Gå til innhold

Hva synes dere om Pilotsfrue utsagn ang «jenteleker» til gutter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Den kommende gutten kan gjerne bli kledd i gult og rosa men han skal ikke få leke med dukker og barbie, der går grensa fordi "det bør og skal være forskjell på gutt og jente."

🙄🙄🙄

Anonymkode: be783...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men helt greit at den 40 år gamle mannen hennes tar hårtransplantasjon, fillers i leppene og reiser med beauty bag 😂

Anonymkode: 7821b...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ung tenker jeg, og hun har ikke barn enda....

Hun finner fort ut at gutter gjerne lager mat i lekekjøkkenet, har dukken i "trilla" si og at barbie er kjæresten til "action man" når de leker rollelek etterhvert. De blir ikke mindre gutt av det ;)

 

Anonymkode: 51fae...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det virkelig gjenspeiler  mangelen hennes på refleksjon og hennes utrolig overfladiske måte og se verden på. Helt i stil med Dubai utsagnet. Hun fremstår som litt enkel rett og slett. 

Anonymkode: 8cf43...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at det virkelig gjenspeiler  mangelen hennes på refleksjon og hennes utrolig overfladiske måte og se verden på. Helt i stil med Dubai utsagnet. Hun fremstår som litt enkel rett og slett. 

Anonymkode: 8cf43...d05

Hva sa hun om  Dubai?

Anonymkode: 572ac...b2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel forresten samme dame som nå reklamerer for løshår av "ekte menneskehår" -dvs. lutfattige barns hår i sørøst-Europa? Guffent.

Anonymkode: 7821b...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva sa hun om  Dubai?

Anonymkode: 572ac...b2f

Sitat: Min mening om landet er kun at det er en kul destinasjon for ferie med nesten alt av muligheter. Jeg bryr meg ikke så veldig mye om hvordan menneskene som lever der velger å leve. Det angår heldigvis ikke meg.

Anonymkode: 51fae...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Sitat: Min mening om landet er kun at det er en kul destinasjon for ferie med nesten alt av muligheter. Jeg bryr meg ikke så veldig mye om hvordan menneskene som lever der velger å leve. Det angår heldigvis ikke meg.

Anonymkode: 51fae...70d

Å herlige moder. Sympatisk dame. Litt slaveri og grove brudd på menneskerettigheter er lizzom helt ok så lenge jeg har en superduper ferie.🤢

Anonymkode: 3cbab...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beskriver nok godt den intelektuelle standarden på landets rosabloggere. 

Barn er accessories som skal passe inn i mors liksomverden. 

Anonymkode: 6f145...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er dessverre et lite reflektert og veldig privilegert menneske som aldri har måttet ta vanskelige avgjørelser eller tenke noe særlig over noenting. Virker ikke som hun bryr seg om mye annet enn henne selv.

Anonymkode: 02d38...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når dama er så åpenbart fjern, hvordan kan det ha seg at så mange vet hvem hun er? Hvorfor bruker folk tid på å lese hva ikke-oppegående mennesker skriver?

Syns hver gang jeg leser om en eller annen blogger her inne, så er det om noe dustete hun har skrevet, og «alle» er enige i at dama er brød i hue. Hvorfor leses da disse bloggene? Jeg forstår det bare ikke!

Anonymkode: a663a...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Når dama er så åpenbart fjern, hvordan kan det ha seg at så mange vet hvem hun er? Hvorfor bruker folk tid på å lese hva ikke-oppegående mennesker skriver?

Syns hver gang jeg leser om en eller annen blogger her inne, så er det om noe dustete hun har skrevet, og «alle» er enige i at dama er brød i hue. Hvorfor leses da disse bloggene? Jeg forstår det bare ikke!

Anonymkode: a663a...07c

Denne dama har vel vært en del i media fordi hun har skrevet en bok, fordi hun kommer opp som en av få som skriver åpent om prøverør osv. Folk som googler og leter etter folk som skriver om barnløshet finner denne dama. 

Når hun i tillegg blir med i bloggerne blir hun vel ganske synlig.

Når det kommer til å lese bloggene til "brødhuer" så synes vel folk det er ganske gøy ;)

 

Anonymkode: 51fae...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når dama er så åpenbart fjern, hvordan kan det ha seg at så mange vet hvem hun er? Hvorfor bruker folk tid på å lese hva ikke-oppegående mennesker skriver?

Syns hver gang jeg leser om en eller annen blogger her inne, så er det om noe dustete hun har skrevet, og «alle» er enige i at dama er brød i hue. Hvorfor leses da disse bloggene? Jeg forstår det bare ikke!

Anonymkode: a663a...07c

Jeg leser ikke bloggen hennes, men det er vel av samme grunn som at noen ser på Svenske hollywoodfruer. Lett og puteflau underholdning?

Anonymkode: 6f145...aab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når dama er så åpenbart fjern, hvordan kan det ha seg at så mange vet hvem hun er? Hvorfor bruker folk tid på å lese hva ikke-oppegående mennesker skriver?

Syns hver gang jeg leser om en eller annen blogger her inne, så er det om noe dustete hun har skrevet, og «alle» er enige i at dama er brød i hue. Hvorfor leses da disse bloggene? Jeg forstår det bare ikke!

Anonymkode: a663a...07c

Jeg leser ikke blogger, men det er jo umulig å ikke få med seg diskusjonen rundt flere om man er her inne. Denne bloggeren har jeg kun sett et bilde av i en avis en gang.

Jeg forstår heller ikke hvorfor folk leser slike blogger, på den måten er de jo med på å støtte bloggerne fra å gjøre noe fornuftig med livet sitt, støtter bloggernes misbruk av barna og at de bruker barna sine som salgsobjekt.

Jeg forstår ikke hvordan folk som mener de selv er oppegående kan bruke slike bloggere som underholdning, det viser dårlige sider av dem selv...

Men stemmer det at denne bloggeren har kommet med de utsagnene som kommer frem i denne tråden så er jeg dessverre enig med det sug lut sier, at det ikke er alle som burde få barn...

Anonymkode: 25684...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hun er ung tenker jeg, og hun har ikke barn enda....

Hun finner fort ut at gutter gjerne lager mat i lekekjøkkenet, har dukken i "trilla" si og at barbie er kjæresten til "action man" når de leker rollelek etterhvert. De blir ikke mindre gutt av det ;)

 

Anonymkode: 51fae...70d

Dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusset på det, men tenker det får gå på ung og uviten kontoen. 

Du tenkte vel ikke bare smarte ting da du var yngre heller. 

Før man får barn har man mange ideer om hvordan barneoppdragelse og livet med barn bør være. Etter de har kommet ryker vel 50% av teoriene ut av vinduet.

Synes dog det er rart hun er så bastant på dette når mannen hennes er skikkelig feminin. 

Anonymkode: ca665...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg leser ikke blogger, men det er jo umulig å ikke få med seg diskusjonen rundt flere om man er her inne. Denne bloggeren har jeg kun sett et bilde av i en avis en gang.

Jeg forstår heller ikke hvorfor folk leser slike blogger, på den måten er de jo med på å støtte bloggerne fra å gjøre noe fornuftig med livet sitt, støtter bloggernes misbruk av barna og at de bruker barna sine som salgsobjekt.

Jeg forstår ikke hvordan folk som mener de selv er oppegående kan bruke slike bloggere som underholdning, det viser dårlige sider av dem selv...

Men stemmer det at denne bloggeren har kommet med de utsagnene som kommer frem i denne tråden så er jeg dessverre enig med det sug lut sier, at det ikke er alle som burde få barn...

Anonymkode: 25684...4d8

Men her inne vanker den intellektuelle fiffen som gir livet ditt mening. 

Anonymkode: ca665...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men her inne vanker den intellektuelle fiffen som gir livet ditt mening. 

Anonymkode: ca665...cf6

Om det var det du tolket ut fra mitt innlegg vil jeg påstå at du har problemer med leseforståelse ...

 

Anonymkode: 25684...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det viser at hun enda er umoden og kommer med lite gjennomtenkte påstander, men å si at hun ikke burde få barn pga dette syns jeg blir like teit.

Anonymkode: 156e4...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjeldent gutter leker med dukker i min erfaring, men blir for dumt å nekte kun pga kjønn. 

Anonymkode: 90dde...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at det viser at hun enda er umoden og kommer med lite gjennomtenkte påstander, men å si at hun ikke burde få barn pga dette syns jeg blir like teit.

Anonymkode: 156e4...79e

Kommentaren om gutte- og jenteleker er kanskje umodenhet, men det sier samtidig veldig mye om holdninger. Verre synes jeg kommentaren om Dubai er, den viser så store kunnskapsløshet og det å bry seg så lite om andre og menneskerettigheter at det er skremmende, og så uopplyste personer har dessverre en tendens til å føre sin lite oppvakte arv videre.

Anonymkode: 25684...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun er dessverre et lite reflektert og veldig privilegert menneske som aldri har måttet ta vanskelige avgjørelser eller tenke noe særlig over noenting. Virker ikke som hun bryr seg om mye annet enn henne selv.

Anonymkode: 02d38...737

Hva vet du om at hun aldri har måtte ta vanskelige valg? Jeg kjenner foreldrene hennes og har kjent Juilanne fra hun var 8 år, og hun har hatt sitt å stri med hun også akkurat som alle andre. Slike påstander uten snev av kunnskap bak sier mer om deg enn henne. 

Anonymkode: cc56f...d26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...