Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du ser?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser jo at jeg er helt ute å kjøre stilmessig 😛  Kan skrive opptil flere nevnte plagg her som jeg virkelig liker. 

Det jeg dog ikke er fan av som jeg kommer på nå

Dyreprint og flammer (de kommer i samme kategori, både type mennesker som bruker dette og hvor mye jeg misliker det) 

Ikke særlig glad i camo-klær (kan til nød fungere på ungdommer, men ikke på verken barn eller voksne)

Hvite bukser

Tights med kort t-skjorte/ for kort tunika etc over (kort tights under kjole har jeg ikke problemer med)

Fleece er som regel veldig lite pent, og tiltrekker seg alt av løse hår (dobbelt grunn til å unngå fleece)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I motsetning til mange andre her, synes jeg tights er et helt ok plagg. MEN da må man ha en topp over som dekker rumpa, eller blir det ikke fint! Og den må ikke være hudfarget!

Og knekorte tights med blondekant er jo kjempefint!! 

Jeg er tydeligvis ingen moteløve...

Anonymkode: cd5c9...b71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crocs

Kamuflasjemønster

Treningstights i urelevante situasjoner

Anonymkode: 25f2a...247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryter mange regler her ser jeg. Jeg sliter med kroniske smerter i hele kroppen og kvalme så for meg er det viktig med komfortable klær som ikke strammer, gnisser eller gir annet ubehag. Så får dere bare synes at jeg er harry 😄

Anonymkode: 2d017...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fandens Oldemor skrev:

Tights til under knærne med en liten blondekant nederst 

Cargo-bukser til under knærne 

Egentlig de fleste 3/4 lange benplagg, altså 

All dyreprint 

Det aller meste av fleece 

Allværsjakke som hovedjakke 

Hvite sokker til det meste 

Sommerklær utenom sommersesong 

Hva mener du med allværsjakke som hovedjakke ?

Anonymkode: c28a7...26a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tights under tunika eller kjole får jeg grøsninger av. Egentlig tights uansett, så lenge den ikke sitter på små barn eller ben som er i aktiv trening. 

Crocs

Anonymkode: 6a9f4...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Husker dere denne sekken ? 😳😂

518C059A-4956-48B8-ADB4-D95D16B2E847.jpeg

Anonymkode: 147b4...eaf

Den var jo superpraktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hva skal man da ha under tunikaen?

Anonymkode: 9970c...924

Nettopp. Kort tights på sommeren, jeans på vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bryter mange regler her ser jeg. Jeg sliter med kroniske smerter i hele kroppen og kvalme så for meg er det viktig med komfortable klær som ikke strammer, gnisser eller gir annet ubehag. Så får dere bare synes at jeg er harry 😄

Anonymkode: 2d017...bea

Jeg har også smerter og bevegelsesproblematikk, men det går an å finne løse og lette klær som ser stilige ut, det er ingen unskyldning. Det trenger ikke være tights med blondekant, joggebukse og crocks. Og det gjør fantastiske ting for humøret å ikke se ut som en dass :) 

Selv handler jeg en del på Indiska. De har mye «slacke» klær som fortsatt kan se pent ut. 

Feks MILA buksen, eller LIVIA buksen, feks. 

https://indiska.com/no/Mote/Bukser/c/pant?q=%3Anewproduct-desc%3Aitemtype%3AStyleVariantProduct#1

Anonymkode: 9b752...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har også smerter og bevegelsesproblematikk, men det går an å finne løse og lette klær som ser stilige ut, det er ingen unskyldning. Det trenger ikke være tights med blondekant, joggebukse og crocks. Og det gjør fantastiske ting for humøret å ikke se ut som en dass :) 

Selv handler jeg en del på Indiska. De har mye «slacke» klær som fortsatt kan se pent ut. 

Feks MILA buksen, eller LIVIA buksen, feks. 

https://indiska.com/no/Mote/Bukser/c/pant?q=%3Anewproduct-desc%3Aitemtype%3AStyleVariantProduct#1

Anonymkode: 9b752...c0f

Jeg bruket ikke tigths med blondekant. Bruker kun lange tigths i litt tykkere stoff fra Cubus. Kan ikke bruker bukser med glidelås og knapp. Det går bare ikke. Bruker også joggebukser fra Cubus, men ikke de i velour. De sitter godt inntil, det er ikke sånne løssittende så de kan fint brukes til pene topper uten at det ser rart ut. Crocs har jeg heller ikke. Har problemføtter og må ha gode sko

Anonymkode: 2d017...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn tights med blondekant er virkelig grusomt, med mindre det er på en 3åring

Tunika, med mindre det er over bikini på stranden 

fleece

shorts til midt på leggen, særlig de til menn

bolero

pulsvarmere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, sug lut skrev:

For tynne tights eller for tynn ettersittende kjole. Så alle cellulittene synes og det i tillegg blir tydelig for alle og enhver at du har g-streng men burde hatt spandex mamelukker.

Dyremønster

Kjoler/topper som det er mye av i butikken nå som har voldsomme, enorme volanger, http://www2.hm.com/en_asia1/productpage.0607322001.html

Klær man tydeligvis ikke kan ha bh under når man definitivt er over alderen for å gå uten bh.

Sååå enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men hva skal man da ha under tunikaen?

Anonymkode: 9970c...924

Dropp tunikaen, 2006 ringte og ville ha plagget sitt tilbake....

Anonymkode: af00c...14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, the amazing spidermamma skrev:

Er sko med i konkurransen? 

Adidas-slippers vinner i så fall soleklart! 

Kanskje etterfulgt av sånne langt-inni-rumpa-bukser som en del går med for tida. 

Haha, hvorfor adidas slippers?

Anonymkode: bd82a...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge denne tråden, så tror jeg ikke at jeg bør gå ut.  Mye av det jeg har, finner jeg i denne tråden.🤣

Her er det jeg ikke liker :
singletter på menn
vide bukser som stopper midt på leggen
skinny jeans
for trangt tøy
voldsomme utringninger, så puppene nesten detter ut
åletrange skinnbukser
merketøy, når merket er viktigere enn plagget


 

Anonymkode: bd82a...6e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bruket ikke tigths med blondekant. Bruker kun lange tigths i litt tykkere stoff fra Cubus. Kan ikke bruker bukser med glidelås og knapp. Det går bare ikke. Bruker også joggebukser fra Cubus, men ikke de i velour. De sitter godt inntil, det er ikke sånne løssittende så de kan fint brukes til pene topper uten at det ser rart ut. Crocs har jeg heller ikke. Har problemføtter og må ha gode sko

Anonymkode: 2d017...bea

Kan du linke til de buksene?

Anonymkode: 6c107...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva mener du med allværsjakke som hovedjakke ?

Anonymkode: c28a7...26a

At man bruker Bergans/Norrøna/Arc'Teryx/Stormberg-jakken sin selv om vær og vind tilsier at man kunne gått med vanlig, penere voksenjakke. 

Ser jeg er nokså alene om å få ticks i øyet av kort tights. Det henger kanskje sammen med at jeg ikke liker tunika heller, og flere av dere nevner at dere liker kort tights til tunika. Jeg synes heller ikke noe om kjole over tights 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fandens Oldemor skrev:

At man bruker Bergans/Norrøna/Arc'Teryx/Stormberg-jakken sin selv om vær og vind tilsier at man kunne gått med vanlig, penere voksenjakke. 

 😬

Det er jo de eneste jakkene som er gode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slaskete joggebukser. Dette  burde vært forbudt ved lov. 

Vide bukser 

Midt-på-leggen-bukser - gjelder for både kvinner og menn. Grusomt! Knelange shortser er helt greit, synes jeg. 

Anonymkode: 454aa...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...