Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du ser?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker ikke heller midt på leggen bukser, men det hender jeg bretter opp jeansene litt. Tells det som stygt?

Anonymkode: 5a6f6...ff1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tunikaer og bluser/skjorter med strikk nederst. 

Converse sko, særlig på menn og enda verre når de bruker dem til dress.

Tights og stramme tynne bukser i lyse farger som viser cellulitter og andre bulker i fri utfoldelse. Har forøvrig ingenting imot tights med kjole eller lange overdeler.

Slaskete joggebukser,college type, spesielt på menn.

Dongeribukser under kjole. 

Halstørkle, dandert på ymse vis.

Men egentlig bryr jeg meg ikke særlig om hva andre går med.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

I følge denne tråden, så tror jeg ikke at jeg bør gå ut.  Mye av det jeg har, finner jeg i denne tråden.🤣

Her er det jeg ikke liker :
singletter på menn
vide bukser som stopper midt på leggen
skinny jeans
for trangt tøy
voldsomme utringninger, så puppene nesten detter ut
åletrange skinnbukser
merketøy, når merket er viktigere enn plagget


 

Anonymkode: bd82a...6e4

Jeg glemte det verste

espadrillos til menn

Anonymkode: bd82a...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte bukser, spesielt vide, som går midt på leggen. Men det er kanskje fordi jeg er ganske høy selv, og har problemer med å finne lange nok bukser og derfor synes alt som ikke går helt ned til skoene og nesten på bakken, ser fravokst og enfoldig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, sug lut skrev:

Det er jo de eneste jakkene som er gode!

Nja, ikke de eneste. Men de er uansett mye mer behagelige enn de er pene ;)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Fandens Oldemor skrev:

Nja, ikke de eneste. Men de er uansett mye mer behagelige enn de er pene ;)  

Behagelig trumfer pen 360 dager i året. Dessuten synes jeg jakka mi er dødsfint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke plagg men sko:

converse!! Jeg synes de er så stygge og oppskrytt. Crocs er enda styggere men det virker som mange er enige i det.

Men converse synes såå mange er så fine og jeg synes de er stygge 

Anonymkode: 0a76e...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joggebukser når man møter opp til forelsninger på universitetet ! Du kan da prøve bedre.

Foreleserene her møter opp i dress og slips. Eller i alle fall dressbukse og en fin skjorte eller genser. Eventuelt kjole, fine bukser, skjørt og en fin topp på de kvinnelige foreleserne.

Jenter som møter opp på foreelesninger i hotpants og en minitopp slik at halve magen synes.

Du går på universitetet, for heaven sake !

Anonymkode: 780b4...11b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dropp tunikaen, 2006 ringte og ville ha plagget sitt tilbake....

Anonymkode: af00c...14a

Tunika er et flott plagg!

Anonymkode: 461f6...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle plagg med dyreprint, men tights med dyreprint er verst.

T-skjorter med mønster, paljetter og glitter.

Voksne menn med saggebukser. Jeg hadde gleden av å sitte en hel middag og se på bokseren til mannen på bordet ved siden av, for han sagget så at da han satte seg, så var linninga bak på olabuksa nede på låret hans, og hele bokseren var synlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner meg bare på dem som pynter seg til bryllup og går i stretchkjole fra Cubus og klumpete pensko. Lån en kjole om du ikke eier pene klær og ikke har råd til å investere i et fint antrekk akkurat da. 

Nylig var jeg i bryllup der halvparten kommer i lave skinnsandaler (birkenstock og ecco typ) og kjole jeg for min del ville gått på kafé eller stranda med. 

Anonymkode: 47cd6...595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på de som sier tunika med tights under, fryktelig kjerringaktig i mine øyne! 

Ellers: 

kjoler med tights eller bukse under

sånne hippie- bohem aktige plagg på litt store, halvgamle damer

3/4 lange cargo bukser, spesielt på menn😵

oversized boblejakker

Sportsaktige knelange shorts typ Bergans, norrøna osv til damer

magetopper på folk eldre enn vgs elever

Menn med helt smale bukser og lange, spisse finsko til

Anonymkode: cf3e5...c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

I motsetning til mange andre her, synes jeg tights er et helt ok plagg. MEN da må man ha en topp over som dekker rumpa, eller blir det ikke fint! Og den må ikke være hudfarget!

Og knekorte tights med blondekant er jo kjempefint!! 

Jeg er tydeligvis ingen moteløve...

Anonymkode: cd5c9...b71

Jeg er helt enig med deg 😊

Anonymkode: c28a7...26a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å være fattig og lese denne tråden blir rett og slett litt merkelig. Jeg blir i hvert fall innmari glad for at jeg er såpass voksen at jeg ikke bryr meg om hva andre mener jeg går med :)

Jeg har en turkis tunika/bluse (som en sier er forferdelig), tror den er 13-15 år gammel. Tidløs, klassisk i snittet. Når jeg har på meg den får jeg alltid kommentarer om hvor fin den er og får tidvis også spørsmål om hvor jeg har kjøpt den. Samme med en tights som går rett under kneet, med bred blondekant nederst til og med ;) - og når jeg har den til en kjole (som er 8 år gammel) så får jeg også alltid spørsmål om hvor jeg har kjøpt tightsen og kjolen. Når det ikke er vinter (eller 30 grader unna som det har vært i det siste) så går jeg gjerne i en allværs -/regnjakke. Da jeg fikk den for to år siden var den på mer enn halv pris på salg fordi den visstnok da var fjorårets farge. Jeg får stadig vekk kommentarer på hvor fin fargen er og at jeg er fin i den. En annen sommerkjole jeg har er vel 10 år gammel, minst - hadde den på her om dagen, fikk spørsmål fra ei på t-banen som helt tydelig har myyye bedre økonomi enn meg om hvor jeg har kjøpt den. En klassisk skinnjakke jeg kjøpte for 14-15 år siden fikk jeg nylig spørsmål fra flere unge jenter hvor jeg hadde kjøpt.

Så jeg ler litt når jeg leser denne tråden, jeg synes egentlig den bare er komisk. Hva som er stygt vil jo uansett komme helt an på øyet som ser. Veldig mye av det som nevnes i tråden er jo også ting som er veldig preget av motebildet nå og i de siste årene. Det som nå er "ut" blir plutselig sett på som "stygt".

Jeg er veldig glad for at jeg ikke er ung, fattig og leser en slik tråd, for da tror jeg at jeg kunne blitt deprimert, fremfor som nå å more meg stort over den.

Langt viktigere enn hva som er moderne er det at man velger klær som passer akkurat egen kropp. Det som kan fremheve de positive sidene man har. Har man klær som passer kroppstypen og et snitt som er mer flatterende for fasongen, da kan man komme unna med "håpløst umoderne" klær og se flott ut! Det gjelder egentlig for alle. Moter kommer og går, kroppens grunnleggende fasong forsvinner ikke, og da kan man kle seg for å gjøre det beste ut av den kroppen man har.

 

Anonymkode: ebffb...b2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er helt enig med deg 😊

Anonymkode: c28a7...26a

Vi er flere  👍

Anonymkode: 4f071...036

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner meg bare på dem som pynter seg til bryllup og går i stretchkjole fra Cubus og klumpete pensko. Lån en kjole om du ikke eier pene klær og ikke har råd til å investere i et fint antrekk akkurat da. 

Nylig var jeg i bryllup der halvparten kommer i lave skinnsandaler (birkenstock og ecco typ) og kjole jeg for min del ville gått på kafé eller stranda med. 

Anonymkode: 47cd6...595

Det er godt du skjønner deg på de da 😂

Anonymkode: bd82a...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det å være fattig og lese denne tråden blir rett og slett litt merkelig. Jeg blir i hvert fall innmari glad for at jeg er såpass voksen at jeg ikke bryr meg om hva andre mener jeg går med :)

Jeg har en turkis tunika/bluse (som en sier er forferdelig), tror den er 13-15 år gammel. Tidløs, klassisk i snittet. Når jeg har på meg den får jeg alltid kommentarer om hvor fin den er og får tidvis også spørsmål om hvor jeg har kjøpt den. Samme med en tights som går rett under kneet, med bred blondekant nederst til og med ;) - og når jeg har den til en kjole (som er 8 år gammel) så får jeg også alltid spørsmål om hvor jeg har kjøpt tightsen og kjolen. Når det ikke er vinter (eller 30 grader unna som det har vært i det siste) så går jeg gjerne i en allværs -/regnjakke. Da jeg fikk den for to år siden var den på mer enn halv pris på salg fordi den visstnok da var fjorårets farge. Jeg får stadig vekk kommentarer på hvor fin fargen er og at jeg er fin i den. En annen sommerkjole jeg har er vel 10 år gammel, minst - hadde den på her om dagen, fikk spørsmål fra ei på t-banen som helt tydelig har myyye bedre økonomi enn meg om hvor jeg har kjøpt den. En klassisk skinnjakke jeg kjøpte for 14-15 år siden fikk jeg nylig spørsmål fra flere unge jenter hvor jeg hadde kjøpt.

Så jeg ler litt når jeg leser denne tråden, jeg synes egentlig den bare er komisk. Hva som er stygt vil jo uansett komme helt an på øyet som ser. Veldig mye av det som nevnes i tråden er jo også ting som er veldig preget av motebildet nå og i de siste årene. Det som nå er "ut" blir plutselig sett på som "stygt".

Jeg er veldig glad for at jeg ikke er ung, fattig og leser en slik tråd, for da tror jeg at jeg kunne blitt deprimert, fremfor som nå å more meg stort over den.

Langt viktigere enn hva som er moderne er det at man velger klær som passer akkurat egen kropp. Det som kan fremheve de positive sidene man har. Har man klær som passer kroppstypen og et snitt som er mer flatterende for fasongen, da kan man komme unna med "håpløst umoderne" klær og se flott ut! Det gjelder egentlig for alle. Moter kommer og går, kroppens grunnleggende fasong forsvinner ikke, og da kan man kle seg for å gjøre det beste ut av den kroppen man har.

 

Anonymkode: ebffb...b2f

Skjønner hva du sier, men jeg tenker ikke at fattig har direkte med «stygge» klær å gjøre. Det går vel helt fint å kle seg normalt pent selv om man har lite penger. Mye billige basic klær å få kjøpt som er tilnærmet tidløse og dermed kan brukes i veldig mange år. Tenker man da heller burde la være å bruke penger på klær som opplagt er en relativt kortvarig trend og dermed ser veldig fort utdatert ut.

Anonymkode: cf3e5...c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt med dyremønster er grusomt. 😱Leopardflekkar og sebrastriper gjer seg best på dei dyra som er fødde med dei. 

Elles er eg lite glad i trange klede i skinn og pvc, det ser ekstremt harry ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G string.  (Ofte observert i kombinasjon med skjørt som henger fast mellom rompeballene eller med bukser som er litt lave i livet 🤣🤣🤣)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner meg bare på dem som pynter seg til bryllup og går i stretchkjole fra Cubus og klumpete pensko. Lån en kjole om du ikke eier pene klær og ikke har råd til å investere i et fint antrekk akkurat da. 

Nylig var jeg i bryllup der halvparten kommer i lave skinnsandaler (birkenstock og ecco typ) og kjole jeg for min del ville gått på kafé eller stranda med. 

Anonymkode: 47cd6...595

 

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det å være fattig og lese denne tråden blir rett og slett litt merkelig. Jeg blir i hvert fall innmari glad for at jeg er såpass voksen at jeg ikke bryr meg om hva andre mener jeg går med :)

Jeg har en turkis tunika/bluse (som en sier er forferdelig), tror den er 13-15 år gammel. Tidløs, klassisk i snittet. Når jeg har på meg den får jeg alltid kommentarer om hvor fin den er og får tidvis også spørsmål om hvor jeg har kjøpt den. Samme med en tights som går rett under kneet, med bred blondekant nederst til og med ;) - og når jeg har den til en kjole (som er 8 år gammel) så får jeg også alltid spørsmål om hvor jeg har kjøpt tightsen og kjolen. Når det ikke er vinter (eller 30 grader unna som det har vært i det siste) så går jeg gjerne i en allværs -/regnjakke. Da jeg fikk den for to år siden var den på mer enn halv pris på salg fordi den visstnok da var fjorårets farge. Jeg får stadig vekk kommentarer på hvor fin fargen er og at jeg er fin i den. En annen sommerkjole jeg har er vel 10 år gammel, minst - hadde den på her om dagen, fikk spørsmål fra ei på t-banen som helt tydelig har myyye bedre økonomi enn meg om hvor jeg har kjøpt den. En klassisk skinnjakke jeg kjøpte for 14-15 år siden fikk jeg nylig spørsmål fra flere unge jenter hvor jeg hadde kjøpt.

Så jeg ler litt når jeg leser denne tråden, jeg synes egentlig den bare er komisk. Hva som er stygt vil jo uansett komme helt an på øyet som ser. Veldig mye av det som nevnes i tråden er jo også ting som er veldig preget av motebildet nå og i de siste årene. Det som nå er "ut" blir plutselig sett på som "stygt".

Jeg er veldig glad for at jeg ikke er ung, fattig og leser en slik tråd, for da tror jeg at jeg kunne blitt deprimert, fremfor som nå å more meg stort over den.

Langt viktigere enn hva som er moderne er det at man velger klær som passer akkurat egen kropp. Det som kan fremheve de positive sidene man har. Har man klær som passer kroppstypen og et snitt som er mer flatterende for fasongen, da kan man komme unna med "håpløst umoderne" klær og se flott ut! Det gjelder egentlig for alle. Moter kommer og går, kroppens grunnleggende fasong forsvinner ikke, og da kan man kle seg for å gjøre det beste ut av den kroppen man har.

 

Anonymkode: ebffb...b2f

Man kan jo ikke ta en sånn tråd seriøst, fattig eller ei, jeg skjønner faktisk ikke at det er noe å reagere på. Jeg er og fattig og i følge denne tråden så gjør jeg alle synder. Men det tar jeg med et smil, og jeg har jo og en mening om hva jeg synes er fint eller ei. Skal jeg ikke kunne ha det fordi jeg er fattig? Jeg synes du er altfor hårsår. Man trenger ikke å ta alt så seriøst

Anonymkode: bd82a...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

 

Man kan jo ikke ta en sånn tråd seriøst, fattig eller ei, jeg skjønner faktisk ikke at det er noe å reagere på. Jeg er og fattig og i følge denne tråden så gjør jeg alle synder. Men det tar jeg med et smil, og jeg har jo og en mening om hva jeg synes er fint eller ei. Skal jeg ikke kunne ha det fordi jeg er fattig? Jeg synes du er altfor hårsår. Man trenger ikke å ta alt så seriøst

Anonymkode: bd82a...6e4

Jeg skjønner ikke hvorfor innlegget til anonym 595 kom med, det skulle ikke være der

Anonymkode: bd82a...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det å være fattig og lese denne tråden blir rett og slett litt merkelig. Jeg blir i hvert fall innmari glad for at jeg er såpass voksen at jeg ikke bryr meg om hva andre mener jeg går med :)

Jeg har en turkis tunika/bluse (som en sier er forferdelig), tror den er 13-15 år gammel. Tidløs, klassisk i snittet. Når jeg har på meg den får jeg alltid kommentarer om hvor fin den er og får tidvis også spørsmål om hvor jeg har kjøpt den. Samme med en tights som går rett under kneet, med bred blondekant nederst til og med ;) - og når jeg har den til en kjole (som er 8 år gammel) så får jeg også alltid spørsmål om hvor jeg har kjøpt tightsen og kjolen. Når det ikke er vinter (eller 30 grader unna som det har vært i det siste) så går jeg gjerne i en allværs -/regnjakke. Da jeg fikk den for to år siden var den på mer enn halv pris på salg fordi den visstnok da var fjorårets farge. Jeg får stadig vekk kommentarer på hvor fin fargen er og at jeg er fin i den. En annen sommerkjole jeg har er vel 10 år gammel, minst - hadde den på her om dagen, fikk spørsmål fra ei på t-banen som helt tydelig har myyye bedre økonomi enn meg om hvor jeg har kjøpt den. En klassisk skinnjakke jeg kjøpte for 14-15 år siden fikk jeg nylig spørsmål fra flere unge jenter hvor jeg hadde kjøpt.

Så jeg ler litt når jeg leser denne tråden, jeg synes egentlig den bare er komisk. Hva som er stygt vil jo uansett komme helt an på øyet som ser. Veldig mye av det som nevnes i tråden er jo også ting som er veldig preget av motebildet nå og i de siste årene. Det som nå er "ut" blir plutselig sett på som "stygt".

Jeg er veldig glad for at jeg ikke er ung, fattig og leser en slik tråd, for da tror jeg at jeg kunne blitt deprimert, fremfor som nå å more meg stort over den.

Langt viktigere enn hva som er moderne er det at man velger klær som passer akkurat egen kropp. Det som kan fremheve de positive sidene man har. Har man klær som passer kroppstypen og et snitt som er mer flatterende for fasongen, da kan man komme unna med "håpløst umoderne" klær og se flott ut! Det gjelder egentlig for alle. Moter kommer og går, kroppens grunnleggende fasong forsvinner ikke, og da kan man kle seg for å gjøre det beste ut av den kroppen man har.

 

Anonymkode: ebffb...b2f

Denne tråden er ikke noe å ta seriøst. Den viser jo også tydelig at vi liker ulike ting, og liker mindre godt ulike ting. Idag har jeg gått med en bukse under en kjole, jeg ønsker meg culotter, jeg bruker tights under kjole, jeg har Converse, jeg digger cordfløyel (spesielt grønn og brun), jeg ønsker meg slik bukse der rumpa henger ned på knærne osv osv. Det er da bare å fortsette å bruke den en har og det en liker, selv om ikke alle andre elsker det. Slik er jo livet, vi liker ulike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men hva skal man da ha under tunikaen?

Anonymkode: 9970c...924

Du skal kun ha bikini under tunikaen. Passer det ikke å gå med bikini, passer det ikke å gå med tunika. Og tights med blondekant har 10 års aldersgrense, dessverre. 

Aller verst i år er likevel hotpants i dongeri. Den som viser hele rumpen, og er bittelitt lengre foran. Har nesten lyst å kjøpe en selv, bare for å illustrere hvor utrolig stygt det er. 

Anonymkode: 4cb8c...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 

Man kan jo ikke ta en sånn tråd seriøst, fattig eller ei, jeg skjønner faktisk ikke at det er noe å reagere på. Jeg er og fattig og i følge denne tråden så gjør jeg alle synder. Men det tar jeg med et smil, og jeg har jo og en mening om hva jeg synes er fint eller ei. Skal jeg ikke kunne ha det fordi jeg er fattig? Jeg synes du er altfor hårsår. Man trenger ikke å ta alt så seriøst

Anonymkode: bd82a...6e4

Enig med deg. Hva man synes er fint eller ikke, har vel ikke noe med om man er fattig eller rik. Dyre klær er ikke pene fordi de er dyre. Og billige klær er ikke automatisk stygge. Jeg liker altså ikke bukser som går midt på leggen, enten merket er YSL eller brukt H&M kjøpt på Fretex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...