Gå til innhold

Feriemas😩


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har god råd, jeg har alltid reist masse, helt siden jeg var liten, og jeg mener at man absolutt ikke trenger å reise langt for å skape gode minner for barna sine! Barn får ikke automatisk språkkompetanse av å reise til utlandet og man kan fint utvide horisonten deres på Teknisk museum. Det er trist at folk virkelig har den holdningen at det er litt synd på barn som ikke reiser langt. Tror kanskje det er strebere som tenker slik – jeg tror mennesker som er vant til å reise, og hvor penger ikke er noen hindring, ikke like ofte har slike holdninger. For da handler det ikke om å imponere, eller at man ønsker å hovere – man har rett og slett innsett at det er fordeler og ulemper med alt, og at ulike ferier passer ulike familier.

Tommelen opp for nærturer, badeland og campingen!

Anonymkode: 7d742...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde daua om vi ikke dro til varmere strøk hver eneste ferie! Vi bor i Bergen... ser jo ikke sola omtrent. 

Men jeg hadde aldri lagt meg oppi hva andre skal gjøre. Hadde vi bodd på øst eller Sørlandet hadde jeg vært fornøyd med hytten. 

Anonymkode: 288aa...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rare folk som synes synd på barnehagebarn fordi de ikke reiser «langt».

Hadde til nød forstått argumentet hvis det var snakk om større unger, de sammenligner seg med andre og det er tydelig at det er feriemål som New York og Brasil som gir mest status. Trasig utvikling!

Alle, også barn, trenger opplevelser og avbrekk fra hverdagen, men de kan få like fine opplevelser på hytta og andre «kortreiste» reisemål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...