Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du ser?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg glemte en ting: Bikinibukse der halve rumpeballene henger utenfor, sånn som dette. http://lifeonaboard.se/den-basta-genvagen-till-en-snygg-rumpa/ Sikker ikke så ille om du er ung, veltrent og på Copacabana, men når du er på ei familiestrand i Norge og runpa di har vært i bruk i godt over 60 år, så bør du velge noe som dekker bedre. Ihvertfall om du skal spasere saaakte ut i vannet, bøøøøye deg ned og skylle hendene, og så stå og tenke på om du skal bade eller ikke i 10 minutter. Jeg er ikke prippen altså, men det er ikke alt man trenger å se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Jeg glemte en ting: Bikinibukse der halve rumpeballene henger utenfor, sånn som dette. http://lifeonaboard.se/den-basta-genvagen-till-en-snygg-rumpa/ Sikker ikke så ille om du er ung, veltrent og på Copacabana, men når du er på ei familiestrand i Norge og runpa di har vært i bruk i godt over 60 år, så bør du velge noe som dekker bedre. Ihvertfall om du skal spasere saaakte ut i vannet, bøøøøye deg ned og skylle hendene, og så stå og tenke på om du skal bade eller ikke i 10 minutter. Jeg er ikke prippen altså, men det er ikke alt man trenger å se. 

Ha ha, jeg har en sånn!!! 😂

(bruker den ikke på offentlig strand i Norge da)

Anonymkode: 9424d...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du skal kun ha bikini under tunikaen. Passer det ikke å gå med bikini, passer det ikke å gå med tunika. Og tights med blondekant har 10 års aldersgrense, dessverre. 

Aller verst i år er likevel hotpants i dongeri. Den som viser hele rumpen, og er bittelitt lengre foran. Har nesten lyst å kjøpe en selv, bare for å illustrere hvor utrolig stygt det er. 

Anonymkode: 4cb8c...9a7

Har truser som er større enn enkelte jeans-shortser... vi snakker ikke om gigatruser heller, helt normale hipstere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner hva du sier, men jeg tenker ikke at fattig har direkte med «stygge» klær å gjøre. Det går vel helt fint å kle seg normalt pent selv om man har lite penger. Mye billige basic klær å få kjøpt som er tilnærmet tidløse og dermed kan brukes i veldig mange år. Tenker man da heller burde la være å bruke penger på klær som opplagt er en relativt kortvarig trend og dermed ser veldig fort utdatert ut.

Anonymkode: cf3e5...c5a

Jeg skrev det jeg skrev fordi veldig mye av det som nevnes i denne tråden nettopp er moter som er gått av moten mer eller mindre nylig. Det som var in "nylig" defineres nå av mange som "stygt".

Det jeg skrev med å være fattig er jo nettopp fordi man som fattig ikke har mulighet til å bytte ut garderoben etter de nyeste motetrendene, slik mange i tråden tydeligvis synes man bør iom. at de mener klær som "nylig" var mote nå plutselig har blitt "stygt".

1 time siden, Anonym bruker skrev:

 

Man kan jo ikke ta en sånn tråd seriøst, fattig eller ei, jeg skjønner faktisk ikke at det er noe å reagere på. Jeg er og fattig og i følge denne tråden så gjør jeg alle synder. Men det tar jeg med et smil, og jeg har jo og en mening om hva jeg synes er fint eller ei. Skal jeg ikke kunne ha det fordi jeg er fattig? Jeg synes du er altfor hårsår. Man trenger ikke å ta alt så seriøst

Anonymkode: bd82a...6e4

Jeg er på ingen måte hårsår. Jeg gjorde meg bare en del betraktninger rundt tråden. Som sagt tar jeg ikke tråden spesielt seriøst - vanskelig når jeg sitter og ler av den. Men jeg har forståelse for at endel som er yngre enn meg, men uten muligheter for å bytte ut garderoben, kan slite mye når de leser at så mange er så bastante med hva som er stygt - og da tenker jeg hovedsaklig på de som har lange oppramsinger om hva de mener er stygt.

Og derfor nevnte jeg det jeg gjorde om at langt viktigere enn moter er det å finne ut hva som kler den kroppen man har, da blir trender mindre viktig - og da kan selv det noen mener er "stygge" plagg sitte fint og bli fine ;)

Anonymkode: ebffb...b2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant å si kommer jeg ikke på et eneste plagg jeg synes er stygt i seg selv. Det handler mer om hvordan man bruker det og hvilken stil man har. 

For eksempel synes jeg capri-bukser ofte er ganske kjerring. Men denne dama her synes jeg er feiende flott: https://www.vivienofholloway.com/women-c70/trousers-c14/capri-pants-blue-denim-gold-stitch-p1139

Og så synes jeg det er gøy når folk har sin egen stil. De trenger ikke kjøre fullt karneval hver dag, men bare ha noe ved seg som gjør det  annereldes, typene, snertent og interessant. 

 

Anonymkode: f52b0...55f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, frk Nilsen skrev:

Har truser som er større enn enkelte jeans-shortser... vi snakker ikke om gigatruser heller, helt normale hipstere. 

He he, det tenkte jeg ikke på. Mine truser ville garantert stukket nedenfor. 

Anonymkode: 4cb8c...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

He he, det tenkte jeg ikke på. Mine truser ville garantert stukket nedenfor. 

Anonymkode: 4cb8c...9a7

for å ikke tenke på slitet med å ta bikinilinja for å gå i shorts... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at jeg får lyst til å gå med leopardmønstret tights og laget opp med flammer, bare fordi jeg kan.

Anonymkode: 2a09f...ed5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, sug lut skrev:

Haha, jeg tilgir tenåringene alt, siden jeg tilbrakte tidlig åttitall med å syrebade, klippe og lappe bukser. Men er du voksen er det pinlig, ja, tydelig ferdigkjøpte hull er jo aldri pent.

Hva med selvlagde hull? 🤣 jeg tuller ikke men etter endt permisjon satt jeg igjen med åtte jeans med hull på venstre kne. Det var tydelig at jeg har brukt mye tid på å leke på gulvet og venstre kne har fått gjennomgå. 

Anonymkode: 8ba98...ee9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øverst på listen akkurat nå er denimshorts der halve ræven henger ute. 

Misliker også veldig piratbukser, capribukser, t-skjorter med glitter og glor på, spisse sko på menn, culotter og allværsjakker.

Men jeg kan like dyreprint, om det ikke her heldekkende 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker tightsene mine og laaang gensre over... Og ikke glemme treningstightsene mine 😍 og treningsjakka. Trener/går tur flere ganger i uka. Bruker også de buksene fra cubus som er vide(vanskelig å beskrive)

Kler meg komfertablet og bryr meg lite om mote.

 

Det værste jeg ser er leopardmønster ol.

Anonymkode: 4dca1...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birkenstocks på andre enn helsepersonell som er på jobb.

Haremsbukser.

High waist shorts. 

 

 

Anonymkode: 2f8cf...184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

I følge denne tråden er det noe galt med alle plagg...

Anonymkode: 6ea61...a73

Trodde du at du skulle få en fasit? Har du ingen egen smak? Du går da vel med tunika eller allværsjakke eller crocs uavhengig av hva borti hundre forskjellige innlegg her sier? Så folk har forskjellig smak - ingen bombe eller grunn til å revurdere hva du har på deg. 

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er litt rart at vanlige plagg blir betegnet som det styggeste man ser. 

Å ikke ville gå med allværsjakke, tunika eller capribukse er jo helt greit, men at det er det styggeste man ser er litt voldsomt?

Det styggeste jeg ser er for små klær, skitne og slitte bukser og dyreprint. Ellers kan det meste være fint på rett person  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.6.2018 den 9.16, Fandens Oldemor skrev:

Tights til under knærne med en liten blondekant nederst 

Cargo-bukser til under knærne 

Egentlig de fleste 3/4 lange benplagg, altså 

All dyreprint 

Det aller meste av fleece 

Allværsjakke som hovedjakke 

Hvite sokker til det meste 

Sommerklær utenom sommersesong 

Enig i alt, kanskje med unntak av dyreprint. 

Kan være fint hvis det er diskret og på rette typen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sug lut skrev:

Trodde du at du skulle få en fasit? Har du ingen egen smak? Du går da vel med tunika eller allværsjakke eller crocs uavhengig av hva borti hundre forskjellige innlegg her sier? Så folk har forskjellig smak - ingen bombe eller grunn til å revurdere hva du har på deg. 

Neida, ingen fare, jeg kommer til å kle meg som jeg alltid gjør, jeg. Men jeg må si meg enig i Miss Marples innlegg der hun påpeker at det er litt rart at helt vanlige plagg som tunika, caprishorts og slitte jeans er det styggeste man ser. 

Anonymkode: 6ea61...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
På 5.6.2018 den 20.35, Mandala skrev:

Denne tråden er ikke noe å ta seriøst. Den viser jo også tydelig at vi liker ulike ting, og liker mindre godt ulike ting. Idag har jeg gått med en bukse under en kjole, jeg ønsker meg culotter, jeg bruker tights under kjole, jeg har Converse, jeg digger cordfløyel (spesielt grønn og brun), jeg ønsker meg slik bukse der rumpa henger ned på knærne osv osv. Det er da bare å fortsette å bruke den en har og det en liker, selv om ikke alle andre elsker det. Slik er jo livet, vi liker ulike ting.

Jeg og liker cordfløyel helt siden skolen har jeg digga det, Varme og gode på vinteren og komfortable. da jeg gikk i første året på ungdoms skola hadde jeg kun cordfløyelsbukser. men jeg tror det er ett lik eller hat plagg.

Anonymkode: 7d90a...9c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.6.2018 den 9.14, Gulltopp&Lillebjørn skrev:

Jeg har alltid fått litt noia av kordfløyel. Spesielt grønn og brun kordfløyel! 

Kusina mi ble tvunget til og gå i cordfløyelsbukser, hele tiden, i dag hater hun dem. Jeg har alltid likt dem og går i det nå og da. det er ikke det samme som har skjedd med deg, som med kusina mi?

Anonymkode: 7d90a...9c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kusina mi ble tvunget til og gå i cordfløyelsbukser, hele tiden, i dag hater hun dem. Jeg har alltid likt dem og går i det nå og da. det er ikke det samme som har skjedd med deg, som med kusina mi?

Anonymkode: 7d90a...9c5

Cordfløyel er inn igjen 😁

Anonymkode: 4f071...036

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Cordfløyel er inn igjen 😁

Anonymkode: 4f071...036

Cordføyel er kult, kanskje jeg må få kjøpt meg en bukse i det igjen :). Jeg bodde i cordfløyelsbukser når jeg var tenåring, nektet og gå i noe annet, mamma var helt fortvilet siden det var dongeribukser som var på moten da 😂

Anonymkode: bd82a...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...