GÃ¥ til innhold

Hjelp, han la meg til😃


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helyt ærlig, tror du er i en litt annen liga en den legen. Lege og akademiker. Tenker minstekravet er rettskriving der i gården. 

Anonymkode: 32a26...26e

Haha, der traff du spikeren på hodet 😂

Anonymkode: dd4ee...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, amandine skrev:

Jesus, HI. Du er virkelig ganske skrudd. *Putre putre i gryta*

Lov å ha en spenning rundt en evnt tidligere lege. Om du syntes dette er på hodet, syntes jeg ikke du skal følge dette noe mer☺👀

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helyt ærlig, tror du er i en litt annen liga en den legen. Lege og akademiker. Tenker minstekravet er rettskriving der i gården. 

Anonymkode: 32a26...26e

??

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helyt ærlig, tror du er i en litt annen liga en den legen. Lege og akademiker. Tenker minstekravet er rettskriving der i gården. 

Anonymkode: 32a26...26e

:balltre:

Anonymkode: 17e6f...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

:balltre:

Anonymkode: 17e6f...0df

😂

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men.... til dere som er interessert i å høre, så var det altså ikke min tidligere lege. Fant ut av det. Ante meg det i måten skreiv på slutten😅 mange med hans navn. 

Jeg vet at han har Facebook, å jeg vet helt hundre prosent at det er han. Fikk bare enda mer lyst å legge han til  nå. Burde jeg gjøre det? Herre***... 😅

Kan også fortelle at jeg følte det var en bitteliten kjemi mellom oss, uten at han brøt reglene for lege-pasientforholdet. 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men.... til dere som er interessert i å høre, så var det altså ikke min tidligere lege. Fant ut av det. Ante meg det i måten skreiv på slutten😅 mange med hans navn. 

Jeg vet at han har Facebook, å jeg vet helt hundre prosent at det er han. Fikk bare enda mer lyst å legge han til  nå. Burde jeg gjøre det? Herre***... 😅

Kan også fortelle at jeg følte det var en bitteliten kjemi mellom oss, uten at han brøt reglene for lege-pasientforholdet. 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Nei, du burde ikke det. Det er helt normalt å bli betatt av legen sin. Og å føle at det er gjensidig uten at det nødvendigvis er det. 

Anonymkode: 59491...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på, du!  Blås i sure-trynene. Man får ikke mer moro enn man lager selv 😜

Anonymkode: f6e8a...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Anonym bruker said:

Men.... til dere som er interessert i å høre, så var det altså ikke min tidligere lege. Fant ut av det. Ante meg det i måten skreiv på slutten😅 mange med hans navn. 

Jeg vet at han har Facebook, å jeg vet helt hundre prosent at det er han. Fikk bare enda mer lyst å legge han til  nå. Burde jeg gjøre det? Herre***... 😅

Kan også fortelle at jeg følte det var en bitteliten kjemi mellom oss, uten at han brøt reglene for lege-pasientforholdet. 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Tja... Dette svaret er fra andre siden av bordet på kontoret.

Vanskelig å bli betatt av en pasient, fordi settingen med maktubalanse ikke innbyr til slike følelser. Når de fleste pasienter i tillegg kommer i mer eller mindre sårbare tilstander føles det helt feil med romanse.

Har opplevd noen ganger at mennesker i dårlige stunder mistolket profesjonell snillhet med romantisk interesse..  

Å bli kontaktet av en tidligere pasient ville vært lite fristende for min del..tror det vil gjelde de fleste profesjonelle 

Anonymkode: dcd11...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Tja... Dette svaret er fra andre siden av bordet på kontoret.

Vanskelig å bli betatt av en pasient, fordi settingen med maktubalanse ikke innbyr til slike følelser. Når de fleste pasienter i tillegg kommer i mer eller mindre sårbare tilstander føles det helt feil med romanse.

Har opplevd noen ganger at mennesker i dårlige stunder mistolket profesjonell snillhet med romantisk interesse..  

Å bli kontaktet av en tidligere pasient ville vært lite fristende for min del..tror det vil gjelde de fleste profesjonelle 

Anonymkode: dcd11...1d3

Skjønner godt hvis det har vært sårbare settinger pasienter kommer for, som i tillegg åpner seg om alt i livet. I mitt tilfelle var jeg der kun for graviditetsrelaterte grunner. Det var jo imens jeg gikk med den lille i magen jeg ble betatt av han her, så tenkte det gikk over etter graviditeten. At det var hormonellt, men neida det var det ikke. Jeg vet han merket det på meg. 🙊😄 

Jeg fikk gjerne høy puls hos han, å det hadde han det litt moro med. Igjen, så viste han meg aldri form for følelser. Denne legen var dyktig, ung å veldig kjekk!!:)

Leger kan vel helt sikkert bli begeistret for pasienter? I værste fall falle for en tidligere pasient....?

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner godt hvis det har vært sårbare settinger pasienter kommer for, som i tillegg åpner seg om alt i livet. I mitt tilfelle var jeg der kun for graviditetsrelaterte grunner. Det var jo imens jeg gikk med den lille i magen jeg ble betatt av han her, så tenkte det gikk over etter graviditeten. At det var hormonellt, men neida det var det ikke. Jeg vet han merket det på meg. 🙊😄 

Jeg fikk gjerne høy puls hos han, å det hadde han det litt moro med. Igjen, så viste han meg aldri form for følelser. Denne legen var dyktig, ung å veldig kjekk!!:)

Leger kan vel helt sikkert bli begeistret for pasienter? I værste fall falle for en tidligere pasient....?

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Du virker litt.... enkel.

Anonymkode: 58aa5...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner godt hvis det har vært sårbare settinger pasienter kommer for, som i tillegg åpner seg om alt i livet. I mitt tilfelle var jeg der kun for graviditetsrelaterte grunner. Det var jo imens jeg gikk med den lille i magen jeg ble betatt av han her, så tenkte det gikk over etter graviditeten. At det var hormonellt, men neida det var det ikke. Jeg vet han merket det på meg. 🙊😄 

Jeg fikk gjerne høy puls hos han, å det hadde han det litt moro med. Igjen, så viste han meg aldri form for følelser. Denne legen var dyktig, ung å veldig kjekk!!:)

Leger kan vel helt sikkert bli begeistret for pasienter? I værste fall falle for en tidligere pasient....?

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Jo. Det er helt normalt for leger og andre i tilsvarende yrker at pasienter blir «forelsket» i dem. 

Anonymkode: 59491...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner godt hvis det har vært sårbare settinger pasienter kommer for, som i tillegg åpner seg om alt i livet. I mitt tilfelle var jeg der kun for graviditetsrelaterte grunner. Det var jo imens jeg gikk med den lille i magen jeg ble betatt av han her, så tenkte det gikk over etter graviditeten. At det var hormonellt, men neida det var det ikke. Jeg vet han merket det på meg. 🙊😄 

Jeg fikk gjerne høy puls hos han, å det hadde han det litt moro med. Igjen, så viste han meg aldri form for følelser. Denne legen var dyktig, ung å veldig kjekk!!:)

Leger kan vel helt sikkert bli begeistret for pasienter? I værste fall falle for en tidligere pasient....?

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Jøss, du tar virkelig ikke til deg noe som helst som blir skrevet her du

Anonymkode: dd4ee...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnieropptatt
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner godt hvis det har vært sårbare settinger pasienter kommer for, som i tillegg åpner seg om alt i livet. I mitt tilfelle var jeg der kun for graviditetsrelaterte grunner. Det var jo imens jeg gikk med den lille i magen jeg ble betatt av han her, så tenkte det gikk over etter graviditeten. At det var hormonellt, men neida det var det ikke. Jeg vet han merket det på meg. 🙊😄 

Jeg fikk gjerne høy puls hos han, å det hadde han det litt moro med. Igjen, så viste han meg aldri form for følelser. Denne legen var dyktig, ung å veldig kjekk!!:)

Leger kan vel helt sikkert bli begeistret for pasienter? I værste fall falle for en tidligere pasient....?

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Jeg får alltid høy puls hos legen, uansett om det er kvinnelig eller mannlig lege. Typisk hvitlegefrakk syndrom. Ingen som har det moro med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlifred for noen hårsåre sjeler. Ikke lov å ha det litt gøy?;) Å ha et øye for en tidligere lege gjør vel ikke noe det. Jeg får se om jeg tør å legge han til!!😄

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Minnieropptatt skrev:

Jeg får alltid høy puls hos legen, uansett om det er kvinnelig eller mannlig lege. Typisk hvitlegefrakk syndrom. Ingen som har det moro med det.

Ikke akkurat gøy, men jeg fikk i overkant høy puls ei gang da jeg var hos han. Det kom inn en manne-kollega av han akkurat da og legen min fortalte han dette på en litt humoristisk måte. Kollegaen svarte da med at; Ja men det er jo ikke rart hun får det med en kjekke legen hun har. Legen smilte lurt bort på meg, å det ble en smule kleint etterpå😅

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herlifred for noen hårsåre sjeler. Ikke lov å ha det litt gøy?;) Å ha et øye for en tidligere lege gjør vel ikke noe det. Jeg får se om jeg tør å legge han til!!😄

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Vet du hva hårsår betyr?

Anonymkode: dd4ee...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnieropptatt
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke akkurat gøy, men jeg fikk i overkant høy puls ei gang da jeg var hos han. Det kom inn en manne-kollega av han akkurat da og legen min fortalte han dette på en litt humoristisk måte. Kollegaen svarte da med at; Ja men det er jo ikke rart hun får det med en kjekke legen hun har. Legen smilte lurt bort på meg, å det ble en smule kleint etterpå😅

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Eh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutes ago, Minnieropptatt said:

Eh...

Vi fastleger har for vane å stikke innom kolleger når de har pasienter. Og gjerne komme med vittige kommentarer.

Hehe, eller ikke

Anonymkode: dcd11...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi fastleger har for vane å stikke innom kolleger når de har pasienter. Og gjerne komme med vittige kommentarer.

Hehe, eller ikke

Anonymkode: dcd11...1d3

Haha ler så jeg griner 😂😂😂😂

Anonymkode: 32a26...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ikke akkurat gøy, men jeg fikk i overkant høy puls ei gang da jeg var hos han. Det kom inn en manne-kollega av han akkurat da og legen min fortalte han dette på en litt humoristisk måte. Kollegaen svarte da med at; Ja men det er jo ikke rart hun får det med en kjekke legen hun har. Legen smilte lurt bort på meg, å det ble en smule kleint etterpå😅

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Tror du har lest litt for mange «legeromantikk».. 🤗😂🙈Dette er jo bare tull. 

Anonymkode: 32a26...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Herlifred for noen hårsåre sjeler. Ikke lov å ha det litt gøy?;) Å ha et øye for en tidligere lege gjør vel ikke noe det. Jeg får se om jeg tør å legge han til!!😄

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Hårsåre??😂😂 Har du i det hele tatt anelse hva det betyr?😆

Anonymkode: 98b1f...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi fastleger har for vane å stikke innom kolleger når de har pasienter. Og gjerne komme med vittige kommentarer.

Hehe, eller ikke

Anonymkode: dcd11...1d3

Ja, jeg mente iallefall ikke noe feil ved det. Tipp topp å ha godt humør, å ha ironi i hverdagen er vel helt normalt, også på arbeidsplassen. 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...