Gå til innhold

Jeg har problemer med å bruke de nye iconene deres


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ofte når jeg setter inn et icon, så kan jeg ikke skrive mer, virker som om alt fryser. Da må jeg ta vekk iconet og sette de inn når jeg er ferdig med å skrive innlegget. Hvorfor er det sånn, er problemet hos meg tro?

Anonymkode: ed368...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener du smileys/emojies? Er det på mobil eller pc du opplever dette?
Hanne Mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, HanneMari Egmont skrev:

Mener du smileys/emojies? Er det på mobil eller pc du opplever dette?
Hanne Mari

Ja mener smileys/emojies. Det er på pc, om det er det samme på mobil vet jeg ikke.

Anonymkode: ed368...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, HanneMari Egmont skrev:

Takk for tilleggsinfo. Jeg melder det inn til teknisk!

Takk :)

Anonymkode: ed368...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg er det ikke lenger ikke mulig å skrive : og ) for å få smilefjes, det blir bare :)

Men ; og ) blir til ;)

Ellers har det lenge vært et problem at hvis jeg i en tekst setter inn et smilefjes og etterpå ser at jeg må tilføye noen ord i setningen før smilefjeset, så hopper bare markøren bak smilefjeset, helt konsekvent.

Jeg skulle ønske den gamle smilefjeslisten lå øverst, slik som før slik at jeg slipper å scrolle gjennom alle de nye temaene først.

Anonymkode: aa509...f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hos meg er det ikke lenger ikke mulig å skrive : og ) for å få smilefjes, det blir bare :)

Men ; og ) blir til ;)

Ellers har det lenge vært et problem at hvis jeg i en tekst setter inn et smilefjes og etterpå ser at jeg må tilføye noen ord i setningen før smilefjeset, så hopper bare markøren bak smilefjeset, helt konsekvent.

Jeg skulle ønske den gamle smilefjeslisten lå øverst, slik som før slik at jeg slipper å scrolle gjennom alle de nye temaene først.

Anonymkode: aa509...f26

Hvis du åpner listen med smileyes er det en tab som heter kategorier, velger du emoticons der kommer du automatisk ned til de gamle smileyene.

Ann Christin, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.6.2018 den 13.27, HanneMari Egmont skrev:

Takk for tilleggsinfo. Jeg melder det inn til teknisk!

Jeg lurer på om det blir gjort noe mer med det?

Anonymkode: ed368...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HanneMari Egmont skrev:

Fungerer det ikke for deg å gjøre slik Ann Christin beskriver?

Det er en annen anonym som Ann Chrisitin svarer

Anonymkode: ed368...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er en annen anonym som Ann Chrisitin svarer

Anonymkode: ed368...174

Er det på mobil eller pc du opplever problemer? Jeg har hatt noe lignende når jeg bruker tagger, men da må jeg slette cookies og alt.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ann Christin skrev:

Er det på mobil eller pc du opplever problemer? Jeg har hatt noe lignende når jeg bruker tagger, men da må jeg slette cookies og alt.

Ann Christin, admin

Pc

Anonymkode: ed368...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Pc

Anonymkode: ed368...174

Har du prøvd universalløsningen med sletting av cookies? Hvilken nettleser bruker du?

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Ann Christin skrev:

Har du prøvd universalløsningen med sletting av cookies? Hvilken nettleser bruker du?

Ann Christin, admin

Firefox. Jeg har ikke gjort det nei

Anonymkode: ed368...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.6.2018 den 23.08, Ann Christin skrev:

Her er en oppskrift på hvordan det gjøres: https://support.mozilla.org/no/kb/slett-informasjonskapsler-fjerne-informasjon-netts

Om det ikke hjelper så kan @HanneMari Egmont få meldt det videre evt.

Ann Christin, admin

Det hjalp overhodet ikke, noe det heller aldri gjør for meg, når dere ber oss om å slette coockies for å fikse ting som er galt med deres nettside.

Anonymkode: ed368...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.6.2018 den 22.52, Ann Christin skrev:

Er det på mobil eller pc du opplever problemer? Jeg har hatt noe lignende når jeg bruker tagger, men da må jeg slette cookies og alt.

Ann Christin, admin

Jeg bruker ikke tagger

Anonymkode: ed368...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det hjalp overhodet ikke, noe det heller aldri gjør for meg, når dere ber oss om å slette coockies for å fikse ting som er galt med deres nettside.

Anonymkode: ed368...174

Det er det første vi foreslår da den kan fikse problemet, neste steg er å innvolvere teknisk og da kan det ta litt tid. Men vi melder det videre.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnieropptatt
På 16.6.2018 den 21.56, Ann Christin skrev:

Det er det første vi foreslår da den kan fikse problemet, neste steg er å innvolvere teknisk og da kan det ta litt tid. Men vi melder det videre.

Ann Christin, admin

Når det er noe galt med deres nettside ber dere brukere gå gjennom en bruksanvisning, slette cookies o.l for å få det til å fungere? Lite proft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Minnieropptatt skrev:

Når det er noe galt med deres nettside ber dere brukere gå gjennom en bruksanvisning, slette cookies o.l for å få det til å fungere? Lite proft.

Når det kun er en bruker, som her, som har et problem kan det både være et problem hos oss, og det kan også være et problem hos bruker. Selv slet jeg nå med å bli logget ut hver gang jeg forlot siden, slettet cookies, godtok de på nytt, og det ordnet seg. Derfor er det ofte en enkel løsning for å kunne se om problemet er hos bruker eller programvaren.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 18.6.2018 den 22.48, Ann Christin skrev:

Når det kun er en bruker, som her, som har et problem kan det både være et problem hos oss, og det kan også være et problem hos bruker. Selv slet jeg nå med å bli logget ut hver gang jeg forlot siden, slettet cookies, godtok de på nytt, og det ordnet seg. Derfor er det ofte en enkel løsning for å kunne se om problemet er hos bruker eller programvaren.

Ann Christin, admin

Jeg lurer fremdeles på hvorfor det er sånn som dette jeg da? At det er bare meg som har meldt i fra om det, er jo ikke det samme som at det bare er meg som har problemer med det. Så jeg lurer på hva som egentlig skjer når ting meldes videre?

Hi

Anonymkode: ed368...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg lurer fremdeles på hvorfor det er sånn som dette jeg da? At det er bare meg som har meldt i fra om det, er jo ikke det samme som at det bare er meg som har problemer med det. Så jeg lurer på hva som egentlig skjer når ting meldes videre?

Hi

Anonymkode: ed368...174

Hvordan gangen er videre må nesten @HanneMari Egmont svare på da jeg ikke har kjennskap til det.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det som skjer er at vi først kommer med tips til hva en bruker kan gjøre for å fikse ting. I tilfelle det bare er der problemet ligger. Hvis vedkommende gjør det vi foreslår, men fremdeles har problemet, sier jeg ifra til Teknisk, som legger det til lista si, og så sjekker de opp og gjør eventielle  endringer. Noen ganger må det gjøres store endringer, og da spares det til nedetid. Uansett er det meningen at dere som brukere skal få tilbakemelding, så beklager at du ikke har fått oppdatering.

Har du slettet cookies uten at problemet forsvant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, HanneMari Egmont skrev:

Hei

Det som skjer er at vi først kommer med tips til hva en bruker kan gjøre for å fikse ting. I tilfelle det bare er der problemet ligger. Hvis vedkommende gjør det vi foreslår, men fremdeles har problemet, sier jeg ifra til Teknisk, som legger det til lista si, og så sjekker de opp og gjør eventielle  endringer. Noen ganger må det gjøres store endringer, og da spares det til nedetid. Uansett er det meningen at dere som brukere skal få tilbakemelding, så beklager at du ikke har fått oppdatering.

Har du slettet cookies uten at problemet forsvant?

Ja

Anonymkode: ed368...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...