Gå til innhold

Hvor gammel var du da du debuterte sexuelt ? Hvor gammel var han/hun du hadde sex med?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Litt beroligende som mor å lese at det ikke er unormalt for en 13—14 åring. Foreldrene til noen i klassen til min datter meldte oss til barnevernet pga noen rykter.. det stemte faktisk.. men jeg hadde før dette snakket med barnevernet selv så det ble ikke noe problem ut av det. Men føler meg alene om å ha tenåring som har debutert seksuelt. Men kanskje det ikke er så unormalt alikevel.. alle jeg har snakket med sier at dette er alt for tidlig og får meg til å føle at jeg har sviktet som mor. Men man får ikke passet på de 24/7 : (

Anonymkode: 0e76b...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men veldig veldig mye roting og fingring fra jeg var 16... minst 50 stk, merkelig hvorfor jeg venta med akuratt samleie til 18 da kanskje, men tror jeg ikke ville ligge med en på ordentlig før vi ble kjærester, må jo være logikken haha

Anonymkode: a3076...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med ei jente første gang, vi var begge 12. 

Med en gutt, jeg 17 og han 19. 

Anonymkode: 5096c...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var 14, han var 22.

 

Anonymkode: a78e6...c68

Det høres ut som voldtekt.

Anonymkode: c472a...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg 12 han 14, bare fingring:) Sex når jeg var 19 men bestevennen min.. klein dag etter det..

Anonymkode: c472a...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg 12, han 13. Altfor tidlig, men vi nøt det begge, og hadde sex ofte. Vi var umettelige.

Anonymkode: d103b...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...