Gå til innhold
Anonym bruker

Førstegangsprøvende

Anbefalte innlegg

Førstegangsprøvere
På 13.6.2018 den 20.08, duria skrev:

Tusen takk, dere. Fortsetter å følge med her da vi ikke gir oss så lett 😊 

Hei duria! 

Så trist lesning at dette er skjedd med deg også! Som skrevet for en tid tilbake fikk jeg beskjed om at jeg hadde en SA. For halvannen uke siden fikk jeg akutte sterke smerter, større smerter jeg enn noensinne har hatt! Jeg ble hastet til legevakt og deretter sykehus hvor jeg måtte operere, da jeg også hadde et svangerskap utenfor livmoren. Det lå i en eggleder... Nå er jeg på beina igjen etter operasjonen (bare litt sår) og kjenner at sjokket har lagt seg. Jeg er virkelig motivert for å prøve igjen! Sender masse klemmer og god bedring ønsker til deg og krysser fingrene for at vi begge to blir raskt gravide igjen! ❤️ 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Førstegangsprøvere
På 13.6.2018 den 2.02, amasof skrev:

ingen tvil lengre, takk gud!❤️

endelig.jpg

Gratulerer så mye amasof! 😍 

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
duria
5 timer siden, Førstegangsprøvere skrev:

Hei duria! 

Så trist lesning at dette er skjedd med deg også! Som skrevet for en tid tilbake fikk jeg beskjed om at jeg hadde en SA. For halvannen uke siden fikk jeg akutte sterke smerter, større smerter jeg enn noensinne har hatt! Jeg ble hastet til legevakt og deretter sykehus hvor jeg måtte operere, da jeg også hadde et svangerskap utenfor livmoren. Det lå i en eggleder... Nå er jeg på beina igjen etter operasjonen (bare litt sår) og kjenner at sjokket har lagt seg. Jeg er virkelig motivert for å prøve igjen! Sender masse klemmer og god bedring ønsker til deg og krysser fingrene for at vi begge to blir raskt gravide igjen! ❤️ 

Herre Gud, så ekkelt - på nesten samme tid :o Vi har fått all uflaksen vi skjønner jeg. 

I morgen er det en uke siden operasjonen min. Føler meg støl i magen, sårene klør og ryggen verker, men jeg er oppe og går og begynner å føle meg bedre. Sykmeldt ut denne uka. 

Må bare gjengjelde klemmene og håper virkelig vi får en opptur snart begge to. Hold meg gjerne oppdatert! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her