Gå til innhold

Gutten min er ikke bedt i bestevenninnas bursdag... Blande meg, eller la være?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har alltid arrangert "venninnebursdag" i tillegg til klassebursdag. Og i venninnebursdagen, kunne det godt være med en venn også. Jeg er veldig for klassebursdager hvor alle jentene eller alle guttene skal inviteres. Man kan godt si at det er feil å dele inn etter kjønn, men som andre er inne på her - å invitere en hel klasse kan være vanskelig for mange, og da er det greitt å ha en inndeling, selv om bestevennen til Hanna og bestevenninnen til Sindre ikke får være med.

Men som sagt, vi arrangerer venninnebursdag i tillegg. Noen ganger kombinert med familiebursdag, andre ganger for seg selv. Da inviteres venner som ikke går i klassen. Bursdagsbarnet blir fornøyd, vennene som ikke går i klassen blir fornøyde og vi blir fornøyde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden de er bestevenner så har du kanskje en god tone med moren? Hvis så, så kan du godt sende en melding som lyder noe ala dette: 

Skjønner Trine har ren jentebursdag i år, og det er jo morsomt, men Thomas har lyst til å gi henne en pakke siden de er bestiser, kunne han kommet med den etter selskapet? 

Anonymkode: 8b54a...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Siden de er bestevenner så har du kanskje en god tone med moren? Hvis så, så kan du godt sende en melding som lyder noe ala dette: 

Skjønner Trine har ren jentebursdag i år, og det er jo morsomt, men Thomas har lyst til å gi henne en pakke siden de er bestiser, kunne han kommet med den etter selskapet? 

Anonymkode: 8b54a...f32

De skal ha bursdagen i et eget lokale, så det lar seg ikke gjøre, men ideen var god. Dette får bare gå som skjeve gang, også håper jeg han blir invitert neste år, når klasseinndelingen blir annerledes 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min var eneste jente som ble invitert til en guttebursdag fordi de den gangen var bestevenner. Det var ingen som reagerte på det😊

Anonymkode: 011de...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Datteren min var eneste jente som ble invitert til en guttebursdag fordi de den gangen var bestevenner. Det var ingen som reagerte på det😊

Anonymkode: 011de...f90

Det er nok derfor både jeg og gutten er skuffet, fordi han er bestevennen hennes... Men tydeligvis har hun flere bestevenninner. Det er sårt, for han har bare jentevenner, og alle disse skal i bursdagen...

Får vel jobbe med å ordne noen guttevenner til ham etterhvert 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...