Gå til innhold

Mannen har bestilt en ukes guttetur uten å spørre meg først..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er jo en fullstendig mangel på respekt å planlegge over hodet på deg sånn. Spørre om lov en nå en ting, men å si i fra og høre om det passer er jo noe helt annet. Hadde mannen min gjort det samme, hadde jeg lurt på om det hadde klikket for han, det hadde bare ikke skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hadde vært uaktuelt, vi har bare 5 uker ferie hver og må bruke av den til planleggingsdager, SFO stenger 6 uker i sommer osv. Så det vi får felles da er hellig og familietid.. hadde han brukt  en uke av vår 1.5 uker med felles ferie på seg selv hadde det blitt skilsmisse her i huset.. 

Anonymkode: 8e54a...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær nå en god kone og la det gå. Du kan jo ordne deg en tur selv neste år. Det går opp i opp. Kvinner tjener vel sine egne penger i 2018.

Anonymkode: 50a18...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært min mann skulle han ha fått avlyst når økonomi ikke spiller noen rolle. Hadde aldri godtatt dette. Man planlegger sammen som familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎14‎.‎06‎.‎2018 den 13.21, Anonym bruker skrev:

Vær nå en god kone og la det gå. Du kan jo ordne deg en tur selv neste år. Det går opp i opp. Kvinner tjener vel sine egne penger i 2018.

Anonymkode: 50a18...7d5

Det spiller ingen rolle hvem som tjener hva. Det her er snakk om at alt ansvaret for barna blir dumpet på henne i en uke uten at hun har noe hun skulle ha sagt.

Anonymkode: fb4cc...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde klikka..

Anonymkode: 63a72...de8

What she said 👆🏻

Anonymkode: 6a29d...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...