Gå til innhold

Hva synes dere om Pilotsfrue utsagn ang «jenteleker» til gutter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hva vet du om at hun aldri har måtte ta vanskelige valg? Jeg kjenner foreldrene hennes og har kjent Juilanne fra hun var 8 år, og hun har hatt sitt å stri med hun også akkurat som alle andre. Slike påstander uten snev av kunnskap bak sier mer om deg enn henne. 

Anonymkode: cc56f...d26

 

Nei. Pilotfruen vinner fortsatt prisen for dumme utsagn. 

Hilsen en annen anonym

Anonymkode: 23da8...12b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva vet du om at hun aldri har måtte ta vanskelige valg? Jeg kjenner foreldrene hennes og har kjent Juilanne fra hun var 8 år, og hun har hatt sitt å stri med hun også akkurat som alle andre. Slike påstander uten snev av kunnskap bak sier mer om deg enn henne. 

Anonymkode: cc56f...d26

Men hun har tydeligvis ikke blitt mer reflektert av det da. Så læringskurven er ikke akkurat bratt. 

Anonymkode: 8cf43...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest innlegget hvor hun har svart dette. Er jeg den eneste som leser det som at hun ikke kommer til å sette dette inn på rommet hans før han engang er født, fordi det skal være et "gutterom" men at han skal få lov til å leke med hva han vil når han blir "stor"? Jeg har en datter, og rommet hennes var klart før hun ble født. Og det var innredet til en jente, med typiske "jenteting" og ikke "gutteting". Det betyr ikke at når hun nå er 3 år (og også før) ikke kan få en bilbane, fotball osv hvis hun ønsker seg det. 🙄

Anonymkode: 8ffd2...d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...