Gå til innhold

Januar 2019


*Ninnin*

Anbefalte innlegg

Hei! Slenger meg med her. Er 36 år og har termin 13.januar 19. Har et barn på 3,5 år fra før. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 10.5.2018 den 11.06, lyccke skrev:

Jeg kan gjøre facebookgruppen hemmelig, men da må dere sende meg epostadressen deres på pm, så legger jeg til i gruppa. 

Gruppen er ikke hemmelig nå ser det ut til?

Endret av LadyJustice
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, 2 snart 3 skrev:

Hei, blir med her. 

Er 31 år, har to barn fra før, 6 og 3 år, og nå en liten spire i magen. Termin 14 januar :)

Du har samme termin som meg 🖐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.5.2018 den 1.25, LadyJustice skrev:

Gruppen er ikke hemmelig nå ser det ut til?

Jo, den er hemmelig. Det er noen andre som har opprettet den offentlige etter at jeg opprettet den hemmelige. Hvis dere vil bli medlem av den hemmelige, så legger jeg til ved å invitere på epost, eller så må dere legge meg til på facebook :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, lyccke skrev:

Jo, den er hemmelig. Det er noen andre som har opprettet den offentlige etter at jeg opprettet den hemmelige. Hvis dere vil bli medlem av den hemmelige, så legger jeg til ved å invitere på epost, eller så må dere legge meg til på facebook :)

Ok 😊 jeg vil gjerne være med! Hvordan finner jeg deg på facebook? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjeelp :) 20.januar iflg.siste mens..

Ei på 12 fra før,husker "ingenting" fra nygravidtiden og synes alt er skikkelig skummelt! ;)

Ingen andre enn meg og min mamma som vet enda...

 

20180512_120724.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, LadyJustice skrev:

Ok 😊 jeg vil gjerne være med! Hvordan finner jeg deg på facebook? 

Send meg PM :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da slenger jeg meg på her! Foreløpig beregnet termin rundt 23 Januar💛 krysser alt jeg har for at det går bra denne gangen 🤞🏼 Endte med SA forrige PP, så er derfor litt usikker på om syklus er stabil og om beregningene stemmer. 

7BF46608-63EF-42B5-A3B3-37EE71122DF7.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Melder meg forsiktig inn her med foreløpig termin 26. Januar. Har to aborter bak meg, så tar ikke gleden på forskudd. Men har litt flere symptomer denne gangen, så vi håper det går rett veien😊

Endret av Lucia123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Februar 19 her, men nysgjerrig til dere som ligger litt foran; når begynte dere å få skikkelige "gravidsymptomer" og hvilke? Hilsen første gang gravid og ingen barn fra før (og uten symptomer annet enn ømme bryster).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mille0219 skrev:

Februar 19 her, men nysgjerrig til dere som ligger litt foran; når begynte dere å få skikkelige "gravidsymptomer" og hvilke? Hilsen første gang gravid og ingen barn fra før (og uten symptomer annet enn ømme bryster).

Uke 3 ømme bryster,oppblåst,mensmurringer og uggen form. Tok det som PMS men det var ikke det😂 fra uke 5 til nå (7+5) har uggenheta gått over til seriøs  kvalme 😋 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Mille0219 skrev:

Februar 19 her, men nysgjerrig til dere som ligger litt foran; når begynte dere å få skikkelige "gravidsymptomer" og hvilke? Hilsen første gang gravid og ingen barn fra før (og uten symptomer annet enn ømme bryster).

Oppblåst fra uke 4, deretter kom ømme pupper gradvis og kvalme fra midten av uke 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Mille0219 skrev:

Februar 19 her, men nysgjerrig til dere som ligger litt foran; når begynte dere å få skikkelige "gravidsymptomer" og hvilke? Hilsen første gang gravid og ingen barn fra før (og uten symptomer annet enn ømme bryster).

Fra uke 4 - ømme pupper og litt uggen i magen.

Uke 5-6 kvalm og uggen i kroppen, ømme bryst, lite energi og trøtt hele tiden. Oppkast hver dag fra midten av uke 5 til dags dato (6+2)

Endret av Lucia123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk☺️ Oppblåst og mensmurringer her og forsåvidt. Men gått ned i vekt. Og trøtt. Men bare tenkte jeg var trøtt av all sola. Ikke kvalm heller enda (5+2) men det kommer vel alltids😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Melder meg inn her etter vi var på tidlig ul i dag👌 termin 13januar 😊 har ei datter på snart 11år fra før. Er 30år selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.5.2018 den 21.43, Mille0219 skrev:

Februar 19 her, men nysgjerrig til dere som ligger litt foran; når begynte dere å få skikkelige "gravidsymptomer" og hvilke? Hilsen første gang gravid og ingen barn fra før (og uten symptomer annet enn ømme bryster).

Eg var kvalm i uke 4 og 5. Så var det slutt på kvalme. Ømme bryster hadde eg før eg testet positivt og de er forsatt ømme (er 8+2 nå). Ellers er eg bare trøtt, men usikker på om det har med at eg jobber nattevakter eller er gravid🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt kvalme og slapphet lenge. Begynte raskt etter positiv test.  Ømme pupper kom etter et par uker. nå har kvalmen begynt slippe litt. Men kastet opp i dag for første gang dette svangerskapet. 9+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei melder meg på her jeg og😀

Gravid med spiral her så vi ble ganske forundra, men veldig glade for vi skulle starte prøving. Det rakk vi ikke😂

 

33år, storesøster på snart 4år fra før og endelig funnet mannen i mitt liv❤

26.januar blir temin her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.5.2018 den 10.39, Lucia123 skrev:

Melder meg forsiktig inn her med foreløpig termin 26. Januar. Har to aborter bak meg, så tar ikke gleden på forskudd. Men har litt flere symptomer denne gangen, så vi håper det går rett veien😊

Samme termin som meg👋👋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Frklauritz1 skrev:

Heihei melder meg på her jeg og😀

Gravid med spiral her så vi ble ganske forundra, men veldig glade for vi skulle starte prøving. Det rakk vi ikke😂

 

33år, storesøster på snart 4år fra før og endelig funnet mannen i mitt liv❤

26.januar blir temin her.

Flere som fryser hele tia?? 😖

Endret av Frklauritz1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere? 😊her har vi allerede vært på ultralyd og fikk se et hjerte banke❤️

Formen er dårlig for tiden. Mye kvalm med oppkast hver dag, lite energi og sover mange timer om dagen. Men så lenge den lille vokser og har det bra så gjør det meg ingenting å være dårlig☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...