Gå til innhold

Førstegangsprøvende


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

På 15.5.2018 den 21.17, amasof skrev:

Oppdatering herfra, fikk tr da jeg sto opp i ettermiddag (har vært på nattevakt) så ble ingenting denne pp, men var jo bare pp1 så motet er enda oppe!:) 

Så kjedelig amasof! Bedre lykke neste gang. Er ikke det, det vi sier? Selv hvor skuffende det er når vi ikke får det til... Vi starter nå opp med pp2 og krysser alt vi har! Krysser alt for deg i pp2 også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud! Ganske skjelven, og litt i vantro enda. Denne lyste mot meg i morgest! Var veldig usikker på om jeg skulle teste siden jeg bare er 3-4 dager over IKM. Nå håååper jeg bare at denne klamrer seg fast og at det ikke ender som sist 💛 så kanskje blir det januar baby!

938B53CF-6D72-4214-9830-A0FBAA8558B4.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Vimsa87 skrev:

Gratulerer 😀 vi krysser fingrene for det. Hadde du noen symtomer annet enn over ikm?

Tusen takk😄 Egentlig veldig lite symptomer. Jeg trodde egentlig at TR var på tur. Har strekninger/krampelignende følelse i livmoren, er veldig oppblåst og litt vonde bryster men det er bortimot det samme jeg får med TR😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2018 den 11.32, mangesommerfuglerimagen skrev:

Herregud! Ganske skjelven, og litt i vantro enda. Denne lyste mot meg i morgest! Var veldig usikker på om jeg skulle teste siden jeg bare er 3-4 dager over IKM. Nå håååper jeg bare at denne klamrer seg fast og at det ikke ender som sist 💛 så kanskje blir det januar baby!

938B53CF-6D72-4214-9830-A0FBAA8558B4.jpeg

SÅ GØY!!! Gratulerer så mye!! Krysser fingrene for at det demme gangen går som det skal!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2018 den 11.32, mangesommerfuglerimagen skrev:

Herregud! Ganske skjelven, og litt i vantro enda. Denne lyste mot meg i morgest! Var veldig usikker på om jeg skulle teste siden jeg bare er 3-4 dager over IKM. Nå håååper jeg bare at denne klamrer seg fast og at det ikke ender som sist 💛 så kanskje blir det januar baby!

938B53CF-6D72-4214-9830-A0FBAA8558B4.jpeg

Herregud!! gratulerer så mye!!! krysser fingrene for at det går bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk dere! Jeg tør liksom ikke juble så høyt enda, men håper på det beste🤞🏼💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM om ca 3 dager. Har ikke trua... Føler liksom ikke det er noen tegn heller, annet enn vonde nipler. Og de er mindre vonde nå enn for noen dager siden, så... hm. :S 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hva som skjer med meg... Jeg har eggløsning i disse dager, men er på 5 dagen med småspotting/blødninger, så aner ikke helt hva som foregår, skal ta meg en tur til legen i morgen å høre 👍🏼

 

Hbordan går det med deg amasof? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duria: Har du tatt test?

Førstegangsprøvere: Så rart! veldig bra at du kommer deg til legen1

 

jeg er på cd 11, så snart eggløsning :D gleder meg veldig til å komme i DPO-land. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er også førstegangsprøvende. Sluttet på p-pillen i går så er veldig spent på hvor lang tid dette vil ta :) er snart 23 år og har vært sammen med samboeren min i litt over 5 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2018 den 19.34, amasof skrev:

Duria: Har du tatt test?

Førstegangsprøvere: Så rart! veldig bra at du kommer deg til legen1

 

jeg er på cd 11, så snart eggløsning :D gleder meg veldig til å komme i DPO-land. 

Heisann. :) glemmer å gå inn her. 

Jeg fikk mensen som vanlig. Blæ... tror rett og slett vi må ha mer sex gjennom en lengre periode, for kald beregning av EL blir alt for slitsomt rett og slett. 

EL om en ti dagers tid tenker jeg. Fikk mensen på søndag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter! 

Så kjekt med en oppdatering fra dere! Jeg var hos gynekolog i dag etter 5 dager med småspotting/blødning og 5 dager med mye blødning. Viste seg at jeg tydeligvis ble gravid på første forsøk og har levd i uvisstheten om dette, og at jeg nå dessverre har hatt en spontanabort... Virker som blødningene har roet seg nå, og jeg skal til legen i morgen for å bekrefte med blodprøve at jeg har spontanabortert, selv om det var ganske tydelig på UL, siden det var helt tomt... Hadde vært 9 uker nå, så har mistet litt før uke 8... Så nå satser jeg på at mensen kommer som den skal, slik at vi kan begynne å prøve igjen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipt å høre at du har hatt en SA:/ håper det går raskt til kroppen din er på rett kjøl igjen!

selv er jeg 1 dpo i dag, spennende tider framover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å følge med på andres erfaringer med å prøve å bli gravid. Selv sluttet jeg på P-piller i desember, og fikk ikke min første menstruasjon før slutten av april. Da var jeg hos gynekolog som sa at alt så bra ut, og at eggeløsning var på vei. Begynte å teste med en gang, men testene slo aldri ut. Nå er jeg på cd 38, og har fått en veldig liten blødning. Aner derimot ikke om det er mensen, spotting eller eventuelt en festeblødning. Må vel smøre meg med tålmodighet til syklusene har stabilisert seg :/ 

Kan gynekologen ha sett feil? Eller bør man ikke stole på eggeløsningstestene? 

Anonymkode: 97cbb...d98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.6.2018 den 16.18, Anonym bruker skrev:

Spennende å følge med på andres erfaringer med å prøve å bli gravid. Selv sluttet jeg på P-piller i desember, og fikk ikke min første menstruasjon før slutten av april. Da var jeg hos gynekolog som sa at alt så bra ut, og at eggeløsning var på vei. Begynte å teste med en gang, men testene slo aldri ut. Nå er jeg på cd 38, og har fått en veldig liten blødning. Aner derimot ikke om det er mensen, spotting eller eventuelt en festeblødning. Må vel smøre meg med tålmodighet til syklusene har stabilisert seg :/ 

Kan gynekologen ha sett feil? Eller bør man ikke stole på eggeløsningstestene? 

Anonymkode: 97cbb...d98

hvilke tester brukte du? kanskje kroppen ikke fikk til å slippe egget denne mnd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 7 dpo i dag, sprakk og har tester for første gang denne pp, negativ og det er jo alt for tidlig å teste😂

Negative Image_1528326034448 (1).jpg

Endret av amasof
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, amasof skrev:

hvilke tester brukte du? kanskje kroppen ikke fikk til å slippe egget denne mnd? 

Jeg brukte de fra billigetester.no. Det kan jo hende! Men rart at jeg har en liten blødning nå da. Vart nesten en uke. Jeg får vel bare regne med at det er menstruasjon og starte testingen igjen etterhvert! Veldig vanskelig når syklusene ikke vil stabiliseres.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.

Spennende å lese her igjen om deres erfaringer og hvordan det er med dere. Det har skjedd så mye her i det siste så glemmer å logge inn her. Det skjer svært lite her også. Hadde ett lite håp da mensen var 2 uker på overtid men plutselig dukket den opp tror jeg. Var ikke så veldig mye dom det pleier.. 🤔 men jeg tror jo det bare var det. Jeg har litt små stikkninger/ kramper i magen om dagen og er svimmel innimellom noe jeg aldri har opplevd før. Men er vel ingenting... har igså hatt  hodepine 5 dagen på rad og har aldri så vondt i hodet....

Endret av Vimsa87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Vimsa87 skrev:

Hei jenter.

Spennende å lese her igjen om deres erfaringer og hvordan det er med dere. Det har skjedd så mye her i det siste så glemmer å logge inn her. Det skjer svært lite her også. Hadde ett lite håp da mensen var 2 uker på overtid men plutselig dukket den opp tror jeg. Var ikke så veldig mye dom det pleier.. 🤔 men jeg tror jo det bare var det. Jeg har litt små stikkninger/ kramper i magen om dagen og er svimmel innimellom noe jeg aldri har opplevd før. Men er vel ingenting... har igså hatt  hodepine 5 dagen på rad og har aldri så vondt i hodet....

Tatt test?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...