Gå til innhold

Jeg går snart og samboer mener jeg er for fin på ting


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor orker du å være sammen med noe sånt?!

Anonymkode: 2035a...fd7

Orker det ikke, men vi må av praktiske årsaker bo sammen frem til oktober. Har flyttet på eget soverom og vi går i terapi, men dette går faktisk ikke an å leve med. Jeg skjemmes så jævlig.

Anonymkode: f3d76...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Psykisk friske voksne passer egen hygiene. Det å ikke passe på egen tannhygiene kan føre til både fysisk og psykisk sykdom.

Jeg hadde ikke levd sammen med en mann som lot være å pusse tennene og stinket. Enhver oppegående person som får beskjed om at den lukter stygt vil gjøre noe med det. Jobbmessig er det jo også håpløst å være så slaskete - stakkars kolleger også som må jobbe sammen med slike stinkende menn.

Jeg hadde kuttet forholdet. Forstår ikke en voksen mann at dette er et problem er det ikke noe jeg orker å bruke tid på.

Anonymkode: 4d715...c8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Orker det ikke, men vi må av praktiske årsaker bo sammen frem til oktober. Har flyttet på eget soverom og vi går i terapi, men dette går faktisk ikke an å leve med. Jeg skjemmes så jævlig.

Anonymkode: f3d76...e32

Sitter han på terapi også og forsvarer at han ikke vil pusse tennene, eller hvordan oppfører han seg der? 

Anonymkode: d6f59...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Samme problem her. Han sluttet mer eller mindre å pusse tenner et par mnd etter vi ble samboere. Han har fått helt jævlige tenner og jeg blir helt dårlig av tanken på å kysse han. Nå det siste året har han også omtrent sluttet å dusje og pokker meg begynt å "glemme" å skylle ned i do. Dere skulle sett boxerne hans. Jeg nekter å røre han, men han ser ikke problemet. Sier han ikke har tid (!) til å dusje. 

Anonymkode: f3d76...e32

Det her er jo som å være på min jobb.... Med alvorlig psykisk syke. Jobber han? Han må jo stinke for kolleger osv. Hva med deres barn? Flaut og ha en far som er så ekkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må vel være noe alvorlig galt med tennene/svelget han som det lukter en hel dag?

Anonymkode: f9e49...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...