GÃ¥ til innhold

Hjelp, han la meg til😃


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

PÃ¥ 16. juni 2018 den 18.31, amandine skrev:

Det er forskjell på å google noen og på å legge til en random fyr man tror er sin gamle fastlege som man har hatt et crush på altså.... 

Eh, frøken jomfru. Du har sikkert også gjort feil da du googlet? Truffet på flere med samme navn og så videre?

Anonymkode: 17e6f...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror du har lest litt for mange «legeromantikk».. 🤗😂🙈Dette er jo bare tull. 

Anonymkode: 32a26...26e

Hvorfor skulle det være tull? Er dette for godt til å være sant mener du? 

Kjære tid, skulle tro det var helt unormalt å falle for en lege. Det jeg vet er at han aldri blir min lege igjen.. desverre;) 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tja... Dette svaret er fra andre siden av bordet på kontoret.

Vanskelig å bli betatt av en pasient, fordi settingen med maktubalanse ikke innbyr til slike følelser. Når de fleste pasienter i tillegg kommer i mer eller mindre sårbare tilstander føles det helt feil med romanse.

Har opplevd noen ganger at mennesker i dårlige stunder mistolket profesjonell snillhet med romantisk interesse..  

Å bli kontaktet av en tidligere pasient ville vært lite fristende for min del..tror det vil gjelde de fleste profesjonelle 

Anonymkode: dcd11...1d3

Du er lege altså..?🤔😊

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eh, frøken jomfru. Du har sikkert også gjort feil da du googlet? Truffet på flere med samme navn og så videre?

Anonymkode: 17e6f...0df

Gjort feil??

Som i at jeg googlet legen min for å legge ham til på snap fordi jeg tror han er keen?

Nei. Overhodet ikke noe i nærheten av sannsynlig at jeg hadde gjort en sånn "feil".

Og din "frøken jomfru"- hersketeknikk faller mildt sagt på stengrunn.  Ikke er jeg jomfru, ikke er jeg frøken og ikke er jeg helt forstyrret i jakten på legen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror fortsatt du troller, og at du er den samme som «hadde sex med kollegaen». Dette blir for dumt. 

Anonymkode: 59491...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror fortsatt du troller, og at du er den samme som «hadde sex med kollegaen». Dette blir for dumt. 

Anonymkode: 59491...abc

Eneste grunn til at man mistenker at andre er troll, er fordi du selv er troll. Og det - helt sikkert på alle tråder!!! Man blir ikke mistenksom uten at man selv er skyldig!

Anonymkode: 17e6f...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke akkurat gøy, men jeg fikk i overkant høy puls ei gang da jeg var hos han. Det kom inn en manne-kollega av han akkurat da og legen min fortalte han dette på en litt humoristisk måte. Kollegaen svarte da med at; Ja men det er jo ikke rart hun får det med en kjekke legen hun har. Legen smilte lurt bort på meg, å det ble en smule kleint etterpå😅

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Hvis dette hadde skjedd meg hadde jeg blitt forbanna. Hvorfor skal legen utlevere deg og at du hadde høy puls til en kollega? 

Dette høres helt upassende ut!

Anonymkode: 931f0...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eneste grunn til at man mistenker at andre er troll, er fordi du selv er troll. Og det - helt sikkert på alle tråder!!! Man blir ikke mistenksom uten at man selv er skyldig!

Anonymkode: 17e6f...0df

Det var en snodig logikk

Anonymkode: dd4ee...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnieropptatt
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eneste grunn til at man mistenker at andre er troll, er fordi du selv er troll. Og det - helt sikkert på alle tråder!!! Man blir ikke mistenksom uten at man selv er skyldig!

Anonymkode: 17e6f...0df

Jeg har aldri trollet her inne, det har jeg for dårlig fantasi til. Men jeg har tenkt troll mange ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror fortsatt du troller, og at du er den samme som «hadde sex med kollegaen». Dette blir for dumt. 

Anonymkode: 59491...abc

Hm? Hva får deg til å tro det? Sex med kollega, det er iallefall ikke meg. 

Det er utallige som skriver inn her, så hvorfor skulle jeg være akkurat den personen. Å nei, jeg troller å triller ikke. 

 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Minnieropptatt skrev:

Jeg har aldri trollet her inne, det har jeg for dårlig fantasi til. Men jeg har tenkt troll mange ganger. 

Alt, eller ingenting som passer deg, er ikke nødvendigvis trolleinnlegg (altså ikke reelt). Det kan være reelt, selv om det ikke passer deg!

Anonymkode: 17e6f...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis dette hadde skjedd meg hadde jeg blitt forbanna. Hvorfor skal legen utlevere deg og at du hadde høy puls til en kollega? 

Dette høres helt upassende ut!

Anonymkode: 931f0...11c

Høres det upassende ut? Tenkte der og da på at den sikkert kom litt feil ut, men jeg likte egentlig bare settingen jeg. Det ble plutselig litt virkelig. Han skulle sikkert ikke nevnt det, men litt ironi må jeg tåle på et legekontor også;)

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eneste grunn til at man mistenker at andre er troll, er fordi du selv er troll. Og det - helt sikkert på alle tråder!!! Man blir ikke mistenksom uten at man selv er skyldig!

Anonymkode: 17e6f...0df

True..

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Høres det upassende ut? Tenkte der og da på at den sikkert kom litt feil ut, men jeg likte egentlig bare settingen jeg. Det ble plutselig litt virkelig. Han skulle sikkert ikke nevnt det, men litt ironi må jeg tåle på et legekontor også;)

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Upassende 1) Ikke sannsynlig å gå inn til lege mens pasienten er til stede 2) Bryter taushetsplikt ved å informere om dine greier. En lege ville aldri oppført seg sånn. 

Anonymkode: e31fd...d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Upassende 1) Ikke sannsynlig å gå inn til lege mens pasienten er til stede 2) Bryter taushetsplikt ved å informere om dine greier. En lege ville aldri oppført seg sånn. 

Anonymkode: e31fd...d16

Mulig det, tenkte ikke så veldig på det. Han ble bare litt flau, å følte nok han fikk en grei "bekreftelse" på det han trodde....;)

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

True..

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Med den logikken burde alle landets etterforskere være pedofile superskurker. 

Anonymkode: 59491...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mulig det, tenkte ikke så veldig på det. Han ble bare litt flau, å følte nok han fikk en grei "bekreftelse" på det han trodde....;)

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Du tolker følelser hos ham som du ikke vet noe om.

Anonymkode: e31fd...d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mulig det, tenkte ikke så veldig på det. Han ble bare litt flau, å følte nok han fikk en grei "bekreftelse" på det han trodde....;)

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Flau? Hva mener du han ble flau over? At du hadde høy puls? Særlig at en lege blir flau over det😂 Han var vel heller mer flau over din åpenlyste interesse🙈

Anonymkode: 98b1f...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jaha? På hvilken måte var det snodig?

Anonymkode: 17e6f...0df

Er du hi sin selvoppnevnte forsvarer. Eller er du kanskje hi med en annen bruker. Jeg stemmer for det siste.

Anonymkode: dd4ee...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mulig det, tenkte ikke så veldig på det. Han ble bare litt flau, å følte nok han fikk en grei "bekreftelse" på det han trodde....;)

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Hahaha, du er ikke sann

Anonymkode: dd4ee...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mulig det, tenkte ikke så veldig på det. Han ble bare litt flau, å følte nok han fikk en grei "bekreftelse" på det han trodde....;)

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Ã… herregud! Er det mulig?!

Anonymkode: 90051...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Flau? Hva mener du han ble flau over? At du hadde høy puls? Særlig at en lege blir flau over det😂 Han var vel heller mer flau over din åpenlyste interesse🙈

Anonymkode: 98b1f...13b

Nei, feil. Det var da den andre legen sa til han at "det må være fordi du er så kjekk hun får den høye pulsen." Han mistet fokuset litt. Merket jo det. Etter det konkluderte han bare med at det kontortrykk på meg. 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er du hi sin selvoppnevnte forsvarer. Eller er du kanskje hi med en annen bruker. Jeg stemmer for det siste.

Anonymkode: dd4ee...0dd

Herliland, er det du som går flere bruker eller? Siden du tenker på det.

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...