Gå til innhold
Metteask

Går offentlig med ønske om donor barn

Anbefalte innlegg

Metteask

Har en blogg som jeg bruker til å få utløpt til alle mine tanker og litt om hverdagen til meg og barna. Der har jeg og valgt å gå offentlig med ønske om å få barn som alenemamma ved hjelp av donor. Noe som tydeligvis ikke er helt vanlig, hehe. Har fått en del negative tilbakemeldinger, men og en del flotte, som gjør meg ekstremt glad. For hvorfor skal vi måtte skamme oss sånn over at vi ønsker å få barn ved hjelp av donor? Har ved flere anledninger googlet for å finne mest mulig innsikt i andre sine opplevelser rundt det hele og funnet veldig lite. Det lille jeg har funnet er i tillegg anonymt. Synes det er trist jeg!

Selv har jeg valgt å bli gravid ved hjelp av en venn, altså vennedonor. Har beregnet antatt tid for eggløsning og sitter nå og håper på at jeg er gravid. Men jeg har jo bare gått utifra at min syklus er på 28 dager, noe som jeg opprinnelig ikke har peiling på. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Donor123

Syns dette er flott ting å gjøre :) . Selv er jeg donor og synest dette er utrolig bra å glede andre som vill bli gravid :) . Hilsen gutt 34 år . Fremdeles aktiv donor :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym bruker
På 28.4.2018 den 15.58, Metteask skrev:

Har en blogg som jeg bruker til å få utløpt til alle mine tanker og litt om hverdagen til meg og barna. Der har jeg og valgt å gå offentlig med ønske om å få barn som alenemamma ved hjelp av donor. Noe som tydeligvis ikke er helt vanlig, hehe. Har fått en del negative tilbakemeldinger, men og en del flotte, som gjør meg ekstremt glad. For hvorfor skal vi måtte skamme oss sånn over at vi ønsker å få barn ved hjelp av donor? Har ved flere anledninger googlet for å finne mest mulig innsikt i andre sine opplevelser rundt det hele og funnet veldig lite. Det lille jeg har funnet er i tillegg anonymt. Synes det er trist jeg!

Selv har jeg valgt å bli gravid ved hjelp av en venn, altså vennedonor. Har beregnet antatt tid for eggløsning og sitter nå og håper på at jeg er gravid. Men jeg har jo bare gått utifra at min syklus er på 28 dager, noe som jeg opprinnelig ikke har peiling på. 

Hva er bloggen din?😊

Anonymkode: 82d10...031

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonym bruker

En vennine av meg ønsker barn med null hell fra kjærligheten så hun vil til Danmark for å finne en donor.. men er veldg « vanskelig» finne ut hvordan prosessen fungerer 

Anonymkode: e033c...5eb

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her