Gå til innhold

Hadde du latt mannen få være med på sin søsters fødsel?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Om de var nære og hun ikke kunne ha sin mann med? Og spurte ham?

Anonymkode: 96998...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Men hadde håpet at jeg også kunne blitt med. Magisk! 

Men søsters fødsel er helt innafor!

Anonymkode: ad2cb...1c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt?! Jeg legger meg da ikke opp i det. Flott hvis de har et så nært forhold! 

 

Anonymkode: 5a83a...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde latt han? Altså dette er virkelig ikke noe jeg skal avgjøre. Om min mann ville ha vært med på sin søster sin fødsel så hadde han gjort det, han hadde ikke trengt min tillatelse til det!

Anonymkode: 390cb...f3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Om jeg hadde latt han? Altså dette er virkelig ikke noe jeg skal avgjøre. Om min mann ville ha vært med på sin søster sin fødsel så hadde han gjort det, han hadde ikke trengt min tillatelse til det!

Anonymkode: 390cb...f3a

Enig! Dette bør være en selvfølge!

Hi, hvorfor i all verden tror du at du har myndighet til å la mannen din "få lov"?

 

Anonymkode: fb6ca...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikkje sjå for meg at han hadde spurt meg verken om tillatelse eller til råds før han bestemte seg. Og kvifor skulle eg ev. brydd meg?

Endret av ☆☆☆
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne aldri falle meg inn å protestere på noe slikt. Og han hadde ikke trengt å spørre om lov. 

Anonymkode: 75773...f70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latt han??? Er det virkelig noe du bestemmer over? Om min søster hadde spurt meg om å være med på fødsel så hadde jeg da virkelig ikke tenkt tanken en gang om det var noe jeg måtte spørre samboer om lov til. Er det fordi det er mann/kvinne du tenker at det er annerledes? Kunne skjønt deg hvis det var snakk om å være med på en venninne sin fødsel, men dette er jo SØSTERA hans!!! og hvis hun trenger en ved sin side og har valgt å spørre sin bror så er det forhåpentligvis helt greit for deg at han er tilstede for henne. Hadde vel vært innmari rart hvis du sa nei....?

Anonymkode: 32161...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle han ikke kunne det? Jeg ville aldri hatt med meg min bror, selv om vi er nære, men om min svigerinne ville ha med seg sin bror, værsågod.

Anonymkode: 047b6...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latt han? 

Mannen min har vært med på sin søsters fødsel en gang og vært den som hentet mor og barn hjem en gang. 

Det var vel aldri i noen av oss sine tanker at jeg skulle ha noe å si til det? 

Anonymkode: 97810...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er jo som å si ja til incest!

Anonymkode: a1b1d...f2d

Ja, tenk, man kan jo begynne å lure på om han er faren til barnet også... 😂

Anonymkode: fb6ca...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er jo som å si ja til incest!

Anonymkode: a1b1d...f2d

Utdyp gjerne det synspunktet? 

Anonymkode: 97810...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latt ham? Veldig rart spørsmål. Han er en voksen mann med fri vilje, i stand til å ta egne avgjørelser. 

Jeg hadde uansett ikke hatt noe imot at han var med på sin søsters fødsel. 

Anonymkode: 3cabc...8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undret meg også over formuleringen av spørsmålet. Når ble du mammaen til mannen din med myndighet til å avgjør hva han og hans søster skal gjøre sammen? 

 

Hvis jeg VAR morens hans ville jeg imidlertid ikke «latt» ham være i et så dominerende forhold med en kvinne som trodde han var en umyndig hund;-)

Anonymkode: 7b70c...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er jo som å si ja til incest!

Anonymkode: a1b1d...f2d

Incest?

Anonymkode: b0604...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Undret meg også over formuleringen av spørsmålet. Når ble du mammaen til mannen din med myndighet til å avgjør hva han og hans søster skal gjøre sammen? 

 

Hvis jeg VAR morens hans ville jeg imidlertid ikke «latt» ham være i et så dominerende forhold med en kvinne som trodde han var en umyndig hund;-)

Anonymkode: 7b70c...b8e

Men du hadde ikke hatt noen myndighet til å bestemme? ;) 

Anonymkode: 96998...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Men du hadde ikke hatt noen myndighet til å bestemme? ;) 

Anonymkode: 96998...bd8

Helt sant! 🙉

Anonymkode: 7b70c...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm jeg skal ta litt ditt parti Hi for jeg tror jeg vet va du tenker 😯 å ja det er rart at han skal være med på sin søsters fødsel..desverre dere andre men det er rett og slett rart! Om vi ville latt han være med er spørsmålet ditt: vel..tror ikke jeg hadde kommet noen vei med å prøve å bestemme over samboeren. Men jeg hadde syntes at det var meget rart og merkelig..har han tenkt å holde henne i handa gjennom riene og se babyen komme ut eller er det bare å sitte i gangen å vente? Da stiller ting seg litt annerledes 😃

Anonymkode: 451bf...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hmmm jeg skal ta litt ditt parti Hi for jeg tror jeg vet va du tenker 😯 å ja det er rart at han skal være med på sin søsters fødsel..desverre dere andre men det er rett og slett rart! Om vi ville latt han være med er spørsmålet ditt: vel..tror ikke jeg hadde kommet noen vei med å prøve å bestemme over samboeren. Men jeg hadde syntes at det var meget rart og merkelig..har han tenkt å holde henne i handa gjennom riene og se babyen komme ut eller er det bare å sitte i gangen å vente? Da stiller ting seg litt annerledes 😃

Anonymkode: 451bf...7df

Jeg må bare få lagt til en ting i teksten her 😅 har nettopp født selv og en fødsel kan bli svært svært intim hvorpå man er halvnaken med en stor bleie på og blir massert nederst på korsryggen av den man har med 😯 og intime deler har svært lett for å vises når man ligger der å skrever for jordmor som skal sjekke 1 gang i timen ca 🙈 derfor jeg synes det er rart han skal være med 😆

Anonymkode: 451bf...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg må bare få lagt til en ting i teksten her 😅 har nettopp født selv og en fødsel kan bli svært svært intim hvorpå man er halvnaken med en stor bleie på og blir massert nederst på korsryggen av den man har med 😯 og intime deler har svært lett for å vises når man ligger der å skrever for jordmor som skal sjekke 1 gang i timen ca 🙈 derfor jeg synes det er rart han skal være med 😆

Anonymkode: 451bf...7df

Ja, jeg hadde nok ikke villet hatt med min bror tror jeg. Men har man ingen partner eller nær venninne å spørre og man ikke vil/tør å gå gjennom det alene så er det sikkert fint å ha med et søsken man har godt forhold til. Og det er jo ikke sikkert at hun tenker at han skal være inne hos henne hele tiden og se alt.

Anonymkode: 32161...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...