Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #1 Skrevet 14. mai 2018 Er kronisk forstoppet og er så lei av treg og hard mage. Ser jo gravid ut hele tiden. Har prøvd å blande movicol med det meste men det går bare ikke ned. Det smaker helt forferdelig! Er det noe annet som kan hjelpe like bra som movicol visstnok skal? Anonymkode: 051ac...58e
gresskar Skrevet 14. mai 2018 #2 Skrevet 14. mai 2018 Datteren min får ikke ned movicol, bruker dulcosoft, skal være samme greia. Kommer i små flasker og blir ganske dyrt, men har funnet det billigere på nettapotek. (finnes og i poser)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #3 Skrevet 14. mai 2018 Laxoberal eller lactolose Anonymkode: b4e03...3cf
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #4 Skrevet 14. mai 2018 Frukt og Fiber tyggetabletter. Selges på apotek og helsekost. Spis en sånn og drikk en halvliter vann rett etterpå, virker veldig godt på min harde mage. Anonymkode: 5af58...63a
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #6 Skrevet 14. mai 2018 Laktulose er ikke like sterkt som Movicol. Movicol Junior finnes med sjokoladesmak. Kan hende det er bedre. Anonymkode: b6a65...f59
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2018 #7 Skrevet 14. mai 2018 Det viktigste er at du finner årsaken til at du er så forstoppet, Hi. Movicolen og andre slike ting tar jo bare symptomer, men gjør ikke noe med årsaken til problemene dine. Jeg blir f.eks. forstoppet om jeg spiser gluten/korn og melkeprodukter. Helt stopp. Du må finne årsaken til hvorfor din mage er som den er. Lurt å også fylle på med gode tarmbakterier. Anonymkode: 62601...26b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå