GĂ„ til innhold

Gravid igjen etter to MA etter hverandre 🩋


1-2-3 <3

Anbefalte innlegg

Har nettopp fĂ„tt positiv test og er veldig satt ut og preget over tidligere erfaringer 😔 Jeg har heldigvis to friske fine barn ogsĂ„ sĂ„ krysset fingeneđŸ€ž

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Åhh.  Gratulerer😊HĂ„per det gĂ„r bra❀ Hadde selv MA i januar i Ă„r. SĂ„ nĂ„ hĂ„per jeg ogsĂ„ at det skal gĂ„ bra denne gangen... venter pĂ„ TUL den 17 juli.sĂ„ er sĂ„ spent. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PÄ 5.7.2018 den 22.38, hÄpefullmammablir3barnsmor skrev:

Åhh.  Gratulerer😊HĂ„per det gĂ„r bra❀ Hadde selv MA i januar i Ă„r. SĂ„ nĂ„ hĂ„per jeg ogsĂ„ at det skal gĂ„ bra denne gangen... venter pĂ„ TUL den 17 juli.sĂ„ er sĂ„ spent. 

Masse lykke til â€ïžđŸ€ž

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

HĂ„per det gĂ„r bra med deg 1-2-3❀. Her hadde jeg nok en MAđŸ˜©. SĂ„ da mĂ„ jeg prĂžve igjen om en stund

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg har en solskinnshistorie etter 2 MA pĂ„ rad 😍  hadde ogsĂ„ 2 friske barn fra fĂžr, sĂ„ dette tok vi veldig tungt. Vi slet i tre Ă„r ogsĂ„ fĂžr den endelig satt- sĂ„ da vi mistet tok jeg det ekstremt tungt. 

 

Heldigvis ga vi ikke opp og fikk en fantastisk velskapt baby til termin etter 4 Ă„r med prĂžving 😍

Anonymkode: fa218...2ee

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

  • 1 mĂ„ned senere...

Annonse

PÄ 17.7.2018 den 12.42, hÄpefullmammablir3barnsmor skrev:

HĂ„per det gĂ„r bra med deg 1-2-3❀. Her hadde jeg nok en MAđŸ˜©. SĂ„ da mĂ„ jeg prĂžve igjen om en stund

Ånei🙁💔 sĂ„ utrolig leit Ă„ hĂžre 😔 HĂ„per den sitter fort igjen❀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 17.7.2018 den 14.16, FrĂžkenKokos skrev:

Gratulerer💛 HĂ„per alt gĂ„r bra!

Tusen takk 😁

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 17.7.2018 den 14.40, Anonym bruker skrev:

Jeg har en solskinnshistorie etter 2 MA pĂ„ rad 😍  hadde ogsĂ„ 2 friske barn fra fĂžr, sĂ„ dette tok vi veldig tungt. Vi slet i tre Ă„r ogsĂ„ fĂžr den endelig satt- sĂ„ da vi mistet tok jeg det ekstremt tungt. 

 

Heldigvis ga vi ikke opp og fikk en fantastisk velskapt baby til termin etter 4 Ă„r med prĂžving 😍

Anonymkode: fa218...2ee

Ă…Ă„Ă„â€ïž Trengte en solskinnshistorie nĂ„ som det er 5 dager til tidlig ultralyd (uke 12) Skal komme tilbake med en oppdatering nĂ„r den er overstĂ„tt! Gruer meg helt forferdelig 😏

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 19.8.2018 den 23.25, 1-2-3 <3 skrev:

Ånei🙁💔 sĂ„ utrolig leit Ă„ hĂžre 😔 HĂ„per den sitter fort igjen❀

Ja hÄper det. har fÄtt mensen igjen i dag, sÄ da er det bare Ä prÞve igjen...

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

4 timer siden, hÄpefullmammablir3barnsmor skrev:

Ja hÄper det. har fÄtt mensen igjen i dag, sÄ da er det bare Ä prÞve igjen...

❀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

  • 3 uker senere...
PĂ„ 19.8.2018 den 23.28, 1-2-3 <3 skrev:

Ă…Ă„Ă„â€ïž Trengte en solskinnshistorie nĂ„ som det er 5 dager til tidlig ultralyd (uke 12) Skal komme tilbake med en oppdatering nĂ„r den er overstĂ„tt! Gruer meg helt forferdelig 😏

Hvordan gikk det? HĂ„per alt er bra ❀ Her slites det fortsatt med smĂ„ blĂždninger etter MA (utskraping, og er helt mĂžrkt blod sĂ„ da er det vel slutt snart hĂ„per jeg. 2 uker siden nĂ„..) Gleder oss bare til fĂžrste mens kommer og vi kan prĂžve igjen etterpĂ„Â đŸ˜

Anonymkode: 93f98...747

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 11.9.2018 den 22.20, Anonym bruker skrev:

Hvordan gikk det? HĂ„per alt er bra ❀ Her slites det fortsatt med smĂ„ blĂždninger etter MA (utskraping, og er helt mĂžrkt blod sĂ„ da er det vel slutt snart hĂ„per jeg. 2 uker siden nĂ„..) Gleder oss bare til fĂžrste mens kommer og vi kan prĂžve igjen etterpĂ„Â đŸ˜

Anonymkode: 93f98...747

Ultralyden gikk over all forventning. Er nĂ„ 16+1❀ Stresser hver dag, har kjĂžpt meg en doppler og funnet hjerneslaget noen ganger, hĂ„per det fortsatt slĂ„r hardt og godt siden er usikker pĂ„ om jeg fant det i dag 😏

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

13 timer siden, 1-2-3 <3 skrev:

Ultralyden gikk over all forventning. Er nĂ„ 16+1❀ Stresser hver dag, har kjĂžpt meg en doppler og funnet hjerneslaget noen ganger, hĂ„per det fortsatt slĂ„r hardt og godt siden er usikker pĂ„ om jeg fant det i dag 😏

Ă…Ă„ sĂ„ deilig Ă„ hĂžre! Da ble du gravid ca likt som meg, men vi mistet jo. FĂžrste og eneste forsĂžk, sĂ„ vi har ikke mistet troa. NĂ„ er jeg ogsĂ„ ferdig med det hele virker det som, ikke spottet pĂ„ noen dager sĂ„ det kjennes bra. Skal kjĂžpe en test for Ă„ se om hcg har kommet seg under 5, men gĂ„r ikke i krise om det ikke er det. PrĂžver Ă„ vente pĂ„ en mens fĂžrst, men skjer det sĂ„ skjer det. SĂ„Ă„ spent pĂ„ om vi lykkes neste gang. Har virkelig troa for deg! Snart OUL da? 😍

Anonymkode: 93f98...747

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...