

Blir ny test før jeg legger meg, og ny imorgen og litt hygge 😄 vi gjør i hvertfall det vi kan for at dette skal gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble el test positiv i ettermiddag. Da er el etter 24-36 timer?

Håper sengekos igår og i morgen vil holde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 14, og ingen positiv test enda. Når på dagen tar dere EL test? Jeg tar den om morgen, er eneste tiden jeg ikke har drukket vann på under 4 timer. Kjenner en del murring på venstre side denne syklusen, så vet noe skjer :) Har el slim i skjeden, men ikke så mye på papiret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BRGN skrev:

Dag 14, og ingen positiv test enda. Når på dagen tar dere EL test? Jeg tar den om morgen, er eneste tiden jeg ikke har drukket vann på under 4 timer. Kjenner en del murring på venstre side denne syklusen, så vet noe skjer :) Har el slim i skjeden, men ikke så mye på papiret. 

Jeg testet på morgen med CB og strimmeltest kl 18 på dag 11, 12 og 13. Ikke fått positiv test, noe jeg har lest at mange aldri får. Så har bestemt meg for å ikke bruke mer penger på tester og heller kose annenhver dag. 

Er selv på dag 18. Har fått veldig kløe i brystvortene samt litt stikking i de. Har lest at de som har født og ammet før ikke får ømme bryster på samme måte som forrige gang og at kløe kan være et tegn på graviditet. Så er bare å håpe!😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Nøtteliten93 skrev:

Jeg testet på morgen med CB og strimmeltest kl 18 på dag 11, 12 og 13. Ikke fått positiv test, noe jeg har lest at mange aldri får. Så har bestemt meg for å ikke bruke mer penger på tester og heller kose annenhver dag. 

Er selv på dag 18. Har fått veldig kløe i brystvortene samt litt stikking i de. Har lest at de som har født og ammet før ikke får ømme bryster på samme måte som forrige gang og at kløe kan være et tegn på graviditet. Så er bare å håpe!😃

Da krysser jeg fingrene for at det gjemmer seg en spire i magen 😄 blir nok ikke særlig flere EL tester fremover, men ville teste i forhold til hvordan jeg selv tror jeg kjenner kroppen min ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, BRGN skrev:

Da krysser jeg fingrene for at det gjemmer seg en spire i magen 😄 blir nok ikke særlig flere EL tester fremover, men ville teste i forhold til hvordan jeg selv tror jeg kjenner kroppen min ☺️

Har lest flere steder at d er best å el teste på ettermiddag/kveld. Tror ikke d er så farlig med den drikkinga. Jeg får positiv test uansett. Men gyn sa til meg at positiv test ikke var garanti for at man har el... så er nok lurt å ikke henge seg for mye opp i testinga kanskje ... 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom det smilefjes på EL i dag ☺️ Dagen jeg trodde selv ville slå ut positiv. Kjekt at jeg kjenner kroppen såpass godt. 

Så nå er det bare å legge inn noen aksjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, her kom TR i dag.. på dag 19 igjen så har for kort syklus. Legekontoret sa kort fortalt: ta tiden til hjelp og avvent til etter ferien

Det er jo slik at mensen kommer 14 dager etter el, er det da mulig at jeg har el på dag 5 som også er siste mensdag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Nøtteliten93 skrev:

Jaja, her kom TR i dag.. på dag 19 igjen så har for kort syklus. Legekontoret sa kort fortalt: ta tiden til hjelp og avvent til etter ferien

Det er jo slik at mensen kommer 14 dager etter el, er det da mulig at jeg har el på dag 5 som også er siste mensdag? 

Du kan ha for kort lutealfase (tid mellom el og tr) da mangler du progesteron. Da rekker heller ikke egget å feste seg.. tror lutealfasen regnes som for kort om den er fra 10 dager og nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen symptomer nå mens vi venter på IKM? Jeg hadde murring og stikking i livmorområdet bare en dag eller to etter el. Men d er jo ikke mulig å kjenne noe så tidlig 🙈 er 4 dpo idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter jeg litt forvirret. På dag 3 med det jeg tror er TR og det har kommet uvanlig lite, ikke hatt en eneste full tampong. Stikkinger i ene siden i går og i dag. Klarte nesten ikke å ha samleie da det presset sånn på nederst i magen.

Kan det være festeblødning? Bare mensensmerter? Tegn på tidlig el? Negativ el test i ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært kvalm hver morgen etter EL (ettervirkninger av EL? 😅) kunne fint vært foruten! Hadde forstått om jeg ble kvalm om en ukes tid. 🙄 Ellers fortsetter murringene i livmoren, så kjennes ut som verdens lengste EL. Er 3 dpo i dag 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har ikke ikm før 6 august så egentlig uke 32 her da. 

Og ikke tror jeg det vil klaffe heller, mannen dro offshore i går og jeg har mest sannsynlig el på søndag/mandag 🤦‍♀️🤦‍♀️ 

La inn aksjer i går rett før han dro men litt vel optimistisk å håpe på det treffer på dag 10.. med el på 13/14... 

utrolig frustrerende... pga jobben så fikk vi ikke prøvd skikkelig forrige mnd heller... da ble det en dag for seint... 

Når vi bestemte oss for å prøve så blir en jo så alt for fort utålmodig og dagene så sinnsykt trege :( 

så nå vil jeg gå rundt i to uker å vente og egentlig vite det ikke funker, men håpe likevel ... *grrr*

godt jeg har kjøpt inn en hel hau med billige tester på eBay så jeg slipper bruke så mye penger på den tullete testingen .... 😑😑 

håper vi får prøvd skikkelig neste mnd.. sukk... 

ønsker dere alle lykke til 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, KmammaK skrev:

Hei, har ikke ikm før 6 august så egentlig uke 32 her da. 

Og ikke tror jeg det vil klaffe heller, mannen dro offshore i går og jeg har mest sannsynlig el på søndag/mandag 🤦‍♀️🤦‍♀️ 

La inn aksjer i går rett før han dro men litt vel optimistisk å håpe på det treffer på dag 10.. med el på 13/14... 

utrolig frustrerende... pga jobben så fikk vi ikke prøvd skikkelig forrige mnd heller... da ble det en dag for seint... 

Når vi bestemte oss for å prøve så blir en jo så alt for fort utålmodig og dagene så sinnsykt trege :( 

så nå vil jeg gå rundt i to uker å vente og egentlig vite det ikke funker, men håpe likevel ... *grrr*

godt jeg har kjøpt inn en hel hau med billige tester på eBay så jeg slipper bruke så mye penger på den tullete testingen .... 😑😑 

håper vi får prøvd skikkelig neste mnd.. sukk... 

ønsker dere alle lykke til 😊😊

Har og en mann som jobber offshore.. så er heldig om han er hjemme når jeg har EL. Denne gangen var han hjemme, men kan se ut som neste måned ikke klaffer. Så kjenner til frustrasjonen 😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var visst TR. Godt i gang med ny pp. Begynte på dong quai i dag å fikk blinkende smilefjes. Så håper det gjør susen.

Ønsker dere andre lykke til og håper det klaffer for dere denne gang😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg fant ut nå at vi faktisk prøvde pp. Lærte meg nå at el kommer ETTER el testene slår ut på topp så da har det nok vært innenfor timingen da likevel. Usikker på om det kan kalles en pp denne gangen for hadde sex på dag 10, slo ut el test i går på dag 14, så da blir el på dag 15 så da er det rimelig liten sjangse for at leveransen skal ha overlevd så lenge. 

Det er jo så teit at jeg blir frustrert så fort. Etter bare to mnd :( 

men når en ble gravid på første pp på begge de to første så får en litt noia for at det ikke skal funke :( 

nå er jeg en del år eldre og med ny mann og ... sukk.. jeg ER så ufattelig dårlig på venting og usikkerhet :( 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo her idag og litt rosa på papiret. Blir så utrolig skuffa.. da er vel spotting i gang og TR rundt hjørnet... altfor tidlig. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo i dag, og trangen for å teste ble for stor. Negativ i dag, så prøver å vente til uken igjen (om jeg klarer). IKM onsdag. 

har mye murringer i livmoren, og pupper som er steinhard. Har mye andre symptomer, men de tar jeg med en klype salt 😅

4DD30E63-7685-45F5-9C65-17E1714DCA7F.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm på Lørdag/Søndag...negativ så det synger etter...venter på TR, pp1...foreløpig anonym.

01A09CF8-C44B-4B12-8B03-90336D9DF242.jpeg

Anonymkode: bf1e0...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake her med Ikm uke 31/32, er 2/3 dpo i dag, så skal teste neste helg. Har begynt på wild yam, så kanskje lutealfasen blir litt lengre, noen med erfaring?

Mener jeg har noen symptomer, men kan hende det bare er ønsketenkning.. 

Hvordan er det med dere andre? Noen symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.7.2018 den 14.17, Knerten <3 skrev:

10 dpo her idag og litt rosa på papiret. Blir så utrolig skuffa.. da er vel spotting i gang og TR rundt hjørnet... altfor tidlig. 

 

Pleier du å spotte litt og kan få tidlig TR eller kan det være festeblødning? *k* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.7.2018 den 16.33, Anonym bruker skrev:

Ikm på Lørdag/Søndag...negativ så det synger etter...venter på TR, pp1...foreløpig anonym.

01A09CF8-C44B-4B12-8B03-90336D9DF242.jpeg

Anonymkode: bf1e0...881

Tatt noe ny test? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Nøtteliten93 skrev:

Da er jeg tilbake her med Ikm uke 31/32, er 2/3 dpo i dag, så skal teste neste helg. Har begynt på wild yam, så kanskje lutealfasen blir litt lengre, noen med erfaring?

Mener jeg har noen symptomer, men kan hende det bare er ønsketenkning.. 

Hvordan er det med dere andre? Noen symptomer?

Ja hvor lenge bør en lutealfase var egentlig?

 

jeg har «merka» puppene mine mye mer i det siste.. litt sånn små stikninger. Men jeg har gått på p-piller uten stopp(uten oppholdsuke) lenge så kan ha glemt hvordan det er å ha vanlig mensen og vanlige symptomer på syklus. Og litt murringer i livmoren men kan som sagt også være bare helt normalt. En blir så himla opphengt i symptomer at jeg lurer noen ganger på om de egentlig er der 😆 og jeg tror jo aldeles ikke det traff med el denne gangen heller så burde ikke lure meg selv med sånne småhåp 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...