Gå til innhold

Noen her som har fjernet overflødig hud mellom øyenbryn og øyenlokk?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan ble det gjort? Hva ble prisen? Hvem kontakter du for å få hjelp?

Har en del overflødig hud. Øynene føles så tunge. Øyenbrynene må nappes syltynne for å ikke gå i ett med øynene. Jeg er veldig lyssky og myser en del, da ser det veldig rart ut på grunn av all huden som skrukker seg sammen. 

Anonymkode: cce01...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gjort det, fikk det dekket siden jeg hadde litt heng over synsfeltet på det ene øyet, og var ekstremt plaget med migrene. Fastlegen min henviste meg til øyelege som gjorde det

Anonymkode: 3c30d...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har gjort det, fikk det dekket siden jeg hadde litt heng over synsfeltet på det ene øyet, og var ekstremt plaget med migrene. Fastlegen min henviste meg til øyelege som gjorde det

Anonymkode: 3c30d...b20

Jeg har faktisk hodepine hver dag.🤔Visste ikke at det kunne ha en sammenheng. Så det er alltid fastlegen som er første skritt?

Anonymkode: cce01...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har faktisk hodepine hver dag.🤔Visste ikke at det kunne ha en sammenheng. Så det er alltid fastlegen som er første skritt?

Anonymkode: cce01...d2c

Legen min mente at det var et forsøk verdt i hvert fall, men  det hjalp ikke så mye på migrenen min, men det føles lettere og jeg myser ikke så mye. I tillegg ser det mye bedre ut, jeg så konstant utslitt ut før. Det var fastlegen som foreslo det, jeg hadde ikke tenkt på det engang. Så hvis du har mye heng ville jeg gått til fastlegen ja, og høre hva den sier

Anonymkode: 3c30d...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig å få det dekt ja, så gå til fastlegen først.

Jeg sliter med det samme, men nå kan jeg ikke opereres. Jeg har atopisk dermatitt, og våkner opp svært ofte, med ekstremt hovne øyne, da huden over øyelokket, så huden strekkes jo mye ut, så går det ned, og så ut igjen. Og etter 5 år med dette, så ser det ikke ut. Men jeg må bli bedre før jeg kan opereres, ellers er det bare bortkastet. 

Anonymkode: d5c65...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk dekt operasjon for 7 år siden. Fint resultat de første ca. 5 årene. Nå trenger jeg en ny operasjon.

Anonymkode: b3605...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...