GÃ¥ til innhold

Hjelp, han la meg til😃


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hva skjer Hi, har han svart?🙈

jes syns det er spennende jeg.

Anonymkode: 7d9ef...d9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha! Dette er det teiteste jeg har lest på lenge!! Du har lagt til en på snap som heter det samme (vanlig navn) som legen din for to år siden.... 

Uansett hva som skjer, så får vi vel høre senere at det er legen din, at han husker deg, at han var betatt av deg også, og at dere blir sammen... 

Anonymkode: fbd02...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nylig lette jeg faktisk opp en venninne jeg ikke har sett på 14 år og la henne til 😱

Anonymkode: 6c42e...46c

Dette var vanskelig for deg, jeg beklager det.

Anonymkode: fb214...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har tenkt på det, men det ble veldig rart syntes jeg. Jeg tror alikavel han husker navet mitt, å navnet mitt på Snap kommer jo frem. Lurer bare på nå om det er han, har ikke fåttnoe tilbake enda😋 

Ingen kan vel si at vi ikke har lov å skrive til hver andre? 2år siden han var legen min. Helt utrolig kjekk, å jeg tror han merket det på meg..

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Hvis det hadde vært legen din, så hadde han kjapt kunne finne ut hvem du er. Siden han tydeligvis ikke aner hvem du er, så har du sendt til feil person!

Anonymkode: ac276...1cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har tenkt på det, men det ble veldig rart syntes jeg. Jeg tror alikavel han husker navet mitt, å navnet mitt på Snap kommer jo frem. Lurer bare på nå om det er han, har ikke fåttnoe tilbake enda😋 

Ingen kan vel si at vi ikke har lov å skrive til hver andre? 2år siden han var legen min. Helt utrolig kjekk, å jeg tror han merket det på meg..

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Hvorfor er det rart å legge han til på fb, men ikke rart på snap?

Anonymkode: dd4ee...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det hadde vært legen din, så hadde han kjapt kunne finne ut hvem du er. Siden han tydeligvis ikke aner hvem du er, så har du sendt til feil person!

Anonymkode: ac276...1cd

Det kan være det er feil mann men med samme navn, for all del. Litt redd for å skrive for mye av detaljer, men han har en grønn "lege-frakk" som emoji, det øker jo sannsynligheten for at det er han😅 Uff, jeg er jo som en fjortåring her, men litt spennende er det jo. Jeg heter ikke med fullt navn, men i nærheten av mitt navn. 

Han har fortsatt ikke åpnet snappen. 

Han var en fantastisk lege, med et utroolig glimt å øye.🙃

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

hva skjer Hi, har han svart?🙈

jes syns det er spennende jeg.

Anonymkode: 7d9ef...d9a

Ikke svart meg enda, heller ikke åpnet den. 

Jeg håper så INDERLIG det er han. Å blir nok meget skuffet om jeg hadde fått et bilde av feil mann på snap'n. 🙂😂

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkt på å legge han til på face, men føler det blir rart. På snap er det jo mulig å bomme på navn, å i tillegg være litt anonym. Han har flyttet bort ifra kommunen, så jeg vil jo ikke treffe på han. Ikke noe å tape;)

- Tenker faktisk  på han den dag i dag. Følte han så lenge å dypt i øynene de gangene jeg var hos han, ble helt smeltet🤑 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

EN MND etter du la han til så godkjente han deg? Det er jo det dårligste tegnet i verden. Når jeg skal «si i fra» om at ikke er så interessert bruker jeg et par dager på å svare... 

Anonymkode: 05930...91d

Alternativet var jo å la være å godkjenne. Det gjorde han ikke.😊

Han var jo interessert i å høre hvem jeg var, selv med navnet mitt på. 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er det rart å legge han til på fb, men ikke rart på snap?

Anonymkode: dd4ee...0dd

Aner ikke. . men er vel mest fordi det blir litt mer personlig på Facebook, syntes jeg. Han har ikke bilde av seg der, men har alikavel funnet ut det er han.

Er sjansen liten for at han vil godta venneforespørsel på face da?

Å om det da er min tidligere lege som la meg til på Snap, er han interessert? Leger kan vel falle for tidligere pasienter - uten at jeg tror han er det.

 

 

 

 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Aner ikke. . men er vel mest fordi det blir litt mer personlig på Facebook, syntes jeg. Han har ikke bilde av seg der, men har alikavel funnet ut det er han.

Er sjansen liten for at han vil godta venneforespørsel på face da?

Å om det da er min tidligere lege som la meg til på Snap, er han interessert? Leger kan vel falle for tidligere pasienter - uten at jeg tror han er det.

 

 

 

 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Det var jo du som la til han🙈 Og han godkjente først etter EN mnd😂 Beklager, men dette tror jeg er best å bare droppe... Før du driter deg helt ut🙈

Anonymkode: 98b1f...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har tenkt på det, men det ble veldig rart syntes jeg. Jeg tror alikavel han husker navet mitt, å navnet mitt på Snap kommer jo frem. Lurer bare på nå om det er han, har ikke fåttnoe tilbake enda😋 

Ingen kan vel si at vi ikke har lov å skrive til hver andre? 2år siden han var legen min. Helt utrolig kjekk, å jeg tror han merket det på meg..

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Hvor gammel er du? 

Anonymkode: 2441f...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så flau på dine vegne, HI.

Mest fordi du ikke selv ser hvor håpløst dette er. Du er stalker på kaninkoker-nivå

Anonymkode: 5dab7...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er ikke såpass interessert at han gidder å åpne snap'en engang?

Sorry, men dette er nok en tapt sak. 

Anonymkode: 3ba52...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han er ikke såpass interessert at han gidder å åpne snap'en engang?

Sorry, men dette er nok en tapt sak. 

Anonymkode: 3ba52...e2c

Men hvorfor da spør hvem jeg er? Med et bilde itillegg. Derfor jeg lurte litt her. Okei, ingen håp her i gården, så take it easy😄 Uansett spennende om det er han. 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nettopp rundet 30. Du trodde vel jeg var yngre, men jeg har det gøy med tanken. Kan være barnslig hele livet spør du meg;) 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det var jo du som la til han🙈 Og han godkjente først etter EN mnd😂 Beklager, men dette tror jeg er best å bare droppe... Før du driter deg helt ut🙈

Anonymkode: 98b1f...13b

Ja, først etter en mnd. Har han da plutselig tenkt at "nå klarer jeg ikke holde den lengre...." Hadde han overhode ikke vært nyskjerrig/interessert, så hadde han da som jeg og du ville gjort - latt vær. 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor da spør hvem jeg er? Med et bilde itillegg. Derfor jeg lurte litt her. Okei, ingen håp her i gården, så take it easy😄 Uansett spennende om det er han. 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Han spurte vel for å finne ut hvem du er og hvorfor du har lagt han til... 

Anonymkode: 98b1f...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre du var hos han ukentlig med sære sykdommer så husker han garantert ikke navnet ditt. En fastlege har fort tusen pasienter.

NÃ¥r det er sagt, dere kan bli et par uten at han mister lisensen.

Min erfaring som lege er at selv de minst kjekke legene med ræva personlighet blir overfalt av damer, så..tja. 

Anonymkode: dcd11...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, først etter en mnd. Har han da plutselig tenkt at "nå klarer jeg ikke holde den lengre...." Hadde han overhode ikke vært nyskjerrig/interessert, så hadde han da som jeg og du ville gjort - latt vær. 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

At noen spør om hvem du er, har da lite med interesse å gjøre😂 Han er vel en som bruker snap minimalt, og som plutselig fant ut at noen han ikke kjenner har lagt han til... 

Anonymkode: 98b1f...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han spurte vel for å finne ut hvem du er og hvorfor du har lagt han til... 

Anonymkode: 98b1f...13b

Men alikavel ikke åpnet snappen. Når først man spør om A, vil man som regel ha B også... Jeg kunne kanskje tatt meg nær om han hadde åpnet den og ikke svart meg, men jeg ser den ikke er åpnet. Så...da er det greit☺🤔

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

At noen spør om hvem du er, har da lite med interesse å gjøre😂 Han er vel en som bruker snap minimalt, og som plutselig fant ut at noen han ikke kjenner har lagt han til... 

Anonymkode: 98b1f...13b

Helt sikkert.. jeg tenker egentlig at det ikke er han. Og om det er han vil jeg jo bli i ekstase. Selv om han ikke har noe for meg. Bedre å prøve, enn å la det være. Lært meg den.. ;)

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helyt ærlig, tror du er i en litt annen liga en den legen. Lege og akademiker. Tenker minstekravet er rettskriving der i gården. 

Anonymkode: 32a26...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helyt ærlig, tror du er i en litt annen liga en den legen. Lege og akademiker. Tenker minstekravet er rettskriving der i gården. 

Anonymkode: 32a26...26e

Tenker du da på? 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...