Gå til innhold

Førstegangsprøvende


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, mangesommerfuglerimagen skrev:

Så kjedelig at det ikke gikk din vei denne gangen.. kanskje det var en kjemisk graviditet? Siden du hadde såvidt positiv test tenker jeg. At det ikke klarte å feste seg ordentlig? Håper det ikke var en SA.. veldig frustrerende med ustabil syklus. Jeg er enda 8 dager unna menstruasjon, men aner ikke om syklusen er stabil etter SA forrige pp. Håper litt på positiv test, men tør ikke håpe siden jeg ikke har peiling på syklus denne runden. Merker ingen symptomer, men er dog tidlig enda. Krysser fingrene for positiv test snart for oss alle 🤞🏼 Så får vi holde hverandre med selskap imellom slagene, så kanskje tiden blir litt lettere☺️

Ja, jeg har tenkt litt på kjemisk graviditet. Stemmer egentlig med symptomer og hele bildet, godt mulig! 

Frustrerende å ikke vite! Håper du får positiv test, og at vi andre følger etter! Absolutt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle egentlig ha mensen i dag men har ikke kommet enda.. Men jeg tørr fortsatt ikke håpe noe. Jeg tester om.noen dager hvis tanta  ikke kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så spennende Vimsa87, er så nervepirrende med disse dagene. Kjenner etter symptomer hele tiden.  håper du får positiv test snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant. Jeg håper jo selvfølgelig selv men vil ikke håpe for mye...  Jeg tar en dag om gangen.  Og det skjer når det skjer og når kroppen er klsr for det...  Hvordan går det med dere andre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Vimsa87! Det er helt sant som du sier! 

Jeg er forhåpentligvis ferdig med mensen i morgen, men med den lengden jeg hadde på denne syklusen er det en stund til fruktbar periode og eggløsning. Håper på å treffe denne gang! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter på EL nå. Har to tester liggende... dag 7 siden mensen starta i dag, så må kanskje vente litt til..? 

Jeg så ikke alle svarene siden jeg skrev - må få på varsler ser jeg 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 8dpo nå, har veldig ømme nippler, menssmerter så det suser etter og det stråler nedover lårene. Skal ta en test når jeg kommer hjem fra nattevakt, spent! men kan jo være så mangt, men er enda tidlig med menssmerter så jeg krysserfingrene! er 7 dager til mens nå, bruker ikke å få sterke menssmerter før 3 dager før mensen, så vi får se!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, amasof skrev:

Jeg er 8dpo nå, har veldig ømme nippler, menssmerter så det suser etter og det stråler nedover lårene. Skal ta en test når jeg kommer hjem fra nattevakt, spent! men kan jo være så mangt, men er enda tidlig med menssmerter så jeg krysserfingrene! er 7 dager til mens nå, bruker ikke å få sterke menssmerter før 3 dager før mensen, så vi får se!:D

Hmm. Ville ventet litt lenger med å teste. Tidlige tester anbefales fra tidligst 5-6 dager før IKM. :) Kjipt å bli skuffet for tidlig også, kanskje? Kan hende du er gravid selv om testen blir negativ så tidlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, duria skrev:

Jeg venter på EL nå. Har to tester liggende... dag 7 siden mensen starta i dag, så må kanskje vente litt til..? 

Jeg så ikke alle svarene siden jeg skrev - må få på varsler ser jeg 😁

Kanskje litt tidlig med El-testen enda? Spørs jo litt om du har stabil syklus eller ikke🤔  men jeg ville nok venta litt lengre om jeg bare hadde to tester😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, amasof skrev:

Jeg er 8dpo nå, har veldig ømme nippler, menssmerter så det suser etter og det stråler nedover lårene. Skal ta en test når jeg kommer hjem fra nattevakt, spent! men kan jo være så mangt, men er enda tidlig med menssmerter så jeg krysserfingrene! er 7 dager til mens nå, bruker ikke å få sterke menssmerter før 3 dager før mensen, så vi får se!:D

Jeg er 10 dpo nå! Har litt ømme bryster, men har også fått en kvise i hakeregionen så tror det er tanta som ventes om 6 dager! Håper jo litt. Men tror syklus er ustabil siden SA forrige pp🙄 enda prøver jeg å ta det knusende med ro, selv om det er vanskelig! Tenker den første testen blir tatt rimelig snart om tanta ikke kommer når den forventes🙈 hvordan gikk testen? Krysser fingrene for deg🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok denne i ettermiddag, er en ebay-test så er usikker på om hva jeg skal tro, tror jeg ser en skygge,. Venter strimmel-test fra billigtester i posten, så håper de kommer snart :D 

20180509_203112.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, mangesommerfuglerimagen skrev:

Kanskje litt tidlig med El-testen enda? Spørs jo litt om du har stabil syklus eller ikke🤔  men jeg ville nok venta litt lengre om jeg bare hadde to tester😄

Jeg har hatt syklus på hhv 24, 24, 27, 27 og 25 de siste mnd. Så den er ganske kort. Kjøpte et testsett i dag med 20 strips. Har lagt inn data i tre ulike apper, hvorav de sier eggløsning 12, 13 og 14 :P får håpe én av dem har rett, da. La inn litt aksjer i går kveld, så vi får jo bare prøve og se hva som skjer fremover. Fortsetter å teste de neste dagene, da jeg ser at stripsene har holdbarhet i bare 30 dager. Litt teit da, når det var så mange å ta av! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Vimsa87 skrev:

Hvordan går det med dere? Noe nytt?

Venter tanta i morgen, så her er nervene ganske greie for å si det sånn😂 enn så lenge kjenner jeg verken det ene eller det andre på kroppen, så spent på hvordan dette går.

hvordan går det med deg?☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle hatt tanta, men ikke kommet. Tok test nå men er nok bare ikke regelmessig så den er forsinket. Var negativ test

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt cb test, negatic:/ to dager til mens nå så håpet er enda ikke ute, men vi får se!  man kan være gravid helt til "heksa" kommer hehe, krysser fingrene mine for dere jenter<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får negative EL-tester (dag 13 i dag), men har lagt inn noen aksjer. Så får vi bare se :P Murringer og andre tegn er på plass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på dag 10 av syklusen min i dag. Så hadde jeg hatt 28 dagers syklus hadde min fruktbare periode begynt i dag. Men med de lange syklusene mine kan jeg vente noen dager til før aksjene legges inn for fult! Blir like spennende denne gangen kjenner jeg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, duria skrev:

Får negative EL-tester (dag 13 i dag), men har lagt inn noen aksjer. Så får vi bare se :P Murringer og andre tegn er på plass. 

Greit å teste, blir spennende å se om det går denne gangen 😄 bra at kroppen din gir signaler på at noe skjer ihvertfall! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Førstegangsprøvere skrev:

Jeg er på dag 10 av syklusen min i dag. Så hadde jeg hatt 28 dagers syklus hadde min fruktbare periode begynt i dag. Men med de lange syklusene mine kan jeg vente noen dager til før aksjene legges inn for fult! Blir like spennende denne gangen kjenner jeg! 

Blir spennende å følge med deg også! Idag er datoen for IKM, og ingen spesielle tegn til tanta. Mulig kroppen enda surrer etter SA men jeg har et lite håp på spire denne gangen! Venter nok litt til med å teste, selv om det kløøøør😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.5.2018 den 9.55, mangesommerfuglerimagen skrev:

Blir spennende å følge med deg også! Idag er datoen for IKM, og ingen spesielle tegn til tanta. Mulig kroppen enda surrer etter SA men jeg har et lite håp på spire denne gangen! Venter nok litt til med å teste, selv om det kløøøør😂

Så spennende! Krysser alt jeg har for deg!!! Oppdater oss når du har tatt test 👌🏼👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering herfra, fikk tr da jeg sto opp i ettermiddag (har vært på nattevakt) så ble ingenting denne pp, men var jo bare pp1 så motet er enda oppe!:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...