Gå til innhold

17 mill for et hus på 500 kvm tomt og tett på naboen er jo galskap!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

var jo utrolig fint, hadde fint gitt 17 mill for det

Anonymkode: bdb53...222

Se der ja, vi er forskjellige! 👍 Fortsatt til salgs so go for it! 

Anonymkode: 3a0ac...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns egentlig det er ganske praktisk med liten hage, lite vedlikehold.

Syns den var lekke, hadde jeg hatt råd hadde jeg kjøpt den

Anonymkode: 95936...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Syns egentlig det er ganske praktisk med liten hage, lite vedlikehold.

Syns den var lekke, hadde jeg hatt råd hadde jeg kjøpt den

Anonymkode: 95936...e4d

Enig i at det er fint med lite vedlikehold, men så liten tomt betyr også naboer og vei veldig nære. Det er kjipt når man har betalt 17 mill.

Anonymkode: 5fbff...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig i at det er fint med lite vedlikehold, men så liten tomt betyr også naboer og vei veldig nære. Det er kjipt når man har betalt 17 mill.

Anonymkode: 5fbff...9bc

Ikke noe problem for meg, elsker å ha folk rundt meg.

Bor i rekkehus i dag

Anonymkode: 95936...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor får du kjøpt 1-2 mål, nær Oslo, uten naboer relativt tett på for ca 8.mill dersom du bruker 5.mill på et praktisk hus, for å ha f.eks 4.mill igjen? Alle har andre tall, men legg ved en finn annonse for tomten som gir et utgangspunkt. 

Anonymkode: 7013a...d51

Hva med Lillestrøm? Denne f.eks: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=122878778 

OK, så er det ikke et mål tomt, men den er større enn den i hovedinnlegget, og denne annonsen var en av de første som kom opp på Finn da jeg søkte på "Lillestrøm".

Anonymkode: 9f99c...4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Man trenger ikke å bo i Oslo for å jobbe i Oslo. Bare sånn til info. 

Det er latterlig idiotisk å bruke så mye penger på bolig. 

Anonymkode: c3551...593

Du har helt rett, men de fleste som bor i Oslo jobber i Oslo. Det er tross alt der de fleste jobbene er. Å betale dyrt i Oslo for å pendle til Drammen er litt ulogisk. Det motsatte er det mye av.

Folk som kan betale 17.mill på bolig bruker sikkert like mye på bolig som oss andre prosentvis. De har ferier til 100.00 og har en bil til en og en halv million osv. Få argumenter til å bo i et lite og praktisk hjem da. Vaskedama fikser det meste hjemme likevel. 

Anonymkode: 7013a...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 20.6.2018 den 0.15, Anonym bruker skrev:

https://www.finn.no/121927407

Flott bolig for all del men om jeg hadde 17 millioner til boligkjøp ville jeg ikke bosatt meg i Lillestrøm på minimal tomt , bilveier på alle kanter og så tett på naboer.... 

Anonymkode: 3a0ac...c99

Fortsatt ikke solgt. Tviler på at de får 17 mill. for det selv om de legger det ut på nytt over ferien.

Anonymkode: 5fbff...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jalla. Jålete hus med altfor liten plass. Herskapelig i Portveien 2. 

Anonymkode: 0bc46...4c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Oppdatering: huset satt ned til 14 mill men fortsatt ikke solgt, fikk visst et bud på like under prisantydning sist men takket nei... 

I følge den offisielle snapstoryen hennes er visstnok Anne-Brith interessert i å kjøpe! 

Anonymkode: 3a0ac...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har definitivt for høye forventninger ift pris her... ☺️🙊

Anonymkode: 55921...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oppdatering: huset satt ned til 14 mill men fortsatt ikke solgt, fikk visst et bud på like under prisantydning sist men takket nei... 

I følge den offisielle snapstoryen hennes er visstnok Anne-Brith interessert i å kjøpe! 

Anonymkode: 3a0ac...c99

Autch... det må svi litt å ha takket nei til nesten 17 mill. og nå måtte sette ned og håpe på 14 mill...

Kunne fremdeles ikke tenkt meg det huset, fremdeles altfor overpriset for min del. Skulle jeg brukt så mye penger på bolig hadde jeg forventet en flott tomt og litt rom rundt meg.

Men, sikkert noen som vil kjøpe det og elske det, så godt vi er forskjellige :)

Anonymkode: 178fe...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at folk ønsker å bruke så mye på en bolig. Bor selv i et hus på nesten 200 kvm, stor og flott tomt med sol hele dagen, nytt, usjenert og med utsikt. Trenger ikke hytte engang, da dette er et sted folk reiser til i ferier. 

Koster 1/4 del av dette huset. Bruker 14 min på å kjøre til jobb, ingen kø, ingen bompenger. 

Bor 1 time unna Oslo. 

Så dette er bare helt uforståelig for meg. 

Anonymkode: 03f2e...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fatter ikke at folk ønsker å bruke så mye på en bolig. Bor selv i et hus på nesten 200 kvm, stor og flott tomt med sol hele dagen, nytt, usjenert og med utsikt. Trenger ikke hytte engang, da dette er et sted folk reiser til i ferier. 

Koster 1/4 del av dette huset. Bruker 14 min på å kjøre til jobb, ingen kø, ingen bompenger. 

Bor 1 time unna Oslo. 

Så dette er bare helt uforståelig for meg. 

Anonymkode: 03f2e...270

Høres ut som om boforholdene dine er kjempefine og passer med reisevei til din arbeidplass. 

Når det er sagt, må du tenke på at 14.mill (hvis den går for det) ikke er mye penger for mange i Norge. Du ser jo hva som blir solgt på Finn.no. Ikke at jeg har så mye selv. 

Mange jobber i Oslo sentrum, lønnen er høyere her enn 1 time unna Oslo. Kanskje du bor på Grua en time fra Oslo og jobber på Harestua 15 min unna. Kanskje Kongsberg. Kjøper du til 14.mill på Lillestrøm, antar jeg at man jobber sentralt i Oslo og ikke kjører til mer usentrale strøk. Ellers kan man kjøpe tilsvarende bolig i ditt område til 3,5 mill. Nærhet til jobb og familie betyr mye for folk. For noen er det på Lillestrøm uten at det er mye penger for dem. «Mye» er tross alt relativt.

Anonymkode: 7013a...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...