Gå til innhold

Hjelp, han la meg til😃


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en lege for 2år tilbake som jeg falt litt for. Vi gjorde selfølgelig aldri noe. Jeg ble ganske fort betatt, men etterhvert fant jeg ut at han skulle flytte. Han sluttet da på lege-senteret. I ettertid har jeg tenkt veldig på han, så jeg søkte han opp på Snap med etternavnet. Satset på at det var han, Men er jo ikke hundre prosent sikker. Nå en mnd etter jeg la han til godtok han dette. Hva er sjansen for at det er han? Tenker det er for godt til å være sant om det er han. Dette ble sikkert barnslig.. Men er vel lov det å. ;)

Burde jeg skrive til han?🙊😄

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eh nei. Han husket sikkert ikke at du var en pasient, og hadde ikke lagt deg til om han kom på det.

Anonymkode: 7d4aa...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, amandine skrev:

Hører lyden av koking fra kaningryta. Du er jo en stalker! 

😂😂😂 Ler meg ihjel 

Anonymkode: fbd02...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, men mest sannsynlig så går ikke dette den veien du ser for deg, dessverre..Det eneste jeg ser for meg, er at det blir creepy fra hans syn.

Anonymkode: 2895f...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enten så vet han ikke at du er en tidligere pasient eller så tenker han du er en stalker.

Anonymkode: fb214...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EN MND etter du la han til så godkjente han deg? Det er jo det dårligste tegnet i verden. Når jeg skal «si i fra» om at ikke er så interessert bruker jeg et par dager på å svare... 

Anonymkode: 05930...91d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde en lege for 2år tilbake som jeg falt litt for. Vi gjorde selfølgelig aldri noe. Jeg ble ganske fort betatt, men etterhvert fant jeg ut at han skulle flytte. Han sluttet da på lege-senteret. I ettertid har jeg tenkt veldig på han, så jeg søkte han opp på Snap med etternavnet. Satset på at det var han, Men er jo ikke hundre prosent sikker. Nå en mnd etter jeg la han til godtok han dette. Hva er sjansen for at det er han? Tenker det er for godt til å være sant om det er han. Dette ble sikkert barnslig.. Men er vel lov det å. ;)

Burde jeg skrive til han?🙊😄

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Han la deg til etter 1 måned, beklager men da er du ikke interessant for han i det hele tatt. Han ble kanskje bare litt nysgjerrig på hva du vil.

Anonymkode: dd4ee...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, amandine skrev:

Hører lyden av koking fra kaningryta. Du er jo en stalker! 

Er man stalker dersom man søker noen opp p sosiale medier? Da tror jeg de fleste av oss er stalkere, gitt.

Anonymkode: 6c42e...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er man stalker dersom man søker noen opp p sosiale medier? Da tror jeg de fleste av oss er stalkere, gitt.

Anonymkode: 6c42e...46c

Forskjellen er vel at hun la han til, og da fremstår som en stalker.

Anonymkode: fb214...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Forskjellen er vel at hun la han til, og da fremstår som en stalker.

Anonymkode: fb214...4d3

Jeg har lagt til ganske mange på sosiale medier. Hundrevis. Jeg er nok en stilker av rang!

Anonymkode: 6c42e...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri skjønt greia med å legge til Gud og hvermann på snap....

Anonymkode: 57d1c...5ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har lagt til ganske mange på sosiale medier. Hundrevis. Jeg er nok en stilker av rang!

Anonymkode: 6c42e...46c

Det tror jeg og du er

Anonymkode: dd4ee...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er man stalker dersom man søker noen opp p sosiale medier? Da tror jeg de fleste av oss er stalkere, gitt.

Anonymkode: 6c42e...46c

Det er forskjell på å google noen og på å legge til en random fyr man tror er sin gamle fastlege som man har hatt et crush på altså.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har lagt til ganske mange på sosiale medier. Hundrevis. Jeg er nok en stilker av rang!

Anonymkode: 6c42e...46c

Så du stalker på sosiale medier, for å finne folk som du sist så for to år siden og har tenkt mye på siden, for så å legge de til? I så fall er du en stalker, ja.

Anonymkode: fb214...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen man ikke legger til på Facebook,  som blandt annet legen sin!

Hvordan kom du på at det kunne være en god ide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, tror jeg ville slettet han fort som fy og håpet at han ikke la noe mer i det for å finne ut hvem du er. 

Anonymkode: f8227...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har lagt til ganske mange på sosiale medier. Hundrevis. Jeg er nok en stilker av rang!

Anonymkode: 6c42e...46c

Du har lagt til folk du kjenner eller vet om (antar jeg). Hun har lagt til en tidligere lege hun hadde for flere år siden og forventer at han husker henne. 

Anonymkode: 5dab7...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så du stalker på sosiale medier, for å finne folk som du sist så for to år siden og har tenkt mye på siden, for så å legge de til? I så fall er du en stalker, ja.

Anonymkode: fb214...4d3

Nylig lette jeg faktisk opp en venninne jeg ikke har sett på 14 år og la henne til 😱

Anonymkode: 6c42e...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nylig lette jeg faktisk opp en venninne jeg ikke har sett på 14 år og la henne til 😱

Anonymkode: 6c42e...46c

Det er ganske forskjell på en tidligere venninne og en tidligere lege da..............

Anonymkode: dd4ee...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så galt av meg dette da? Okei, jeg hadde aldri gjort det om han var min lege nå. Mest sannsynlig er det vel ikke han. Han har et navn mange har, samme med etternavn. 

Siste nytt nå, han spurte flest meg;  hvem er du? Med et smil. 

Hjelpes, er det Han tro???! 

Om jeg er en stalker så får jeg være der. Man får ikke om man ikke prøver! Leger er ikke hellige. 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han la deg til etter 1 måned, beklager men da er du ikke interessant for han i det hele tatt. Han ble kanskje bare litt nysgjerrig på hva du vil.

Anonymkode: dd4ee...0dd

Poenget er jo at han faktisk la meg til da. 

Nå ikveld spurte han med et innvendig bilde av huset å lurte på hvem jeg var. Da er han jo... nyskjerrig muligens? Men jeg tror ikke det er han. Er jeg heldig så er det han😁 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Poenget er jo at han faktisk la meg til da. 

Nå ikveld spurte han med et innvendig bilde av huset å lurte på hvem jeg var. Da er han jo... nyskjerrig muligens? Men jeg tror ikke det er han. Er jeg heldig så er det han😁 

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Selvsagt er han nysgjerrig, han aner ikke hvem du er. 

Hvorfor la du han ikke til på FB heller, der har han vel bilder samt at han kan se hvem du er?

Anonymkode: 3ba52...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvsagt er han nysgjerrig, han aner ikke hvem du er. 

Hvorfor la du han ikke til på FB heller, der har han vel bilder samt at han kan se hvem du er?

Anonymkode: 3ba52...e2c

Har tenkt på det, men det ble veldig rart syntes jeg. Jeg tror alikavel han husker navet mitt, å navnet mitt på Snap kommer jo frem. Lurer bare på nå om det er han, har ikke fåttnoe tilbake enda😋 

Ingen kan vel si at vi ikke har lov å skrive til hver andre? 2år siden han var legen min. Helt utrolig kjekk, å jeg tror han merket det på meg..

Anonymkode: 5a7cb...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...