Gå til innhold

Førstegangsprøvende


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Søren. Nå vet jeg neimen ikke hva som skjer her. Skulle hatt EL i disse dager. Hadde mens som bare varte et par-tre dager til vanlig tid. Våknet i natt av murringer i magen, og da jeg gikk på do var det kommet litt brunrødt... nå er det brunt slim. Tok en test og den var helt klart positiv. Så nå aner jeg ingen ting. Enten er jeg i uke 6, ellers er det en SA på gang. Men gravid har jeg i alle fall vært (og er kanskje ennå?). 😮 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, duria skrev:

Søren. Nå vet jeg neimen ikke hva som skjer her. Skulle hatt EL i disse dager. Hadde mens som bare varte et par-tre dager til vanlig tid. Våknet i natt av murringer i magen, og da jeg gikk på do var det kommet litt brunrødt... nå er det brunt slim. Tok en test og den var helt klart positiv. Så nå aner jeg ingen ting. Enten er jeg i uke 6, ellers er det en SA på gang. Men gravid har jeg i alle fall vært (og er kanskje ennå?). 😮 

har du testet for graviditet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo idag:) lite symptomer, rare brystvorter og litt menssmerter.. 

tok denne testen idag, noen med godt streksyn her?:D

 

 

10dpo (1).jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, amasof skrev:

har du testet for graviditet?

Jepp. Vanlig test er tydelig positiv. Digital sier 2-3 uker. 😮 sååå. Jeg er visst gravid! 

409C6047-D03E-4CE8-B489-E7FC95D3B1E9.jpeg

Endret av duria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, duria skrev:

Jepp. Vanlig test er tydelig positiv. Digital sier 2-3 uker. 😮 sååå. Jeg er visst gravid! 

409C6047-D03E-4CE8-B489-E7FC95D3B1E9.jpeg

Det er du nok da 😊 Gratulerer så mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, amasof skrev:

10 dpo idag:) lite symptomer, rare brystvorter og litt menssmerter.. 

tok denne testen idag, noen med godt streksyn her?:D

 

 

10dpo (1).jpg

Vanskelig å se 🤔 Men kan jo kanskje skimte en svak strek om man studerer nøye.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Nelly89 skrev:

Det er du nok da 😊 Gratulerer så mye

Tør nesten ikke si takk en gang 😛 men håper spiren klorer seg fast altså. I følge appen er det nå uke 6 (5+6)... suprise suprise liksom. Jeg ante virkelig ingen ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, duria skrev:

Tør nesten ikke si takk en gang 😛 men håper spiren klorer seg fast altså. I følge appen er det nå uke 6 (5+6)... suprise suprise liksom. Jeg ante virkelig ingen ting. 

Gratulerer!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måtte bare ta ny test nå ikveld, ser strek men kan jo være skygge, men så rart at jeg skal få så mange skygger etterhverandre😭

35026563_10156407203628936_3472991064707563520_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, amasof skrev:

måtte bare ta ny test nå ikveld, ser strek men kan jo være skygge, men så rart at jeg skal få så mange skygger etterhverandre😭

35026563_10156407203628936_3472991064707563520_n.jpg

Takk :) 

Og du! Jeg ser en svak strek! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig usikker jeg altså... Litt brun utflod (koagulert blod) i går, og litt friskt blod på papiret i dag. Føler meg oppblåst. Fader... slår meg ikke til ro med dette helt ennå. Utrolig stressende. :( 7+0 i dag, i følge Preglife. 

Endret av duria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Sniker fra 3.timester. Amosof du er gravid! 🙂

Anonymkode: 7f427...aee

håper HÅPER du har rett!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens, 11 dpo, redigert litt mørkere. kjenner menssmertene river i kroppen, veldig redd for at tanta er på tur, men håper det bare er symptom på en spire<3

heii.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, amasof skrev:

Dagens, 11 dpo, redigert litt mørkere. kjenner menssmertene river i kroppen, veldig redd for at tanta er på tur, men håper det bare er symptom på en spire<3

heii.jpg

Oi, så spennende! Krysser fingrene for deg 😊 Ser jo at det er en skyggestrek der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt småblødninger i 9 dager! Veldig rart. Ingen tester har slått ut, så jeg må vel bare anta at det er menstruasjon. Har jo tross alt ikke hatt regelmessige sykluser, så det er vanskelig å vite. Bør jeg ringe gynekologen? Dette er jo ikke normalt :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.6.2018 den 20.44, Nelly89 skrev:

Nå har jeg hatt småblødninger i 9 dager! Veldig rart. Ingen tester har slått ut, så jeg må vel bare anta at det er menstruasjon. Har jo tross alt ikke hatt regelmessige sykluser, så det er vanskelig å vite. Bør jeg ringe gynekologen? Dette er jo ikke normalt 😕

kanskje det er det lureste, å ringe legen? da får du et riktig svar og kan roe deg ned med et konkret svar!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. 
Jeg er på Ahus da jeg måtte hasteopereres i går kveld på grunn av svangerskap utenfor livmoren og blødninger i buken. Det skal nok gå bra, men jeg blir her til i morgen og sikkert sykemeldt ut uka. Dette er ganske tøft kjenner jeg, da alt skjedde så veldig fort. Håper jeg kan bli gravid igjen, selv om den ene egglederen nå er fjernet. 

Håper det går mye bedre for dere andre - ønsker dere masse lykke til ❤️ Håper ikke det er så lenge til jeg kan prøve igjen selv. 

Ingen klare symptomer, mens til vanlig tid (om enn veldig lite), småblødninger siden søndag og veldige magesmerter natt til søndag som har vedvart som moderate smerter siden er alt tegn på svangerskap utenfor livmoren. Egglederen var sprukket og jeg hadde en god del blod i buken, så legen var veldig overrasket over at det ikke var mye vondere. Kom til legen i grevens tid tror jeg altså. 

Beklager kjip oppdatering :( 

amasof - gratulerer så mye! Krysser virkelig fingrene for deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, duria skrev:

Hei jenter. 
Jeg er på Ahus da jeg måtte hasteopereres i går kveld på grunn av svangerskap utenfor livmoren og blødninger i buken. Det skal nok gå bra, men jeg blir her til i morgen og sikkert sykemeldt ut uka. Dette er ganske tøft kjenner jeg, da alt skjedde så veldig fort. Håper jeg kan bli gravid igjen, selv om den ene egglederen nå er fjernet. 

Håper det går mye bedre for dere andre - ønsker dere masse lykke til ❤️ Håper ikke det er så lenge til jeg kan prøve igjen selv. 

Ingen klare symptomer, mens til vanlig tid (om enn veldig lite), småblødninger siden søndag og veldige magesmerter natt til søndag som har vedvart som moderate smerter siden er alt tegn på svangerskap utenfor livmoren. Egglederen var sprukket og jeg hadde en god del blod i buken, så legen var veldig overrasket over at det ikke var mye vondere. Kom til legen i grevens tid tror jeg altså. 

Beklager kjip oppdatering :( 

amasof - gratulerer så mye! Krysser virkelig fingrene for deg! 

æsj var trist lesing.... men for ei tøff dame du er!  håper alt går bra med deg! plutselig er du gravid igjen<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg amasof 🙂

Duria så utrolig trist å høre :-(...  håper du blir fort gravid igjen og at du kommer deg fort etter dette... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...