Gå til innhold

IKM uke 27 💗


Knerten <3

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Knerten <3 skrev:

Åh så spennende 💗💗💗

Lett blødning i går, borte i dag. Enten en sånn tante-salutt for å varsle ankomst, eller ikke. Umulig å vite før søndag kommer! :( de siste dagene før ikm er kjipe, de går sååå sakte og det blir mer og mer fristende å teste. Men jeg skal holde meg sterk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, RosaHelikopter skrev:

Klarte ikke å vente - kjøpte CB med ukesindikator, og jeg er gravid! ❤️

Lykke til liiamarsen, satser på den sitter i morgen!

Takk! Og masse gratulerer! 💛🌸 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, liiamarsen skrev:

Lett blødning i går, borte i dag. Enten en sånn tante-salutt for å varsle ankomst, eller ikke. Umulig å vite før søndag kommer! :( de siste dagene før ikm er kjipe, de går sååå sakte og det blir mer og mer fristende å teste. Men jeg skal holde meg sterk! 

Æsj... d fikk jeg denne pp også. En liten blødning dagen før, som stoppet, før tanta kom dagen derpå..

Krysser fingrene for deg 😘 de dagene er såå kjipe ja! Hang in there 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Flutili skrev:

Tr kom i dag😭

Nei?! Du hadde jo helt tydelig strek. 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.6.2018 den 23.40, Leiia skrev:

Men blenda 9 dpo med Babyplan sine tidligere som skal være følsommere. 😕 

Men håper videre! Har bare klart å få til tynn lys urin både morgen, middag og kveld så satser på at den var ekstremt konsentrert når den slo ut igår. 

Nervepirrende, og spesielt etter kjemisk bekreftet på blodprøve sist. Men hvor trist det enn er å få en tidlig positiv som bleikner, foretrekker jeg det foran å kun teste ved IKM og leve uvitende. Det er en form for trøst i å vite at eggene blir befruktet i det minste. Føler 50% av jobben funker ihvertfall. Jeg er jo godt voksen så er jo ingen selvfølge å få lett befruktede egg i min alder. Så jeg tar de små gledene jeg får og så krysser vi alt videre og heller får jobbe med å prøve å forbedre/optimalisere miljøet hvor det skal feste seg. 

Noen som hatt hell med å sette nåler i den forbindelse her? 

Åssen gikk det m deg?💗 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle hatt mensen igår men ikke kommet ennå. Allikevel har jeg hatt litt av og på menssmerter. Har vært så opptatt av å pakke da vi reiser til Syden imorgen så har ikke fått kommet meg til apoteket. Tenker at dersom den ikke har kommet på mandag så får jeg kjøpe en test der nede 🌞😊 men med min flaks så kommer den vel på flyet 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Knerten <3 skrev:

Æsj... d fikk jeg denne pp også. En liten blødning dagen før, som stoppet, før tanta kom dagen derpå..

Krysser fingrene for deg 😘 de dagene er såå kjipe ja! Hang in there 💗

 

Tok test i dag, blenda. Da blir det øl på grillfest med vennene mine i kveld mens jeg venter på at tanta kommer dundrende! 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, liiamarsen skrev:

 

Tok test i dag, blenda. Da blir det øl på grillfest med vennene mine i kveld mens jeg venter på at tanta kommer dundrende! 😂 

Det er fortsatt en mulighet og jeg krysser fingrene for deg 💗

Kos deg masse på fest 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, natti_ skrev:

Jeg fikk positiv test idag 😍 klarte ikke vente med å teste siden mensen var en dag forsinket.

Gratulerer 💗💗💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎07‎.‎07‎.‎2018 den 22.00, natti_ skrev:

Jeg fikk positiv test idag 😍 klarte ikke vente med å teste siden mensen var en dag forsinket.

Gratulerer! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.7.2018 den 22.00, natti_ skrev:

Jeg fikk positiv test idag 😍 klarte ikke vente med å teste siden mensen var en dag forsinket.

Gratulerer 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...