GÃ¥ til innhold

Hjelp, han la meg til😃


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Av og til sier blikk mer 1000 ord. Her i det tilfellet hvor jeg lå på benken for å bli sjekket, merket jeg ganske mye på få minutter. Jeg tror ikke at han har vært forelsket i meg, men det intense blikket han ga meg, gjorde noe med meg. Det vil jeg tro han visste selv også. 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Nå må du gi deg.

Anonymkode: ed977...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner jeg virkelig er glad for at mannen min er anestesilege og ikke fastlege🤪

Anonymkode: e5922...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det blir kjent hvem denne legen er, vil han muligens få problemer. Vil du det hi? Pga en tråd på Dib liksom.

Anonymkode: 8a011...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det blir kjent hvem denne legen er, vil han muligens få problemer. Vil du det hi? Pga en tråd på Dib liksom.

Anonymkode: 8a011...fc2

Han vil selvfølgelig ikke få problemer ettersom han etter all sannsynlighet ikke har gjort noen fremstøt. Ikke hans skyld at HI er psykisk syk.

Anonymkode: ed977...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han vil selvfølgelig ikke få problemer ettersom han etter all sannsynlighet ikke har gjort noen fremstøt. Ikke hans skyld at HI er psykisk syk.

Anonymkode: ed977...4b6

Får håpe det. Men alle disse blokkene han angivelig skal ha sendt henne blir vanskelig å motbevise. Og bevise selvsagt. Så da håper jeg hi gir seg snart eller får tråden sletta. 

Selv om hi mener det er uskyldig moro, er det ikke det.

Anonymkode: 8a011...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Får håpe det. Men alle disse blokkene han angivelig skal ha sendt henne blir vanskelig å motbevise. Og bevise selvsagt. Så da håper jeg hi gir seg snart eller får tråden sletta. 

Selv om hi mener det er uskyldig moro, er det ikke det.

Anonymkode: 8a011...fc2

*Blikkene

Anonymkode: 8a011...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Får håpe det. Men alle disse blokkene han angivelig skal ha sendt henne blir vanskelig å motbevise. Og bevise selvsagt. Så da håper jeg hi gir seg snart eller får tråden sletta. 

Selv om hi mener det er uskyldig moro, er det ikke det.

Anonymkode: 8a011...fc2

Da har du vel rapportert tråden regner jeg med?

Anonymkode: dd4ee...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har stirret meg dypt inn i øynene mens han sjekket meg for kjønnssykdommer 💕

Anonymkode: fbd02...f9a

Da er det virkelig på tide å dra hue ut av ræva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sug lut skrev:

Da er det virkelig på tide å dra hue ut av ræva.

Det var ikke hi som skrev det altså 😂😂😂

 

Anonymkode: 3ba52...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det var ikke hi som skrev det altså 😂😂😂

 

Anonymkode: 3ba52...e2c

Men likevel... :D  :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÃ¥ 25.6.2018 den 6.53, gale damen skrev:

Stalker.

Da får jeg bare være en stalker da. De fleste er det iblant. ;)

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da får jeg bare være en stalker da. De fleste er det iblant. ;)

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Ikke på ditt nivå

Anonymkode: dd4ee...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Da får jeg bare være en stalker da. De fleste er det iblant. ;)

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Nei. 

De fleste av oss går gjennom livet uten å være en annen persons creepy stalker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva da hvis han legger meg til... Det er jo ikke snakk om galskap, Herre.. .. Hva vet man hva leger gjør i det private?!😄

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er ganske spesielt å se hvor negative dere er her inne. Det er ikke sikkert det er trolling, men mest sannsynlig har HI overtolket blikkene hans osv. Kanskje han så henne i øynene mens han pratet med henne. Er man betatt så kan man jo dra det langt.

At hun hadde nummeret til legen kan jeg godt tro på. Jeg fikk selv privatnummeret til min lege en gang da jeg skulle ta blodprøver og måtte snakke med legen rett etterpå. Fikk beskjed om at jeg skulle få det, men at jeg ikke skulle ta kontakt på privaten. Jeg slettet selvfølgelig nummeret etter den avtalte samtalen.

Og det er faktisk ganske vanlig i 2018 å treffe folk på sosiale medier. Om man brått begynner å tenke på noen søker man de gjerne opp og det hender man legger de til. Det er jo slik folk får kontakt via sosiale medier. 

Og jeg bruker også lang tid på å legge til folk på snapchat siden jeg ikke får opp varsler for noe på snapchat og legger ikke merke til at folk legger meg til

Anonymkode: 3ea95...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÃ¥ 1.7.2018 den 23.18, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det er ganske spesielt å se hvor negative dere er her inne. Det er ikke sikkert det er trolling, men mest sannsynlig har HI overtolket blikkene hans osv. Kanskje han så henne i øynene mens han pratet med henne. Er man betatt så kan man jo dra det langt.

At hun hadde nummeret til legen kan jeg godt tro på. Jeg fikk selv privatnummeret til min lege en gang da jeg skulle ta blodprøver og måtte snakke med legen rett etterpå. Fikk beskjed om at jeg skulle få det, men at jeg ikke skulle ta kontakt på privaten. Jeg slettet selvfølgelig nummeret etter den avtalte samtalen.

Og det er faktisk ganske vanlig i 2018 å treffe folk på sosiale medier. Om man brått begynner å tenke på noen søker man de gjerne opp og det hender man legger de til. Det er jo slik folk får kontakt via sosiale medier. 

Og jeg bruker også lang tid på å legge til folk på snapchat siden jeg ikke får opp varsler for noe på snapchat og legger ikke merke til at folk legger meg til

Anonymkode: 3ea95...922

Enig. .. Selvom sikkert mange ville droppet å legge legen sin til. Ddt finnes da værre ting enn dette å gjøre. Jeg fikk egentlig lyst å si til han hvor flink han var. Han passet jobben sin utmerket å var tilstede hele tiden. Så var det å kjekk han var da.....🤗 Ble nesten et problem etterhvert å gå til han.🙈

Sant det, på meg gikk det uker før jeg så at noen hadde lagt meg til. 

Han har fortsatt ikke lagt meg til. Nå har iallefall jeg gjort det. 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...