Gå til innhold

Januar 2019


*Ninnin*

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Lucia123 skrev:

Hvordan går det med dere? 😊her har vi allerede vært på ultralyd og fikk se et hjerte banke❤️

Formen er dårlig for tiden. Mye kvalm med oppkast hver dag, lite energi og sover mange timer om dagen. Men så lenge den lille vokser og har det bra så gjør det meg ingenting å være dårlig☺️

Godt å høre det er flere som er i dårlig form. Synne dette er litt vanskelig ifht en del som er uvitene om grunnen til dette. Men som du sier så lenge lille vokser så går dette greit 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, Byggdedyret skrev:

Godt å høre det er flere som er i dårlig form. Synne dette er litt vanskelig ifht en del som er uvitene om grunnen til dette. Men som du sier så lenge lille vokser så går dette greit 😊

Det skjønner jeg😊Jeg har ikke det problemet ettersom jeg har gått ut i svangerskapspermisjon grunnet utfordrende jobb. 

Jeg er et stort nervevrak for tiden, har ikke noe tro på at det skal gå bra, selv om vi har sett hjerte banke. Dette er vårt 4. Prøverørsforsøk hvor jeg har mistet flere ganger😔 men jeg prøver å tenke at sjansen for å miste etter man har sett et hjerte banke i uke 8 er veldig liten😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner på skrekken for å miste jeg også, selv om jeg har sett bankende hjerte. Synes tiden går tregt til uke 12! 

Ellers er det trøtthet, ofte tissing og mye kvalme på ettermiddag/kveld her!

Anonymkode: a4c40...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Kjenner på skrekken for å miste jeg også, selv om jeg har sett bankende hjerte. Synes tiden går tregt til uke 12! 

Ellers er det trøtthet, ofte tissing og mye kvalme på ettermiddag/kveld her!

Anonymkode: a4c40...7b3

Skulle ikke være anonym da 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kjenner på skrekken for å miste jeg også, selv om jeg har sett bankende hjerte. Synes tiden går tregt til uke 12! 

Ellers er det trøtthet, ofte tissing og mye kvalme på ettermiddag/kveld her!

Anonymkode: a4c40...7b3

Huff, ja helt enig. Hvor langt er du på vei? Her er jeg bare 8+5, så jeg synes tiden går fryktelig treigt nå. Vi har nesten samme symptomer, mye kvalm på ettermiddagen/kvelden, kan nesten stille klokken etter meg😅vet ikke om jeg klarer å vente helt til uke 12 med en ny ultralyd heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lucia123 skrev:

Det skjønner jeg😊Jeg har ikke det problemet ettersom jeg har gått ut i svangerskapspermisjon grunnet utfordrende jobb. 

Jeg er et stort nervevrak for tiden, har ikke noe tro på at det skal gå bra, selv om vi har sett hjerte banke. Dette er vårt 4. Prøverørsforsøk hvor jeg har mistet flere ganger😔 men jeg prøver å tenke at sjansen for å miste etter man har sett et hjerte banke i uke 8 er veldig liten😊

De på jobb vet jeg er gravid, da det ble litt vanskelig å ikke si noe.  Er selv gravid med prøverør men ikke vært redd for å miste . Men krysser fingrene for at spiren din holder seg der.🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.6.2018 den 13.08, Lucia123 skrev:

Hvordan går det med dere? 😊her har vi allerede vært på ultralyd og fikk se et hjerte banke❤️

Formen er dårlig for tiden. Mye kvalm med oppkast hver dag, lite energi og sover mange timer om dagen. Men så lenge den lille vokser og har det bra så gjør det meg ingenting å være dårlig☺️

Her ligger jeg på sykehuset pga ekstrem kvalme, men får kjempegod hjelp. Får hjem på perm i kveld 😄😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Westie skrev:

Her ligger jeg på sykehuset pga ekstrem kvalme, men får kjempegod hjelp. Får hjem på perm i kveld 😄😄 

Huff, såpass ja. Da skal ikke jeg klage hører jeg😅bra du får god hjelp, så håper vi det går over snart😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Lucia123 skrev:

Huff, ja helt enig. Hvor langt er du på vei? Her er jeg bare 8+5, så jeg synes tiden går fryktelig treigt nå. Vi har nesten samme symptomer, mye kvalm på ettermiddagen/kvelden, kan nesten stille klokken etter meg😅vet ikke om jeg klarer å vente helt til uke 12 med en ny ultralyd heller.

Jeg er 10+2 nå, eller 10+5 hvis jeg skal gå etter hva som ble sagt på ultralyden. Tiden har gått fryktelig tregt frem til nå! 

Selv om det er slitsomt å være kvalm så trøster jeg meg med at det sannsynligvis er et godt tegn. Da jeg hadde en MA forsvant kvalmen i uke 8. Jeg synes også det er vanskelig å vente til neste UL! For min del blir det jo OUL i uke 19 eller hva det er, så det er jo evigheter til!! 🙈

Anonymkode: a4c40...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 10+2 nå, eller 10+5 hvis jeg skal gå etter hva som ble sagt på ultralyden. Tiden har gått fryktelig tregt frem til nå! 

Selv om det er slitsomt å være kvalm så trøster jeg meg med at det sannsynligvis er et godt tegn. Da jeg hadde en MA forsvant kvalmen i uke 8. Jeg synes også det er vanskelig å vente til neste UL! For min del blir det jo OUL i uke 19 eller hva det er, så det er jo evigheter til!! 🙈

Anonymkode: a4c40...7b3

Det har du helt rett i. Jeg hadde heller ikke svangerskapskvalme de gangene jeg mistet, så jeg tar det også som et positivt tegn😊Oj så lenge ja, da hadde jeg blitt gal jeg😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lucia123 skrev:

Det har du helt rett i. Jeg hadde heller ikke svangerskapskvalme de gangene jeg mistet, så jeg tar det også som et positivt tegn😊Oj så lenge ja, da hadde jeg blitt gal jeg😂

Ja, jeg vurderer å ta en privat UL før den tid 🤔 😊

Anonymkode: a4c40...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg vurderer å ta en privat UL før den tid 🤔 😊

Anonymkode: a4c40...7b3

Du får ikke time på sykehus da? Jeg spurte bare om en ekstra ultralyd på grunn av at jeg har mistet før. Så slipper du å betale så masse☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lucia123 skrev:

Du får ikke time på sykehus da? Jeg spurte bare om en ekstra ultralyd på grunn av at jeg har mistet før. Så slipper du å betale så masse☺️

Jeg har fått en på sykehuset da i uke 9, tror du de «godtar» en til? 🙏🏼😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, LadyJustice skrev:

Jeg har fått en på sykehuset da i uke 9, tror du de «godtar» en til? 🙏🏼😊

Ja det tror jeg. Legen vi var inne hos sa at det ikke var noe fasit på om du skulle få en til eller ikke😊og vi fikk en til. Det skader ikke å høre i alle fall, men jeg tviler på at de nekter deg altså☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også vært på Ul. ble satt fra 2 jan til 29 des😂🤢 Får håpe det ikke skjer hehe. 

 

Ellers er jeg en del kvalm, men roa seg etter uke 11-12. Er i 13 nå. kun kasta opp 2 ganger. helt utrolig, sammenlignet med tidligere svangerskap. 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei hei. Finnes det en termin gruppe her inne eller på Facebook for oss «januar 2019»? Jeg har termin 25.januar😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Preggo2018 skrev:

Hei hei. Finnes det en termin gruppe her inne eller på Facebook for oss «januar 2019»? Jeg har termin 25.januar😊

Finnes en hemmelig en på Facebook 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.7.2018 den 22.43, mangesommerfuglerimagen skrev:

Finnes en hemmelig en på Facebook 😊

Tusen takk for svar. Hvordan blir jeg medlem der? Hadde vært kjekt å følge andre som har termin i januar👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...