Gå til innhold

IKM UKE 25


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Men du kan ikke lede om du er gravid med en testpinne fra clear blue dom er laget for å teste eggløsning! De kommer det alltid skyggestrek eller sterkere strek på.

Anonymkode: 3aac9...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dfghi

Hm, har ikke hørt om at en kan bruke fertilitetstest for å se etter graviditet, andre som vet?

men den ene testpinnen hun tok var slik jeg forstod det vanlig graviditetstest? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Førstegangsprøvendejuni18 skrev:

Nei vent bildet over er feil. Eller tok den etter tips om at vanlige el- testpinner på Clear Blue fertilitets monitor viser sterkere. Rart med to streker hvis dette er vanlig mensen da ikke sant? :) Men dette er da altså gravid test streken jeg så , liten skyggestrek ikke sant ? Jeg ser den i alle fall. Tiden vil vise. Uansett glad for at dette nok viser jeg kan bli gravid uansett :) jeg er 35 og to måneder så har vært litt bekymret. 

IMG_20180618_001947.jpg

Min var slik med begge barna! Krysser fingrene for deg 🙂 

Anonymkode: 7313e...c43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men du kan ikke lede om du er gravid med en testpinne fra clear blue dom er laget for å teste eggløsning! De kommer det alltid skyggestrek eller sterkere strek på.

Anonymkode: 3aac9...c20

Nei , er klar over at det alltid blir to streker. Men man kan se på hvor sterke strekene er og få en indikasjon har jeg lest. Og det rare er alt de ble mye mer blå enn vanlige og liknet litt på tester som jeg tok da jeg hadde eggløsning. 

NB ! Må også tipse om alt jeg har brukt iq- qi progesteron krem fra pfc (de som. Selger lady comp og sånt) etter tips fra nettsiden til pfc. Så OM jeg er gravid er det kanskje takket re den kremen, har nemlig lest flere tråder her inne om folk som har brukt den, eller progesta care krem-, og blitt gravid første måneden med hjelp av den  kremen. Jeg har selv slitt med mye  kviser og har lurt på ubalanse  eller pco. Jeg har forøvrig nå vært hos gynekolog og hun så ikke tegn til pco. Ble så lettet  for det. Uansett, for folk som strever  med å bli gravide så anbefales det å teste hormon balansen. Jeg har også nylig hatt kontakt med Doktor Leif Ims som jeg tenker på å ta en utredning hos hvis det ikke skulle klaffe nå, hvorfor vente, jeg er snart 35. Han skriver ut naturlig progesteron ifølge en bruker jeg fant på nettet. Og da ble en som leste hadde prøvde i to år gravid.  Sjekk denne siden som doktor Leif Ims sa jeg måtte sende inn en hormon test til

http://hormontest.org

 

Så går svarene til han. Jeg synes det virker lovende å tenker å prøve det om det ikke klaffer nå. Nå skal det sies alt jeg og mannen ikke hadde mulighet til å prøve super mye å bli gravid siste måneden så er jeg gravid så er det en bonus, men hvis ikke så er ikke det super overraskende heller. 

Jeg leste også om noe som heter Wild Jam Noen piller man kan ta for å øke progesteron. Og også om noe som heter baby klister. 

Så det er mange hjelpemidler.. 

 

Angående testing så ser jeg fortsatt en svaaaak strek og er fortsatt øm i brystene som jeg IKKE pleier å være. Men er litt usikker på om det kan komme av progesteron kremen iq-qi jeg tar nå eller hva det kan være. 

Vi får se 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Babybabies skrev:

Det er helt klart en strek der!!😃 jeg tror ganske sikkert du er gravid altså 👆🏻

Jeg hadde siste mens 23.mai, nå har jeg fått fem skyggestreker og bare venter på at onsdagen skal passere og mensen ikke kommer.. og spiren klorer seg fast 💕

 

Hvordan går det med deg babybabies fått flere "tegn" ? :) Les eventuelt min forrige melding for tips om progesteron, synes det er spennende saker 🙂

Har blant annet lært at mye stress kan gi økt østrogen mengde som gir vansker med å bli gravid, så om det ikke klaffer nå skal jeg teste hormonene mine. Link til hvordan man gjør det i forrige mail. Har foresten også lest at legemiddelet vitex også hjelper mange med progesteronen. 

 

jeg har dessverre ikke vært i en livssituasjon hvor jeg har kunnet prøve å få barn før nå. Og mange sier jo at fruktbarhet kan gå ned rundt 35. Jeg tror uansett at jo eldre man blir jo lettere er det å få litt tull mer hormon balansen. Men jeg har trua på alt det order seg til slutt når det finnes så mange hjelpemidler. Denne måneden har jeg lest masse på forumer jeg ikke ante om å bli gravid. En spennende verden disse forumene , hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Babybabies skrev:

Hm, har ikke hørt om at en kan bruke fertilitetstest for å se etter graviditet, andre som vet?

men den ene testpinnen hun tok var slik jeg forstod det vanlig graviditetstest? 😄

 Nei hun bruker eggløsningstest. Derav mitt svar om at de ikke sier noe om indikasjon på svangerskap.

Anonymkode: 3aac9...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

 Nei hun bruker eggløsningstest. Derav mitt svar om at de ikke sier noe om indikasjon på svangerskap.

Anonymkode: 3aac9...c20

Skjønner det kan misforstås, men hvis du leser postene etter hverandre så la jeg først ut feil bilde, av en eggløsning test som jeg tok mest for å se hvordan strekene så ut. Men den siste pinnen jeg la ut er Clear blue fertilitets monitor graviditetstest. Den som er blå. Og der fikk jeg en utydelig blå strek. Hvis du ser nøye på bildet. Det er bilde nummer to jeg la ut. Så kanskje det er noe, kanskje ikke 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Babybabies skrev:

Hm, har ikke hørt om at en kan bruke fertilitetstest for å se etter graviditet, andre som vet?

men den ene testpinnen hun tok var slik jeg forstod det vanlig graviditetstest? 😄

Nei, skjønner du lurer, jeg leste om det på en graviditet forum side husker ikke hvor. St om man får to sterke streker eller streker som likner på egg løsning streker kan det tyde på noe. Og alt det KAN være noe om det er sterke streker på rett tid i måneden (når mensen skulle kommet/rett før mensen).  noen velger å la være å prøve å tyde de, andre er så nysgjerrige (og har for eksempel ikke graviditet test der og da eller vil ikke bruke penger så prøver andre metoder). Det er definitivt en periode som kan gjøre en litt sprø og teste gal i alle fall 😂🤣😁😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P.s grunnen er at lh stigning og hCG stigning kan arte seg litt likt og alt de to hormonene har ganske lik oppbygning. Google det om dere vil lære mer om det, jeg vet ikke flere detaljer 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dfghi
6 timer siden, Førstegangsprøvendejuni18 skrev:

Hvordan går det med deg babybabies fått flere "tegn" ? :) Les eventuelt min forrige melding for tips om progesteron, synes det er spennende saker 🙂

Har blant annet lært at mye stress kan gi økt østrogen mengde som gir vansker med å bli gravid, så om det ikke klaffer nå skal jeg teste hormonene mine. Link til hvordan man gjør det i forrige mail. Har foresten også lest at legemiddelet vitex også hjelper mange med progesteronen. 

 

jeg har dessverre ikke vært i en livssituasjon hvor jeg har kunnet prøve å få barn før nå. Og mange sier jo at fruktbarhet kan gå ned rundt 35. Jeg tror uansett at jo eldre man blir jo lettere er det å få litt tull mer hormon balansen. Men jeg har trua på alt det order seg til slutt når det finnes så mange hjelpemidler. Denne måneden har jeg lest masse på forumer jeg ikke ante om å bli gravid. En spennende verden disse forumene , hehe :)

Jeg syns også det er veldig spennende og googler mye. Jeg er så utrolig trøtt.. husker ikke at det slo så fort ut sist🤔 Men for all del, dette er ikke klaging og jeg håper det bare er et godt tegn 😁

 

jeg har ikke lest noe om det du skriver, men vet at stress minker sjansene for å bli gravid. Blør du fremdeles eller har det gitt seg? Håper det klaffer for deg 👶🏼😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dfghi
3 timer siden, Førstegangsprøvendejuni18 skrev:

Nei, skjønner du lurer, jeg leste om det på en graviditet forum side husker ikke hvor. St om man får to sterke streker eller streker som likner på egg løsning streker kan det tyde på noe. Og alt det KAN være noe om det er sterke streker på rett tid i måneden (når mensen skulle kommet/rett før mensen).  noen velger å la være å prøve å tyde de, andre er så nysgjerrige (og har for eksempel ikke graviditet test der og da eller vil ikke bruke penger så prøver andre metoder). Det er definitivt en periode som kan gjøre en litt sprø og teste gal i alle fall 😂🤣😁😂🙈

Ja jeg har testet litt og kan du si 🤣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Babybabies skrev:

Ja jeg har testet litt og kan du si 🤣 

Hei, 

Nei blødningen stoppet etter to dager , bare litt tredje dagen og det er litt uvanlig. Har fortsatt ømme bryst, eggløsning testene får veldig mye blått over hele skjermen når jeg tester og jeg fikk en tydelige blå strek på Clear Blue fertilitets monitor graviditetstest- pinnen. MEN som sagt så tar jeg nå progesteron krem som heter iq-qi og er redd for at det kan gjøre alt jeg tror jeg ferdig gravid. Samtidig det at jeg fikk SÅ vondt i bekken og korsrygg og også har fått litt mer vondt i korsrygg og rygg nå og litteratur granne bitte litt kvalm taler for. Så det er nok fortsatt håp men tør ikke håpe for mye. Men får ta alt med et smil. Det er tross alt første prøve periode vi prøver og hadde aldri trodd alt jeg skulle merke symptomer så fort. Så det har vært en reise fra å tro jeg kanskje ha pco til dette 😮🤨😯 . Jeg har bestilt gravid test strimler og digital test med ukeindikator jeg tenker å ta hvis strimlene er positive. For spennende! Kjente også en tydelig men ikke sterk og uvant smerte i mage nede i der i går... Så skjønner nesten ikke om progesteron kremen kan rettes ansvarlig for alt dette  heller ?!?   *Bitenegler *bitenegler *bitenegler *  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*jeg fikk en tydeligere blå strek på Clear Blue fertilitets monitor testen* . Ps føler faktisk at jeg har mer energi enn vanlig. Hm har lest om det men det er litt utrolig. Nei jeg får bare vente å se, rett og slett. 🙈🌼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

P.s tror de strimlene skal komme i posten i dag.. spennende! hvis jeg klarer å la være å kjøpe en ny test i dag da... Blir jo dyrt dette 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Førstegangsprøvendejuni18 skrev:

*jeg fikk en tydeligere blå strek på Clear Blue fertilitets monitor testen* . Ps faktisk at jeg har mer energi enn vanlig. Hm har lest om det men det er litt utrolig. Nei jeg får bare vente å se, rett og slett. 🙈🌼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Førstegangsprøvendejuni18 skrev:

Hei, hva med deg babybabies. Satser for deg også. Jeg tror ikke jeg tester positiv før 24. Juni da der er lite sannsynlig jeg ble befruktet i så fall før 10/11 Juni.  Så jeg kan kjenne etter så mye jeg vil , men er bare å smøre seg med tolmodighet :)

 

Pppdatering angående iq -qi kremen: jeg lærte noe veldig interessant, det er Dr. Leif Ims faktisk som er en av pådriverne for å ha fått denne kremen til Norge. Jeg ringte nemlig til han på kundeservice i PFC (De som selger Lady og baby comp of pearly) og han fortalte meg masse. Det er Leid Ims som fant ut av dette med kremen, og den er laget slik at ingrediensene i kremen løser seg opp med noen stoffer i huden (svovelsyre, ikke sikker husker ikke helt akkurat nå) og når de gjør det DA dannes det progesteron. Så det er en veldig naturlig progesteron tilførsel og helt lovlig i Norge. Og kremen kan brukes faktisk helt til 6 mnd graviditet sa han på PFC.(skriver dette også i tilfelle andre googlet dette senere)  NB!! Det er fordi at man bør ikke slutte brått med sånn krem , i alle fall ikke om man er noe eldre/ mistenker progesteron mangel. Det kan da føre til en spontan abort. Kremen gjør at man lager progesteron, som gjøre at kroppen holder temperaturen varm, litt varmere enn vanlig temperatur.  Så alle som sliter  med SA, SE HIT!!! denne kremen har hjulpet mange med sa aborter , i alle fall de som har mange. Noen sa er naturlige, barnet er ikke sterkt eller friskt nok til å leve, men er det mange SA Så kan denne kremen hjelpe for da er det ikke tilfeldig lenger. Han sa også St det er svært viktig å ta ekstra sink i graviditet, for det er det viktig å haye  sink  for det styrker barnets hjerne utvikling. Og han sa de også selger en d- vitamin krem på samme type pumpe flaske. Da får se 10000 IU av d vitamin hver dag, som er ca 250 mg på norsk . I Norge anbefaler de nå opp til 80-100 om dagen, men man skal faktisk ta 250 mg om dagen . Det er det ikke skadelig å ta, har jeg lest mange! Steder. Men selvfølgelig, etter noen måneder kan man sjekke d vitamine nivå hos lege om man er bekymret for det. Men nordmennene har som regel ekstremt lavt nivå d vitamin. D- vitamin hjelper for mange  av kroppens funksjoner og er mye viktigere enn mange tror og også viktig for å stabilisere syklus sa han i kundeservice på pfc. Han sa også at de har hatt mye bedre resultater av iq-qi kremen (uttales iq- ki kremen sa han) enn av progesta care krem . Som også er litt ulovlig egentlig, da en lege ikke har skrevet ut progesteronet. Og han sa også at navnet på kremen står for iq- altså hjernens IQ, og qi - litt , som står for energi. Så da er det ikke rart jeg har fått mer energi i det siste i alle fall. Han trodde heller ikke alt jeg kunne ha masse gravid symptomer kun av kremen. Men uansett, har lært masse og ville dere det med dere. Håper mange kan ha nytte av denne kunnskapen og finnes denne posten når de søker på progesteron eller sa /spontan abort !!! :)

6 timer siden, Førstegangsprøvendejuni18 skrev:

 

 

 

*jeg fikk en tydeligere blå strek på Clear Blue fertilitets monitor testen* . Ps faktisk at jeg har mer energi enn . Hm har lest om det men det er litt utrolig. Nei jeg får bare vente å se, rett og slett. 🙈🌼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svak strek, men er det riktig å bruke de gravidsticksa uten monitoren? Min monitor er kun for eggløsning. Men de selger ikke pakker kun for eggløsning lenger. 

Posta et innlegg på anonymforum i stad, men te kte jeg like godt kunne legge det her. Ser du har testa slik førstegangsprøverejuni18. Jeg er også 35 år. Har dog ei fra før. 

20180620_203932.jpg

Anonymkode: a8b4d...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.6.2018 den 20.48, Anonym bruker skrev:

Svak strek, men er det riktig å bruke de gravidsticksa uten monitoren? Min monitor er kun for eggløsning. Men de selger ikke pakker kun for eggløsning lenger. 

Posta et innlegg på anonymforum i stad, men te kte jeg like godt kunne legge det her. Ser du har testa slik førstegangsprøverejuni18. Jeg er også 35 år. Har dog ei fra før. 

20180620_203932.jpg

Anonymkode: a8b4d...4db

Hei :)

ja, jeg har lest litt ulikt. Men flere har kommentert til meg tidligere i tråden at å få en svak strek kan kanskje bety graviditet. Leste et sted at sytråd tynn strek ikke telt en en tjukk telt. Men jeg vet faktisk ikke. Angående å teste med el- testpinne så var det visst slik (etter en del lesing) at det der også kan vise graviditet hvis det kommer to sterke streker på pinnen. 

For min del har jeg skjønt at jeg nok ikke får ordentlig svar før kanskje 27 juni da jeg tror at om jeg er gravid at jeg ble befruktet 13. Juni. Men har kjøpt strips men de har ikke kommet enda 🙈🙈 for de skal være mer sensitive. Men jeg har fått sånne svake steker som deg , og jeg har fått svaaaaaaak strek på sånn Clear Blue digital tidlig testing (hvor det ytterste på pinen blir rosa) . Ble så gal av å vente, er jo min første prøveperiode for å bli gravid EVER så jeg tar dette litt som læring også.  .. så får jeg bli mer restriktiv med testing senere. Men jeg er nok for tidlig ute med testing og bør holde meg i skinnet. MEN jeg er forsiktig optimist fordi livmorhals tappen har en sånn konsistens som det sies om at den er når man er gravid, og jeg har ALDRI følt livmorhals tappen være sånn før !! :)og fordi jeg kjenner uvante kriblinger og små smerter der nede. Og fordi el- test på cbfm , på de er streken nå kjempetjukk. Hm.  Men endelig svar kommer vel i alle fall ca 27 ☺️☺️☺️🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi skulle stå *leste at sytåd tynn strek ikke kanskje teller, men at tjukkere strek kan indikere noe*. Og leste nå nylig også alt er begge streke tjukke på en el- test kan det antakelig være graviditet. Men at el tester er mindre sensitive enn graviditet test strips. 

Flere har sagt at de cbfm graviditet test pinnene kan indikere noe om de er svakt blå som jeg har sett . Men noen har skrevet det ikke var noe også. Så man vet nok ikke. MEN så at man kan kjøpe en pakke på eBay hvor alt er tilpasset gammel monitor , for jeg har den gamle cbfm monitoren. Her er link, de skal visst være sånn at ALLE er kompatibel med både gammel og ny monitor.

https://m.ebay.com/itm/20-4-Clearblue-Advanced-Fertility-Monitor-Sticks-Pregnancy-Tests-Kits-1-Preg-/220404217074?_mwBanner=1&_rdt=1

 

 

(Skikkelig teit store graviditet testene ikke er kompatibel , derfor man begynner å tolke de selv , hehe..) 

 

Jeg kan nok ikke gi deg et klart svar..men kjøp billige graviditet test strips fra billige tester eller babyplan eller One step Eller liknende , de skal være sensitive og vise graviditet så tidlig som 7 dpo. :) For noe da. Litt senere for andre :)

 

jeg har som sagt bestilt sånne selv. Spent :)🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.6.2018 den 18.19, Babybabies skrev:

Ja jeg har testet litt og kan du si 🤣 

Håper alt går rette veien babybabies. Si gjerne fra om utviklingen hos deg når du vet mer 🙂 krysser fingrene for deg. Men du var relativt sikker på at du var gravid ikke sant? :)☺️🌺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dfghi
9 timer siden, Førstegangsprøvendejuni18 skrev:

Håper alt går rette veien babybabies. Si gjerne fra om utviklingen hos deg når du vet mer 🙂 krysser fingrene for deg. Men du var relativt sikker på at du var gravid ikke sant? :)☺️🌺

Ja, jeg er gravid😍 To dager over mens og testene blinker gravid. (Tatt en digital med ukeindikator, i dag før mens og de  viste 1-2 uker og flere strimmeltester for å se økningen av HCG) Nå tok jeg en ny strimmeltest i dag tidelig, to dager siden sist og HCG øker bra. Krysser fingrene for at alt går som det skal 💕

 

hvordan går det med deg??👶🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg med CBFM igjen. 

 

Takk for svar.  Jeg har fått to streker på disse flere ganger nå,  og jeg prøvde for moro skyld å dyppe en i vann bare for å se om den får to streker default, men det gjorde den altså ikke. Så det forsterker jo mistanken min. Har tatt 3 tester fra RFSU, den første slo ikke ut, men de to siste har fått en svak, svak strek. 

Men nå i dag har jeg kjent på en murring i magen igjen, så ikke godt å si. Hadde egentlig tenkt å ikke teste før over helga, men ikke lett.

Jeg må også gå på noen medisiner nå som jeg er gravid, og jeg vet liksom ikke helt ennå om jeg skal hente de ut før jeg er heeelt sikker... 

 

Anonymkode: a8b4d...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Meg med CBFM igjen. 

 

Takk for svar.  Jeg har fått to streker på disse flere ganger nå,  og jeg prøvde for moro skyld å dyppe en i vann bare for å se om den får to streker default, men det gjorde den altså ikke. Så det forsterker jo mistanken min. Har tatt 3 tester fra RFSU, den første slo ikke ut, men de to siste har fått en svak, svak strek. 

Men nå i dag har jeg kjent på en murring i magen igjen, så ikke godt å si. Hadde egentlig tenkt å ikke teste før over helga, men ikke lett.

Jeg må også gå på noen medisiner nå som jeg er gravid, og jeg vet liksom ikke helt ennå om jeg skal hente de ut før jeg er heeelt sikker... 

 

Anonymkode: a8b4d...4db

Hvis der var en svak svak strek så indikerer jo det at at du er gravid. Så det virker slik. Hvilken dato har du IKM sa du det? Spennende, jeg er optimist på dine vegne :):)

 

 

For min del er det første gang jeg ever har mistenkt å være gravid så tanken er SÅ utrolig.  men når tre - fire sånne cbfm gravi test pinner har fått to blå streker, og også en svak strek på Clear Blue tidlig graviditet test (den hvor det du stikker i urinen blir rosa)  pluss jeg kjenner en rekke symptomer  , som f eks vann aktig utflod som jeg ellers ALDRI har, pluss livmor hals tappen føles annerledes en noengang... Så jeg si jeg er optimist nå. Bare blir redd hver gang det stikker i magen av noe skal skje, men damene i min familie har jo alle vært fruktbare (noen få har mistet / SA, men da blitt gravide igjen etterpå) , så har jeg vel grunn til å være optimist håper jeg. Er på vei hjem nå og håper å finne gravi test strips pakke i posten og alt dette kan være dagen jeg kan få enda mer bekreftelse som er litt mer sikker !! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Babybabies skrev:

Ja, jeg er gravid😍 To dager over mens og testene blinker gravid. (Tatt en digital med ukeindikator, i dag før mens og de  viste 1-2 uker og flere strimmeltester for å se økningen av HCG) Nå tok jeg en ny strimmeltest i dag tidelig, to dager siden sist og HCG øker bra. Krysser fingrene for at alt går som det skal 💕

 

hvordan går det med deg??👶🏼

Så bra hurra, ble så glad dag jeg leste det. Gratulerer . Jeg har masse tegn osv (les posten min over det) så jeg håper veldig og er litt optimist . Håper å finne gravi test strips i posten når jeg kommer hjem om ca en halvtime. Æææ:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Førstegangsprøvendejuni18 skrev:

Hvis der var en svak svak strek så indikerer jo det at at du er gravid. Så det virker slik. Hvilken dato har du IKM sa du det? Spennende, jeg er optimist på dine vegne :):)

 

 

For min del er det første gang jeg ever har mistenkt å være gravid så tanken er SÅ utrolig.  men når tre - fire sånne cbfm gravi test pinner har fått to blå streker, og også en svak strek på Clear Blue tidlig graviditet test (den hvor det du stikker i urinen blir rosa)  pluss jeg kjenner en rekke symptomer  , som f eks vann aktig utflod som jeg ellers ALDRI har, pluss livmor hals tappen føles annerledes en noengang... Så jeg si jeg er optimist nå. Bare blir redd hver gang det stikker i magen av noe skal skje, men damene i min familie har jo alle vært fruktbare (noen få har mistet / SA, men da blitt gravide igjen etterpå) , så har jeg vel grunn til å være optimist håper jeg. Er på vei hjem nå og håper å finne gravi test strips pakke i posten og alt dette kan være dagen jeg kan få enda mer bekreftelse som er litt mer sikker !! :)

P.s gøy sted du testet med vann, da vet vi hvordan det arter seg. Blir det foresten grå streker i testen av vann, eller bare helt blank test? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...