Gå til innhold

Klarsynt infomasjon økonomi


Tigerliilje

Anbefalte innlegg

Det vart sletta det en skreiv at "Jeg tar meg betalt for å se" og da vil eg seie noe. Det er greit å ta seg betal visst du er registrert som firma i Brønnøysundregisterne, du kan arbeidet, og du har erfaring og gode referanser. Mi erfaring er at det er greit at en vil ha betalt når en er på arbeid, en leverer en tjeneste og klientene betaler for den. Det som ikke er greit, er at noen vil ha betalt for å bruke klarsynet sitt uten om arbeid. Du kan velge arbeidstider, du kan velge å sette opp klienter da du er på arbeid.

Eg vil ikke ta inn klienter før 1 Juni. Det er fullt dessverre. Dette er utenfor arbeidstid, og eg vil ikke ta betalt for det. Du må gjerne skrive, og har eg tid før 1 Juni, vil eg svare deg.

Det er og noe til eg vil ha sagt. Det er ikke mulig å gi en korrekt reading på de som ikke vil gi meg navnet og fødselsdatoen. Eg har fulle timelister i 2 måneder og overarbeida nok som det er, og mail som begynner med "Jeg forlanger at du ser på meg, og fortell alt du ser" det er ikke så veldig greit. 

De eg kan se av det eg har lest igjennom her, de som de som ser har skrive, de er skremmande lesning. De vet veldig godt at informasjon og slike svar er taushetsbelagt og at slik informasjon ikke skal offentleggjerast. 

Det vil være noen som må ha oppfølging og da vil de få det. Da blir de overført til klienter i arbeidstid, og må betale for det. 

Mvh Tigerlilije

Endret av Tigerliilje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...