Gå til innhold

Førstegangsprøvende


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

naha: jeg ser og en svak strek! ta igjen imorgen !:)) krysser fingrene for dere! håper du kan legge ut test i morgen og, eller senere?? håper du er gravid!!! 

vli bare oppdatere litt om meg selv, 8 dager til eggløsning, så forhåpentligvis er jeg gravid snart...  så om 8 dager blir det aksjelegging som bare f, hehe. håper snart jeg kan legge ut en test  ! er jo så artig!!

Anonymbruker: så artig at du vil følge oss! føler at vi kanskje kan bli en liten gjeng som kan følge hverandre!:) artig:)

Endret av amasof
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal legge ut så snart jeg tar en til! :D

Hvis dere ikke allerede gjør det, så er det lurt å ha sex annenhver dag fra dag 10 i syklus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt med denne gjengen her inne! Blir spennende å se på søndag når du tar ny test Naha! Håper det blir en gratulasjon å gi! 

Spennende amasof! Vi har hatt samleie hver dag siden mensen var over, og jeg hadde jo det jeg håper var festeblødning like etter eggløsning og har hatt strekninger/murringer og lignende hver dag siden i varierende grad. Føler meg gravid, men er redd det er litt fordi jeg håper så mye. Jeg vurderer å ta første testen 26 april siden det er dag 28 av syklusen min, men siden de siste to syklusene har vært på 31 og 35 dager tenker jeg at jeg bør vente til 3.5 for å få et sikkert svar. Men siden jeg er så utålmodig tester jeg nok meg 26 april, og hvis den er negativ, men mensen ikke kommer innen 3 april, tester jeg meg igjen da. Er så utrolig spent!!! Og veldig spent på deres vegne også!! 

Endret av Førstegangsprøvere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2018 den 23.07, Naha skrev:

Ser dere streken, eller er jeg og samboeren helt på bærtur? Har tatt så mange tester, men ALDRI fått en slik strek før.

0B2F6F62-371C-4DA8-9B2F-8425D784F119.jpeg

Jeg syns også jeg ser et strek altså! Håper spira gror seg godt fast og at dette ender bra for dere😍 du må holde oss oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Førstegangsprøvere skrev:

Så godt med denne gjengen her inne! Blir spennende å se på søndag når du tar ny test Naha! Håper det blir en gratulasjon å gi! 

Spennende amasof! Vi har hatt samleie hver dag siden mensen var over, og jeg hadde jo det jeg håper var festeblødning like etter eggløsning og har hatt strekninger/murringer og lignende hver dag siden i varierende grad. Føler meg gravid, men er redd det er litt fordi jeg håper så mye. Jeg vurderer å ta første testen 26 april siden det er dag 28 av syklusen min, men siden de siste to syklusene har vært på 31 og 35 dager tenker jeg at jeg bør vente til 3.5 for å få et sikkert svar. Men siden jeg er så utålmodig tester jeg nok meg 26 april, og hvis den er negativ, men mensen ikke kommer innen 3 april, tester jeg meg igjen da. Er så utrolig spent!!! Og veldig spent på deres vegne også!! 

Det høres jo veldig lovende ut da! Men kjedelig med litt ustabile sykluser når man prøver, skuffelsen blir jo så inderlig stor om man tester litt tidlig og får negativt resultat😩 men jeg krysser fingrene for dere altså!! 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk @mangesommerfuglerimagen! Det er derfor jeg egentlig vil vente til 3.5, men føler bare jeg ikke kommer til å klare det... Vi får se! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.4.2018 den 10.33, Naha skrev:

Skal legge ut så snart jeg tar en til! :D

Hvis dere ikke allerede gjør det, så er det lurt å ha sex annenhver dag fra dag 10 i syklus :)

Har du tatt en test til Naha? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.4.2018 den 12.08, Førstegangsprøvere skrev:

Tusen takk @mangesommerfuglerimagen! Det er derfor jeg egentlig vil vente til 3.5, men føler bare jeg ikke kommer til å klare det... Vi får se! 

Hvordan går det? Nå er det jo ikke lange tiden igjen å vente, selv om dagene går grusomt tregt i prøveperioden🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er og spent på hvordan der går!:) her er det snart fruktbar periode, men vi legger aksjer for de om, har bestilt EL tester og maaange graviditetstester hehe. Jeg jobber natt fast på demensavdeling, så litt utfordrende med aksjelegging, men har heldigvis fri under eggløsning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei flotte dere! 

Med meg går det bra. Føler meg mer og mer gravud for hver dag som går. Murringen/stikkingen i livmoren øker meg og mer på for hver dag som går og er blitt ganske intense. Utover det har jeg noen andre symptomer som godt kan være graviditet, men som også fint kan forklares med helt andre ting. Er så ufattelig spent nå, kan virkelig ikke forstå hvis ikke jeg er gravid. Har bestemt meg for å ta første test på lørdag. Da er jeg på dag 31 i syklusen min, med mindre mensen kommer før da. Hvis den viser positivt er jo ingenting bedre, men er den negativ tar jeg nok et par tester til med mindre mensen kommer uken etter og uken etter det igjen siden jeg kan ha veldig lang syklus. Kjenner det bobler over av spenning snart! 

Hvrodan går det med deg: mangesommerfuglerimagen? 

Så spennende amasof! Så bra du har fri i prøveperioden! Blir spennende å se om dere får det til denne gang! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som du kanskje er gravid ja! håper du kan legge ut testen her så vi får se!:DD artig å kjenne på kroppen at noe skjer, er jo noe av det mest fantastiske som kan skje iløpet av livet:) ja blir spennende å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg håper det så inderlig! Skal legge ut testen når jeg får et sikkert svar! Kribler i magen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nå lest meg fram til at test-streken skal være like sterk som kontrollstreken.. så ikke eggløsning enda. Men er fruktbar, så kan enda hoppe til køys hehe, går i tillegg natt, så er jo ikke direkte morgenurin disse testene er testet på. Får teste igjen i morgen tidlig:)

Endret av amasof
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er uansett bare til å hoppe i køys! Lurt å uansett ha samleie annenhver dag gjennom fruktbar periode. Håper du får positivt svar i morgen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering fra meg. Tok en tidlig graviditetstest med morgenurinen j dag, den var negativ 😢 Mistenke det veldig da jeg verken torsdag eller fredag hadde noe graviditetssymptomer lengre og når jeg i tillegg fikk sikkelig mensenfølelse i går... Mensen er enda ikke kommet da! Er i dag på syklusdag nr 31 og den forrige syklusen min var 32 dager og den før 36. Hvis jeg har forventet mens i morgen var testen i dag 95 % sikker, men hvis jeg ikke har forventet mens før på torsdag var den under 50 % sikker. Har derfor et ørlite hår enda og kommer til å ta en ny test på fredag hvis jeg ikke har fått mensen da. Da er den uansett sykluslengde 99 % sikker... Veldig skuffet nå, men prøver å håpe at det bare var for tidlig å teste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo enda være for tidlig, og at hcg nivået i urinen din enda er for lav til at det slår ut på en test! krysser fingrene mine for at tr ikke kommer og positiv test. Men slik er det med oss prøvere, vi blir mange ganger skuffer før den positive testen kommer.
Bare ha is i magen <3 krysser fingrene mine for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tante rød er enda ikke kommet, så det er fortsatt håp. Tar test på fredag hvis den ikke kommer, da skal den være til å stole på. Tenker det er for godt til å være sant å bli gravid på første forsøk, men har bare hatt et sikkelig håp på grunn av symptomene. Tusen takk amasof 😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter 

Jeg er også prøver, har prøvd siden august og nå er jeg sånn at jeg venter og "leter" etter symtomer. Jeg hadde positiv eggløsningstest 21 april og lurer bare  på om det skjer noe nå. Mange symptomer som kan stemme. Men vil lissom ikke håpe for mye heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Førstegangsprøvere skrev:

Tante rød er enda ikke kommet, så det er fortsatt håp. Tar test på fredag hvis den ikke kommer, da skal den være til å stole på. Tenker det er for godt til å være sant å bli gravid på første forsøk, men har bare hatt et sikkelig håp på grunn av symptomene. Tusen takk amasof 😍 

Håper virkelig spira sitter, hadde vært så moro😍 tenker også det mulig var litt tidlig med den forrige testen du tok! Alt med tanta ikke har kommet enda så🙌🏼

jeg skulle ifølge gammel syklus hatt EL i går, men det var ikke noe på kroppen min som tilsa det, så jeg tror den er litt ute å kjøre etter SA forrige PP. Men vi setter jo jevnlig inn støtet da, i tilfelle liksom🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Vimsa87 skrev:

Hei jenter 

Jeg er også prøver, har prøvd siden august og nå er jeg sånn at jeg venter og "leter" etter symtomer. Jeg hadde positiv eggløsningstest 21 april og lurer bare  på om det skjer noe nå. Mange symptomer som kan stemme. Men vil lissom ikke håpe for mye heller...

Hei! Nå kan ikke jeg si at jeg veit så mye om hvor lang tid det tar før ting skjer, siden jeg og samboer nettopp har begynt prøvinga og ikke er så inne på det enda. Men det høres jo for meg fornuftig ut at det begynner å spire å gro, og at man kan kjenne på noe. Men igjen så troe jeg at desto mer man stresser, og desto mer man leiter og lurer desto vanskeligere blir det å få det til å klaffe, og tiden går hinsides sakte. Jeg ble gravid i forrige PP og fant det ut ca uke 5 stresset og stresset, og var helt gæærn. Det endte i SA i uke 6/7. Så jeg vil bare anbefale å trekke pusten, og prøve å nyte tiden 💛 og vent med testing til du veit du får rett svar! Ikke påkjenn kroppen din for mye stress. Som legen min sa til meg når jeg mista «det skjer når det skjer, en graviditet er nesten umulig å planlegge. Så slapp helt av, så sitter det før du veit ordet av det»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...